![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Uit betrouwbare, doch vertrouwelijke bron:
De Vlaams-nationalisten werden en worden gesteund door of minstens vanuit Frankrijk. Het zijn gewoon handlangers van de Fransen omdat Frankrijk overal haar natuurlijke grenzen heeft bereikt behalve in het noorden. Dat blijkt uit geheime documenten van de Franse senaat, zo heeft de B.U.B. vernomen. Het was te denken: hoe kan een kleine minderheid anders zoveel herrie schoppen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 31 december 2006 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Het zijn per definitie geheime documenten. Wil je nog een kopie of zo? Ik heb ze niet, maar de bron is te vertrouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang je niet met steekhoudende bewijzen of overtuigende argumenten komt, beschouw ik dit gewoon als het zoveelste rondje 'Vlaams-nationalisme'-bashing van jouw kant. Tot nader order ga ik deze discussie dan ook laten voor wat ze is. Ik mag dan ook hopen dat één van jouw goede voornemens voor 2007 wordt om iets meer argumentatie aan de dag te leggen in je discussies. PS Kun je even voor een kopie zorgen? We branden allemaal van nieuwsgierigheid naar je zoveelste Vlaemsch-Nationalistische complottheorie. Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 31 december 2006 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Dju, ze hebben de geheime documenten gevonden! Iedereen naar de ontsnappingscapsules!
![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 31 december 2006 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() En nu serieus. Ben je echt zo dom of doe je alleen alsof? 1 april is immers nog veraf/al lang geweest.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 31 december 2006 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Beste forumleden, maak niet de fout van dit weg te lachen. Dit is typische Hans1 -dictatoriale stijl. "Het is gewoon zo omdat ik het zeg." Dezelfde manier van denken komt vaak voor op dit forum : "ik moet me niet meer verantwoorden want ik heb toch gelijk, flaminganten zijn toch dwaas, gevaarlijk,..."
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() En ik heb gisteren geheime documenten ingekeken waarin staat dat B.U.B. een project is van een groep Vlaams-nationalistische studenten, met als voornaamste doel om op forums te provoceren om zo de Vlamingen naar het seperatisme te drijven.
Een kopie van de documenten heb ik niet, maar de bron is betrouwbaar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Uit betrouwbare bron.
Geef ze dan maar eens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 31 december 2006 om 23:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Haha, UFSIA, weeral van partij veranderd?
![]()
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() ja , let op mijn handtekening en hoe mooi die bij mijn avatarke past nu ^^
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kan je Vlaanderen nog altijd niet foutloos schrijven dat je voor het noorden kiest? Je woordkeuze verraadt je eigen fransdolle oogmerk anders keer op keer....op keer....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 januari 2007 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik denk niet dat de Fransen afkerig staan tegenover een annexatie van de Romaanse gewesten. De ondersteuning van de flaminganten zou - indien niet bewezen - dan toch een logische veronderstelling zijn. Ook het VNV van Staf De Clercq zou financieel ondersteund geweest zijn vanuit nazi-Duitsland. Desalniettemin kon men daar voor de oorlog slechts over speculeren. Deze speculaties werden gemaakt op grond van bijeenkomsten tussen topmensen van het naziregime en de vertegenwoordigers van de Vlaams-nationalisten. Bijeenkomsten die - zoals men op de foto ziet - hedentendage ook plaatsvinden tussen Vlaams-nationalisten en vertegenwoordigers van de Franse republiek. Dat de flaminganten - weerom - collaboreren met een buitenlandse macht zou dus niet onwaarschijnlijk zijn. En wie is zo naïef om te geloven dat Frankrijk haar droom om deze gebieden te annexeren heeft opgegeven ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Frankrijk zijn annexatiepogingen nooit zal opgeven én dat het daarbij vlotjes zou gesteund worden door fransgezinden zoals Hans is een onmiskenbaar feit.
Wat Dewever, FDW, Le Pen en Hans met elkaar gemeen hebben is hun nationalisme, met dit verschil dat Hans en Le Pen er NIET voor achter een cordon sanitaire (niet toevallig een Frans woord in toch het drietalige Belgique) worden gestoken.
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |