![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Johan Sauwens (CD&V) - 2 tot 8 februari "Ooit was hij een van de sterkhouders binnen de VU. Hij was zelfs tot driemaal toe lid van de regering. De laatste maal kwam er een abrupt einde aan door een bezoek aan Sint-Maartensfonds. Na het uiteenvallen van de partij vond hij politiek onderdak |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat is het verschil tussen de visie op het gezins- en gezondheidsbeleid, het hele werkgelegenheidsbeleid, de CAO’s, de vennootschapsbelasting, delen van het veiligheids- en justitiebeleid, de huurwetgeving, de mobiliteit en de NMBS, het wetenschapsbeleid en het rampenfonds, Brussel-Halle-Vilvoorde en de vertegenwoordiging van Vlaanderen in de EU tussen CD&V en het VB?
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Johan Sauwens, negeert u maar gerust dit heerschap...
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Die BUB- en B+-rommel wordt al genoeg weerlegd op het communautaire forumonderdeel.
|
![]() |
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Dat zal pas een groot nederlandse overwinning zijn
Vivant. Geen revolutie zoals de sossen destijds, maar een niet tegen te houden evolutie. Kleinhouden lukt tijdig, tegenhouden niet. Wij denken op langen termijn, en niet op korte termijn. think global, act local !! |
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat: