![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een fantastische wetenschappelijke ontdekking heeft grote gevolgen voor de mensheid en zijn omnivoren en vegetariërs.
Zopas is ontdekt dat planten hun eigen broers en zussen herkennen, er vanalles over weten, ermee communiceren en er zelfs hun gezamelijke kindertijd van onthouden. Kortom, de eerste tekenen dat ook planten wel degelijk mensen zijn. Citaat:
Groenen en nazis kunnen wellicht nog tot een compromis kopen. Als gezonde hetero heb ik ook beslist om vanaf nu enkel nog planten te eten die elkaars zussen zijn. Hoewel dat tot jaloezie in de maag en uiteindelijk tot zware darmklachten zou kunnen leiden. Alles is zo complex. Waar gaan we naartoe? Laatst gewijzigd door C2C : 17 juni 2007 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misleidende informatie ftw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jep.
Nergens in dat artikel staat dat planten ook maar enige soort van ziel zouden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Kleine toevoeging Manicheïsten en andere RARE mensen gelijk ik denken da ook VOORAL als ze aziatisch of nomadisch zijn of gelijk NATUUR volkeren die dichter tegen natuur staan dan de meeste blanke medemensen .
C2C ge zijt ne slimmen & bedankt want ik kon dit soort post niet plaatsen al 4 weken lang aan het nadenken HOE ...morja das verleden tijd nu lol thnx é Planten hun ziel zen ZO sterk dat zelfs de WILDE dieren wel of niet van een gezegende plant ziel durven eten . De zielijke plant is ZO sterk dat IK beweer er wonderen mee te kunnen doen wat ik reeds al deed . 1 bladje of takje of zaadje kan "ik" zo in kracht laten toenemen dat de persoon in kwestie de bittere of zure smaak proeft of ruikt ZONDER dat de persoon deze plant tak /blad / zaad oraal inneemt of vast neemt . Tsss wonderen bestaan ni zegt men dan jaja ze mogen ze kussen lol ik weet en zag genoeg ![]() MIJN theorie in zake genezing met planten zielen zen ouder dan den bijbel voor diegenen die mij nu al willen afkafferen ![]() Jezus speelde GRAAG met klei hoorde ik ooit en las het ook zo ![]() zou die ook mé andere kruiden gespeelt hebben bijvoorbeeld cannabis of HET KRUID VAN ONZE HEER ! MARIAH ( heer in arameens ) Guanna ( eerste / oudste plaats + duidt op een soort volk-ras) Die geleerden zullen nu pas echt werk hebben sé welcom to di guanna ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() ik wist het die vegetaristen moorden ook lol
![]() pfff heb ik sjans da ik omni ben in zake voeding + makrobioot enzo wa ni betekent da ik den makro bezoek hé ![]() Ocharme die Indiërs die wierrook rollen héél der dagen pfff gaia is dus al oud nieuws nu lol . Buiten vlees etende planten bestaan der ook bewegende planten bvb in moeras streken morja zo slim zen ze hier nog ni denk k. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat citaat in de inleidende post niet gelezen, sorrie, maar mijn Duits is echt niet goed genoeg om het te kunnen verstaan.
Ik weet er geen fluit van dat planten mensen zouden zijn; maar uit eigen ervaring, ken ik wel veel mensen uit mijn geburen en werkkring, die planten lijken te zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Mijn gebuur ligt in coma. Kortom, de eerste tekenen dat ook mensen wel degelijk planten zijn.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat sommige mensen planten zijn.
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Mijn vrienden werden vroeger uitscholden door de Johnny en de Debbies, omdat zij zo goed studeerden op school. Omwille van hun klederdracht en hun overvloedig wietgebruik werden ze ook wel "de planten" genoemd.
Johnny en Debby (en hun beste vrienden genaamd Johnny, Debby, Nancy, Ronny en Johnny) begonnen steeds hevig te kwijlen toen ze de wandelende planten voorbij zagen komen, vinnig op hun fiets, terwijl de vijand opgefokte 125kes liet ronken. De strijd tussen de Johnny's en de planten is nog steeds niet over. Ik weet dus alleszins zeker dat sommige mensen planten zijn. Ze hebben namelijk top-jobs op kabinetten en andere bedompte plaatsen (de vochtigheidsgraad is daar dikwijls niet te harden). Enzovoort hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() zeg dat wel.
Stemrecht zeker? oh sorry plicht. Op straffe van een boete. Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 juni 2007 om 01:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Maar nu terug terzake. In hoeverre is genetische, moleculaire en metabolische communicatie te antropomorfiseren? De verleiding is toch groot om daar allerlei vormen van bijna intelligent design in te zien.
Geef toe, het is straf. Voorstel tot intergenerationeel experiment. Neem een plant (nen echte dus hé). Kweek er broers en zussen uit. Laat de broers opgroeien in Europa en de zussen in Australië. Kweek vervolgens uit beide een nieuwe generatie. Breng deze tenslotte samen in één pot in Amerika. Als ze elkaar daarna nog herkennen en communiceren als familie en in het Engels dan is dat gewoon total wahnsinnig!! Laatst gewijzigd door C2C : 18 juni 2007 om 01:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ja, dit vat het zowat goed samen...
![]() |
#17 |
|
![]() Leuk bericht, interessant!
Die opmerking over groenen en nazi's vind ik echter onwijze onzin. Jammer dat dat erbij moet om toch aan politiek te doen, C2C. Ik denk dat de natuur wel wijzer is dan dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() ik denk dat de huidige mensheid dat niet zo bewust ervaart als onze natuurlijke aard .
|
![]() |
![]() |