![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() sympathiseert u wel eens stiekem met criminelen of moordenaars? als u zo'n straffe dinges op het nieuws ziet. denkt u dan wel eens stiekem met betrekking tot de dader: 'goed gedaan' of 'ik hoop dat ze u niet pakken'.
uiteraard niet uit persoonlijke sympathie of aversie t.o.v van dader/slachtoffer maar omdat de dader de door iedereen gehatene belichaamt, de verschoppeling, de antiheld, en het slachtoffer de 'maatschappij', oftewel de 'goegemeente' belichaamt. in dit kader is vanuit misantroop oogpunt de keuze voor wie men sympathie heeft dan immers rap gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Een misantroop wilt zeggen een mensenhater. Vreemd denk ik dan, racisme ken ik maar zulk iets is gek. Er moet toch een reden zijn waarom de crimineel die dader uitkoos ?
je kan bepaalde mensen haten maar toch niet allemaal ? Hoe leef je dan ? misantroop is de nickname van een forummer op PI (Harald) en hij is ex webmaster van de VJM. (maar ssht ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind Robin Hood wel ne toffe -
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() ja, soms toch wel (nu ik erover na denk). vooral bij ontsnapte gevangenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Idd, ontsnapte gevangenen, ik hoop ook altijd dat ze die niet vinden.
Uiteraard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() Is Robin Hood nu al een misantroop?
Misschien niet echt een misantroop maar wel een echte misdadiger: T-Bag. Persoonlijk vind ik die één van de leukere personages in Prison Break.
Lord Vader op theekransje bij de Queen "To all you Vader-haters out there, we'll blow your planet up!" - Darth Sidious Laatst gewijzigd door Lord Vader : 5 mei 2007 om 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ik vind misantropie een zekere klasse uitstralen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Robin Hood was een pikkedief- vandaar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoewel dat natuurlijk niet wil zeggen dat ik niet meeleef met de slachtoffers en hun familie/vrienden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had wel sympathie voor Murat Kapllan. En voor Timothy McVeigh. Geen idee waarom...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Goh ja eventueel voor Hans Van Temsche. Ik geloof in het feit dat iedereen die niet met ons is, dan maar tegen ons is.
Ik geloof in het feit dat alle Vlamingen die een ongelukkig leven leiden en beslissen zich van kant te maken altijd een paar vijanden moeten meesleuren voor de goede zaak en voor onze ideologie. Dit alles moet heel zorgvuldig uitgestippeld worden op voorhand, de weg die Europa inslaat met werken, kinderen opvoeden, trouwen,... is de verkeerde. We moeten net zoals alle eeuwen heen blijven vechten voor ons territorium en voor onze natie. Het is nu eenmaal eigen aan de mens. De zwakke elementen moeten eruit. Als we niets doen, doen anderen (moslims) het. |
![]() |
![]() |