Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Bart De Wever (N-VA) - 2 tot 8 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Bart De Wever (N-VA) - 2 tot 8 februari "Van bij de start van de partij was hij er reeds bij als ondervoorzitter van de N-VA. Deze 34-jarige licentiaat geschiedenis staat bekend om zijn goede dossierkennis en omwille van het gebruik van grappige kwinkslagen. Samen met side-kick Geert Bourg

Discussietools
Oud 7 februari 2004, 09:09   #1
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Bart,

Naar mijn mening moet Vlaanderen onafhankelijk worden. Als dat doel eenmaal bereikt is moet men volgens mij na een aantal jaar toenadering zoeken met Nederland. Stap voor stap meer bevoegdheden afstaan om zo de grote hereniging mogelijk te maken...

Dan leven we in een land met 23 miljoen inwoners dat zal meetellen in de wereld + waar iedereen dezelfde taal spreekt. Een land waar we trots op zullen kunnen zijn!

De Noordelijke- en de Zuidelijke-Nederlanden (Vlaanderen) horen geschiedkundig bij elkaar. Sinds de bezetting van de Zuidelijke-Nederlanden door de Spanjaarden zijn we bijna permanent gescheiden van onze noordelijke landgenoten, wij moeten de generatie zijn die de hereniging mogelijk heeft gemaakt! We mogen wel niet overhaast te werk gaan, we zijn al lang gescheiden en daarom moet een hereniging stap voor stap gebeuren. De onafhankelijkheid van Vlaanderen moet de eerste stap zijn.

Dat is mijn mening hierover, nu had ik graag uw mening gekend.
N-VA is offline  
Oud 7 februari 2004, 12:59   #2
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=9726
Oud 7 februari 2004, 13:15   #3
Bart De Wever
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA
Bart,

Naar mijn mening moet Vlaanderen onafhankelijk worden. Als dat doel eenmaal bereikt is moet men volgens mij na een aantal jaar toenadering zoeken met Nederland. Stap voor stap meer bevoegdheden afstaan om zo de grote hereniging mogelijk te maken...

Dan leven we in een land met 23 miljoen inwoners dat zal meetellen in de wereld + waar iedereen dezelfde taal spreekt. Een land waar we trots op zullen kunnen zijn!

De Noordelijke- en de Zuidelijke-Nederlanden (Vlaanderen) horen geschiedkundig bij elkaar. Sinds de bezetting van de Zuidelijke-Nederlanden door de Spanjaarden zijn we bijna permanent gescheiden van onze noordelijke landgenoten, wij moeten de generatie zijn die de hereniging mogelijk heeft gemaakt! We mogen wel niet overhaast te werk gaan, we zijn al lang gescheiden en daarom moet een hereniging stap voor stap gebeuren. De onafhankelijkheid van Vlaanderen moet de eerste stap zijn.

Dat is mijn mening hierover, nu had ik graag uw mening gekend.

Beste,

Ik heb mijn antwoord al uitgeschreven elders op dit forum. We zijn het met elkaar eens.
Bart De Wever is offline  
Oud 7 februari 2004, 14:00   #4
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Die topic stond al op bladzijde 2, zover had ik niet gekeken...
N-VA is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be