|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  30 april 2007, 00:40 | #1 | 
| Banneling Geregistreerd:  1 augustus 2006 Locatie: Antwerpen 
				 |  Wat vind je van je medeforumleden? Deze topic is bedoelt om te zien wat andere medeforumleden over je denken. Ikzelf zal beginnen, volgende week stel ik bv Maximus voor die op zijn beurt dan weer iemand anders voorstelt voor de week erna. Dus deze week, mijzelf. Mvg Hellfigger Laatst gewijzigd door Vorenus : 30 april 2007 om 00:48. | 
|   |   | 
|  30 april 2007, 01:08 | #2 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN |   Ik volg de mensen op avater en aangezien jij net bent veranderd kan ik niets van je herinneren!  
				__________________ POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen | 
|   |   | 
|  30 april 2007, 01:33 | #3 | 
				 |   | 
|   |   | 
|  30 april 2007, 01:35 | #4 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN |   U tweede avater herken ik maar dat was het dan ook!  
				__________________ POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen | 
|   |   | 
|  30 april 2007, 09:18 | #5 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  7 januari 2005 
				 |   zal een kort draadje worden als we voor de volgende aflevering op Maximus gaan moeten wachten... 
				__________________ It's just a ride. | 
|   |   | 
|  30 april 2007, 09:21 | #6 | |
| Minister-President Geregistreerd:  2 februari 2005 Locatie: Kamagurkistan 
				 |   Citaat: 

__________________ "A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." | |
|   |   | 
|  30 april 2007, 11:35 | #7 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd:  8 september 2005 Locatie: Kapellen 
				 |   | 
|   |   | 
|  30 april 2007, 12:59 | #8 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd:  4 juni 2003 Locatie: Hasselt 
				 |   Is deze niet meer van toepassing op deze thread?    | 
|   |   | 
|  30 april 2007, 20:04 | #9 | 
				 |   Nee, eerder  En als volgende stel ik Djiezes voor, MaXiMuS was slechts een VOORBEELD | 
|   |   | 
|  1 mei 2007, 22:17 | #10 | |||
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 25 augustus 2006 Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek 
				 |   Citaat: 
  : Citaat: 
 Citaat: 

__________________  Steun Oranje-Blauw!  | |||
|   |   |