![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ANTWERPEN -- De Antwerpse politie is op weg naar een totaal nieuwe manier van patrouilleren in wijken. De agenten liepen en reden tot nu zeer verspreid rond, maar zullen tegen het jaareinde in probleemwijken in ploeg neerstrijken, en een tijdlang te voet door de straten stappen, om nadien met de politiecombi naar een andere buurt te trekken.
Architect van een variante op het Japanse politiesysteem -- met kleine wijkkantoren en daarrond individueel patrouillerende agenten -- is de Antwerpse hoofdcommissaris Serge Muyters, directeur van politionele operaties. Muyters past de werking al toe in de afdeling City, in Antwerpen-Noord en Borgerhout, het eerste moeilijke gebied waarin hij de politiewerking moet restylen. Muyters laat de agenten uitrukken in ploegen van acht. Zes agenten wandelen en registreren een tot twee uur in de buurt waar de combi stopt, twee blijven ter hoogte van, maar wel buiten, het voertuig aanspreekbaar. Zo stijgt volgens Muyters gevoelig de zichtbaarheid van de agenten. Muyters stelt op de voetpatrouilles geen duimbreed toe te geven, en er overigens ook zelf aan deel te nemen. ,,Iedere afdeling in Antwerpen werkte zowat volgens haar eigen principes, en elke agent deed zowat zijn eigen ding. Met aandacht voor de couleur locale, gaan we alle afdelingen op mekaar afstemmen. Uit elke afdeling wordt het beste gehaald.''
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() mja dan word het helemaal tikkertje zonder verlos
kan de politie niets serieus doen? ipv achter fietsers zonder licht en cannabisgebruikers aan te hollen. Van mij mag er eens een gek er 'n paar komen afknallen hier. ik ken 'r geen enkele die respect heeft voor z'n medemens, allemaal arrogante zakken die maar lopen te lummellen van pas op of ik pak u en as ge der iets tegen hebt pak ik u nog meer! Een van die eikels wou me zelfs iets aansmeren omdat ik geen vertrouwen had in de politie??? Kom zenne. Idioten |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als ik u zo bezig zie verschiet ik er niet van
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb anders niets dan lof over onze locale politie.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Controleert de AEL nog steeds de politie? Lang geleden dat we daar nog iets over gehoord hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Blijkbaar hebben ze weer geld nodig en zijn alle middelen goed om iemand op de bon te zwieren.
van de week plukte ze me van de autostrade (de janetten op hunne moto) Ik kreeg een boete van 25€ omdat ik volgens die miet te kort op m'n voorligger reed, hij zei wel zelf "ge rijd op 5-6 meter van uwe voorganger" wel dat is mijn inziens niet te kort. Trouwens, hoe kan die dat inschatten ? Maar tegen die eikels heb je toch geen verhaal. Dat ze ne keer in brussel op de ring gaan kijken, dan kunnen ze een hele doos bonnetjes schrijven. Jongens toch, waar ze zich in dit apenland al niet mee bezig houden. Onschuldige chaufeurs treiteren, maar nen dutroux berechten, ho maar, dat moet jaaaaaaren aanslepen.
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Betreffende die boete voor "te kort op voorligger rijden"
Die mannen schrijven zomaar een artikel op, die kontroleren blijkbaar niet of hetgeen ze schrijven wel degelijk juist is. Zo schreef hij "artikel 10.2.1" wel nu, er bestaat helemaal geen artikel 10.2.1 er is wel een artikel 10.1.2 en dat handelt over de veligheidsafstand tussen 2 voertuigen. Of is het maar normaal dat die "heren" zich zomaar eens vergissen en een artikel nummer "bij benadering" gaan neerpennen ?
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als jij op 5 meter van mijn bumper rijdt duw ik op de rem (juist genoeg om de remlichten te doen werken in eerste fase) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sniper_AR15, jij vindt 5 �* 6 meter van je voorligger hangen op de autosnelweg dus een veilige afstand? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wat is trouwens het nut van dat bumperkleven Sniper_AR15? Je zal er heus geen tijd mee winnen. Je ergert alleen jezelf en andere bestuurders. |
|
![]() |
![]() |