Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 mei 2007, 15:03   #1
bastik
Vreemdeling

Standaard Nieuwe Nederlandse Thriller roman WAARSCHUWT voor extremisme: schrijver "vlucht" !!

Weer een Nederlander weggevlucht voor de afbreuk aan onze vrijheid van meningsuiting:

Zijn spannende thriller “De Vijfde Colonne” waarschuwt tegen extremisme.
Een nieuw, zeer spannend, boek van de Nederlandse auteur W.G. Van Dorian waarschuwt al voor een eventuele toekomstige escalatie van extremisme (politiek of religieus). Het is geschreven als een spannende Hollywood film, een echte fictie thriller! In het verhaal worden er geen doekjes om gewonden: wat gebeurt in het toekomstige Europa en Amerika is verschrikkelijk. Het dagelijks leven in een, door Radicalen bezet, Europa beschrijft tot in detail de verschrikkingen van discriminatie door radicalen tegen de autochtone Europese (Nederlandse) bevolking, religieus extremisme en eventuele nucleaire gevolgen ervan…gezien door de ogen van een Amerikaanse journalist en een Nederlandse advocaat.

Zelfs voor iemand die niet van lezen houdt is deze fictie thriller een aanrader. “Je blijft lezen” is één van de reacties geweest van Amerikaanse, Duitse en Canadese lezers die de Engelstalige versie reeds hadden gelezen. De sfeer van het boek is dan ook "eng". Het is vanaf JUNI te verkrijgen in Nederland en Belgie.

W.G. Van Dorian zelf is, na de moorden op Theo van Gogh en Pim Fortuyn, naar Zuid Amerika geëmigreerd uit angst dat hij in Nederland zijn mening niet meer vrij kan uiten zonder gevaar voor eigen leven. Dat zegt al wat over het controversiële boek dat te verkrijgen is bij www.bol.com

Ik raad iedereen aan eens naar dit boek te kijken. Het zou me niets verbazen als dit een best-seller wordt. Als je meer over het boek wilt lezen: www.wisemanpublishing.com

Laatst gewijzigd door bastik : 8 mei 2007 om 15:09.
bastik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2007, 15:29   #2
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bastik Bekijk bericht
W.G. Van Dorian zelf is, na de moorden op Theo van Gogh en Pim Fortuyn, naar Zuid Amerika geëmigreerd uit angst dat hij in Nederland zijn mening niet meer vrij kan uiten zonder gevaar voor eigen leven. Dat zegt al wat over het controversiële boek dat te verkrijgen is bij www.bol.com
Lijkt mij eerder een goeie reclame stunt om de verkoopcijfers lekker hoog te krijgen. T'is een beetje de trend tegenwoordig he . Mja, da's mijn bescheiden mening en ik heb er ook niets op tegen he, begrijp me nie verkeerd.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be