![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRUSSEL - De Albanese maffia kent een groei in Europa en België is daarin een belangrijke spil. Dat schrijft Le Soir woensdag.
De Albanese maffia is professioneler geworden, staat open voor andere bevolkingsgroepen en is afgestapt van te zichtbaar geweld. Klassieke activiteiten als prostitutie, drugs- en mensenhandel werden geprofessionaliseerd en ze zijn ook actief in complexere criminele activiteiten. De as Luik-Brussel is een belangrijk knooppunt. Onderzoek in het oosten van het land toont aan dat ze er minder zichtbaar is en onder meer zorgt voor de logistiek van onder meer Vietnamese groeperingen, actief in mensensmokkel. Er is sprake van indrukwekkende financiële middelen. Het geld blijft niet in België, maar gaat richting Albanië, waar het in vastgoed wordt belegd. Nog volgens een studie, zijn veel leden van de maffia voormalige politiemensen. avb uit de Standaard OL 090507 Na de Russische maffia, waarvan een flink aantal leden ook nog "Belg" zijn geworden via frauduleuze praktijken (... wat is daar ondertussen mee gebeurd?) krijgen we nog meer van datte! Niets zo leuk als open grenzen, één Europa als duivenkot voor alles en iedereen. Het kan maar beter worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() opendeur in België... gratis nationaliteit... gratis opvang... gratis scheren... gratis bussen... gratis naar de hoeren...
what's next ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Proficiat! Toch raad ik je aan om de "omerta" te eerbeidigen: multiculturaliteit verwarren met maffia geweld is namelijk een nogal simplistische redenering: de maffia is een autoritair, zeer strak geleid, zeer goed georganiseerde machine. Een soort extreem rechts op zich. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() enfin correctie, albanezen en onze feremans
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maak ze ook allemaal Belg... snel Belg...
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En de grap is dat hun nationaliteit niet kan worden afgenomen. Is daar intussen al iets aan veranderd?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Zo tegen de maffia zijn en dan een beweging oprichten waarin "Forza" staat.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kiezers afpakken
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar neen... ben je gek...
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burgemeester
|
![]() die prostituees zijn toch ook wel heel appart.
er komt bij ons op de winkel regelmatig een Albanese man met veel 'vriendinnen' en die hebben allemaal kinderen van hem (hij is met moeite 25). Hij heeft zo 8 kinderen die hij onderhoudt. Die dames krijgen geld van hem, en als ze niet toekomen leggen ze de rest bij. Dit gebeurt dan: T-shirt omhoog, roefel in hun Bh, er worden in vieren gevouwen bankbiljetjes uitgehaald. Je wil niet weten hoeveel borsten per dag voor mijn neus op die manier de revue passeren ![]() Ik zal blij zijn dat dinsdag mijn laatste werkdag is ![]() Enfin heeft niets met maffia te maken maar wel met prostitutie. En ik heb dit zelf al die jaren toch wel als storend ervaren op mijn werk. Ik heb er ooit eens iets van gezegd toen ik dat de eerste keer zag: "Maar mevrouw toch, allee verstop dat geld toch ergens anders, dit is toch geen doening?" "zo met uw borsten bloot gaan staan'. Reactie van de man: 'voor haar is normaal he'. Heel irritant en niet thuishorend in onze samenleving vind ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan vergeten jullie de Moslim mafia in het Anwerpse nog,die de Turkse snackbars een verbod oplegde om mijn pintjes te verkopen
![]()
![]() |
#16 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je denkt aan de cosa nostra van sicilie, die had (destijds) wel wat rechtse banden zoals je zegt. Maar die waren redelijk rap minder belangrijk dan de centen. We hebben ook de belgische maffia hoor. Zitten veel aan de kust van spanje bezig, als ze niet in holland of thailand zitten. Je vind ze ook wel in zuid amerika hier en daar. Meestal zitten ze te kaarten met een andere groep.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |