Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Johan Sauwens (CD&V) - 2 tot 8 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Johan Sauwens (CD&V) - 2 tot 8 februari "Ooit was hij een van de sterkhouders binnen de VU. Hij was zelfs tot driemaal toe lid van de regering. De laatste maal kwam er een abrupt einde aan door een bezoek aan Sint-Maartensfonds. Na het uiteenvallen van de partij vond hij politiek onderdak

Discussietools
Oud 3 februari 2004, 19:56   #1
Lorentz
Vreemdeling

Standaard

Het is alom geweten dat vele mensen zich de vraag stellen of gevangenen niet té luxueus worden ingericht in hun strafinstelling. Zou het geld niet beter gaan naar betere omstandigheden van cipiers en minder naar de accomodatie van gevangenen zelf? Wat denkt u van alternatieve straffen, vormt dit een oplossing? Hoe de onvrede bij cipiers sussen? Hoe staat uw partij hiertegenover?

Alvast bedankt voor uw antwoord!

Lorentz Verstraete
Lorentz is offline  
Oud 4 februari 2004, 14:33   #2
jeff
Vreemdeling

jeff's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar jeff
Standaard

Lorenz Schreef
Citaat:
Het is alom geweten dat vele mensen zich de vraag stellen of gevangenen niet té luxueus worden ingericht in hun strafinstelling. Zou het geld niet beter gaan naar betere omstandigheden van cipiers en minder naar de accomodatie van gevangenen zelf? Wat denkt u van alternatieve straffen, vormt dit een oplossing? Hoe de onvrede bij cipiers sussen? Hoe staat uw partij hiertegenover?
Ik begrijp echt niet waar jij deze stelling vandaan haalt? nee ik ben ook geen voorstander dat de gevangenen in een 3 sterren hotel moeten verblijven, maar als ik zo het nieuws volg is er overal sprake van overvolle cellen, lijkt me toch wel in tegenspraak met je bewering al zouden de gevangenen te luxueus zouden leven of verblijven, en alternatieve straffen moet volgens mij kunnen, maar dan wel voor personen die geen gevaar vormen voor onze samenleving, ten andere de Wet Lejeune bestaat nog steeds naar mijn mening of heb ik het mis? dus aub Lorentz herzie eens je mening over je uitspraak.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be