![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Bart De Wever (N-VA) - 2 tot 8 februari "Van bij de start van de partij was hij er reeds bij als ondervoorzitter van de N-VA. Deze 34-jarige licentiaat geschiedenis staat bekend om zijn goede dossierkennis en omwille van het gebruik van grappige kwinkslagen. Samen met side-kick Geert Bourg |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Parlementslid
|
![]() Beste Bart,
Mijn leuze is [size=6]Elke politicus heeft een uitgesproken mening, maar het zijn enkel de "Grote" politici die die mening ook durven herzien"[/size] Dit postte ik enkele dagen geleden hier in een thread: Citaat:
Citaat:
Blijf je er nu nog steeds achter staan dat de N-VA zonodig moest beginnen schieten op de SP.a? Dat de N-VA die SP.a de les moest lezen en op die manier eisen ging stellen aan een coalitie. Of durf je meningen herzien en stellen dat dit een fout was? trouwens, relativeren: het is "maar" een poll, de afrekening gebeurt aan de meet op 13 juni ![]() Niels! |
||
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wat heeft de sp.a gemeenschappelijk met de N-VA? Dewever noemde jullie partij nog oneerbiedwaardig een "onderafdeling van de PS".
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Meer inhoudelijk: uiteraard moet je je mening kunnen herzien, maar als je je mening herziet op basis van vage peilingen ben je volgens mij geen groots politicus. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() -----Gewijzigd op verzoek-----
Ik haat die stomme 50-karaktersregel Ik haat hem opnieuw. En opnieuw. etc.
#7 |
Parlementslid
|
![]() Sommigen wanen zich hier de politicus zelf en willen kost wat kost in elke VRAAG aan de POLITICUS zelf het woord voeren.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Zaag, ik zal mijn post wijzigen.
Blablabla, 50 tekens.
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | ||
Burger
|
![]() [quote="Niels!"]Beste Bart,
Mijn leuze is [size=6]Elke politicus heeft een uitgesproken mening, maar het zijn enkel de "Grote" politici die die mening ook durven herzien"[/size] Dit postte ik enkele dagen geleden hier in een thread: Citaat:
Het moet zijn dat zo'n forum verslavend is, want zelfs tijdens de pauzes van slopende vergaderingen, kom ik nog antwoorden. Zo'n peiling doet je over veel dingen nadenken, maar echt niet over mijn mening over de SP.A en de mogelijke coalities. Ik zou niet weten waarom. |
||
![]() |