![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Een jaar na het drama in Antwerpen
vr 11/05/07 - Vandaag één jaar geleden werden in het centrum van Antwerpen drie mensen op straat neergeschoten. De dader Hans Van Themsche had racistische motieven, maar echt duidelijk is hij daarover nooit geweest. De 18-jarige Hans Van Themsche had 's morgens een wapen gekocht en schoot daarmee een 2-jarig kind en haar Malinese oppas dood. Pff de rest post ik niet kunde zelf zien op hun linkse propagandasite. Bron: http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...e_jaar_geleden -------------------------------------------------- Niemand gaat mij wijsmaken dat er geen ander hot-news is, namelijk het fantastische verlies van die disco janetten. Of de bekogeling met stenen van de treinstellen in Schaarbeek... NEE DE VRT MOET ZONODIG EEN MAAND VOOR DE VERKIEZINGEN HVT AAN DE MENSEN HERINNEREN !! Benieuwd of ze ook zo vriendelijk willen zijn om GUIDO DE MOOR te herdenken ?
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Was van Temsche die zot van dat "schietincident" in Antwerpen?
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of was de herdenking op de moord op Joe Van Holsbeeck ook politiek getint?
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() mij viel vooral op dat de rechtbank eind deze maand zal beslissen wanneer het proces gevoerd zal worden
nog een mogelijkheid om dit drama nog eens in t journaal te brengen vlak voor 10 juni zullen ze bij de VRT gedacht hebben ... k vind het allemaal tamelijk pervers |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() was er een herinnering aan de busmoord ? bewust "vergeten"?
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() En het stomme is dat deze selectieve berichtgeving bij sommige mensen wel degelijk werkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ten andere als u ermee wil insinueren dat omdat het om vreemdelingen gaat, het stil zou gehouden worden moet ik u teleurstellen. Joe werd ook herdacht en dat kwam ook aan bod in het nieuws én de kranten, en juist ja die werd weldegelijk vermoord door...
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zielig hoe men hier achter elk nieuwsbericht iets wil zoeken als het in het VB kraam past.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het een racistische moord zou zijn is ook iets dat het gerecht moet uitmaken en niet de VRT, en den Barman en nog wat andere linkse kwiestenbiebels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft Van Temsche reeds bekend
Laatst gewijzigd door Pietje : 11 mei 2007 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tiens en ik die dacht dat Vanthemsche aan de politie bekend had dat hij uit racisme handelde...
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft hij gezegd ja, maar ik vraag me af of die gast wel bij zijn volle verstand, is, was , of ooit zal zijn... Een paar onschuldige vrouwen overhoop schieten uit zogezegd racisme, ... voor mij is da ne laffe ziekelijke psychopaat. Nen echte racist, had wel andere doelen gekozen volgens mij. Wat ik verder vooral wel straf vind, is dat als er sprake is van omgekeerd racisme en duidelijk sprake is van omgekeerd racisme dat telkens met de mantel der liefde wordt toegedekt. Een aantal "jongeren" die een meisje verkrachten net omdat ze "blank/westers" is bvb, daar heb ik gene Roy Bert Second naar toe zien gaan of zijn medeleven horen uitdrukken, Het fake gedoe in de nu doodgezwegen zaak remerie, al vergeten ? ... Patrick Mombaerts al vergeten ? De machinist die een blok beton vanop een brug in Schaarbeek door zijn cabine kreeg al vergeten ? De busmoord ook al vergeten, ah ja, dat was geen moord natuurlijk dat was net zoals het geval Mombaerts een accident de parcours, ongetwijfeld net zoals die man die doodgetrapt is in Borgerhout, ook wel een accident , ook geen racistische moord. Allemaal geen racistische moorden, maar accidenten, van jongeren met een ongelukkige jeugd, die het nooit meer zouden doen... Walgelijk gewoon , om van te kotsen, de mannier waarop de media hier mee omgaat , al dan niet op bevel van de politiek. En dan vergeten we de grote mediashow op de markt in Sint-niklaas nog te vermelden.... die Vuile racisten zijn nog altijd niet gevonden, terwijl ze normaal gezien toch al lang tegen de schandpaal hadden moeten staan nietwaar ? Laatst gewijzigd door Herr Flick : 11 mei 2007 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() behalve als allochtonen de daders zijn dan is het aan de linkse pers en daar heb ik niet het minste vertrouwen in
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge gaat nu toch niet ontkennen dat die van themsche ne compleet van de pot gerukte , geflipte pipo is zeker ? Pas op voor mij mogen ze die zwaar straffen hé, maar ge ziet dat toch zo dat daar iets serieus mis mee is, ok, hij heeft het misschien uit racisme gedaan, want hij heeft dat zelf toegegeven hij heeft er zijn 10 minuten fame mee op tv gehaald, om nu voor de rest van zijn miezerige leven weg te rotten achter de tralies, ... Vergelijk die Van Temsche met die zotte Koreaan die in de states daar die studenten heeft overhoop geschoten en ge komt aardig in de buurt, 2 gefrustreerde zotten. Racisten ? awel ja, om u een plezier te doen. Maar echte, racisten, als blanke suprieure nazi's of KKK ers, vergeet het maar, die gaan echt niet als een losgeslagen zot te werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is Vanthemsche die gezegd heeft uit racisme te handelen niet ik. Maar blijkbaar weet jij beter wat Vanthemsche dacht op dat moment. Citaat:
Niet als losgeslagen zot te werk gegaan zeker?
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een blank meisje, een zwarte vrouw en een turkse vrouw neerschieten heeft volgens mij weinig te maken met racisme.
Als het nu allemaal zwarte mensen waren geweest, of allemaal turkse mensen, of allemaal blanke mensen, dan zou ik zeggen misschien. Maar het lijkt me toch dat hij heeft gemoordt zonder onderscheid te maken in huidskleur. Zodus, geen racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() ik las van de week een essay waarin ondermeer ik dacht Polspoel geciteerd werd met de getuigenis van "voor de komst van VTM waren gerechtszaken geen nieuwsitem op de BRT, dat was de regel"
het essay handelde voorts nog over de banalisering van het nieuws (verkeer, drama's, criminaliteit) ... en concludeerde uiteindelijk dat bagatelisering van het nieuws uiteindelijk de criminaliteit in een maatschappij doet stijgen ... ik kan u zeggen dat dat heel geloofwaardig overkwam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 11 mei 2007 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |