![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er iemand die het nieuwe snufje van ome Bill ondertussen al uitgetest heeft? En zo ja, is het een beetje de moeite of blijven we voorlopig beter nog wat met onze oude besturingssysteempjes werken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() tis redelijk straffe kost qua hardware specs dacht ik.
Maar de nieuwe in het OS gingen ook een port naar XP krijgen. blijf dus maar even bij XP |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb RC1 een tijdje gedraaid... het ziet er mooi uit allemaal, en gaat vast wel op den duur XP vervangen. Met de nadruk op 'op den duur'. Voor mij voegde het niet genoeg toe om nu direct over te stappen. IE7 is ook voor XP verkrijgbaar, maargoed ik draai een Firefox die helemaal op mijn eigen manier is getuned, dus daar hoef ik het niet voor te doen. Alle andere andere dingen eigenlijk een beetje hetzelfde. Ik ben wel een Windows gebruiker, maar geen MSN, IE, Media Player etc, daar heb ik eigenlijk mijn eigen dingen voor. Overgaan op Vista heeft dan niet echt zin. En echt veel sneller vond ik het ook al niet. Elke nieuwe installatie is snel.
Na 3 maanden kan ik mij geen drol meer van de overige features herinneren, dus blijkbaar boeiden die ook niet zo. Wel moet ik zeggen dat het een hele mooie theme was. Doorzichtige randen en shit, ja, ernstig mooi. Mooier dan m'n Classic XP look, en dat wil wat zeggen. Als het wat minder duur was, minder veeleisend en wat beter voor de FPS in mijn games (nu ongeveer 50% FPS verlies), dan zou ik misschien nog wel overstappen. Ik vraag mij af of ze nu een optie hebben ingebouwd om het opstartgeluidje uit te kunnen zetten. Er was nog een behoorlijk rel over, dat dat niet kon. Microsoft wilde graag dat de users het Microsoft deuntje VERPLICHT zouden moeten horen zodat ze feeling zouden krijgen met het product. Leuk voor de doorsnee mongool die nauwelijks weet hoe hij z'n Word documentje moet typen, maar erg frustrerend voor de wat ervaren gebruiker. Gelukkig kwam er vrij snel een hack waarbij het probleem door het aanpassen van een DLL file opgelost werd. Kun je je voorstellen, een OS dat verplicht geluidjes maakt?? Bah, om van te rillen! Dat toont maar weer hoever Microsoft wil gaan in het alles regelen voor de gebruiker. Het is gewoon een vorm van brainwash. In de toekomst krijg je een tweedeling van mensen die volgen en mensen die weten dat er een keuze is...
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ze doen hun best bij M$, maar t'is gene OS X, zelfs nie close
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.stardock.com/products/windowblinds/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ontopic: ik heb geen Vista, had een half geleden gedacht om het aan te schaffen bij een nieuwe pc, maar opeens dacht ik van: als ik toch een nieuwe computer koop, waarom geen Mac? En zo zal geschiedde...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() Zodra er software voor komt koop ik ook een mac.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Nog een jaartje en ik koop ne nieuwe pc zal dan waarschijnlijk we standaard opstaan. Voorlopig nog XP
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't Ziet er leuk uit, voor de rest lijkt het mij dat er wel heel wat onzin uit te schakelen valt (of toch zou moeten vallen.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() ik snap niet waarom vista "beter" zou zijn?
en ik snap al helemaal niet waarom mensen willen overstappen omdat het "beter oogt". Bij mijn XP windows heb ik al die grafische zever uitgezet (dus windows 2000 "look"). Dat ze zich eens bezighouden met computersnélheid ipv die grafische shit (beter "ogen", man ik erger mij dood aan dat argument) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() ik eigenlijk ook hoor, maar 't is gewoon zo dat het er fancy uitziet, wat geen argument is om over te stappen, performance heb ik nog niet vergeleken, start meestal nog gewoon xp op
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Ook Mac lijkt me lekker, maar ja... Zie vorige paragraaf...
![]() |