Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 april 2006, 22:41   #1
duncan
Banneling

Standaard duncan is gone = no internet meer

Door de aanhoudende negatieve economie tgo eigen volk kan ik mezelf geen internet meer permiteren.

Vanaf volgende week trekt men huis genootje ( technieker van beroep en ex elektrikker/+-98 kilo) eruit en gaat hij kabel & internet afsluiten.

Ik voel me WEERAL is geluist en gebuikt door nen gekostumeerden klown in dees geval technieker van servo - alcatel ofzo iet .

Zijn overcosumptie gedrag en negatief geroddel leidde ertoe dat zen vriendjes hun poten en gedrag niet kunnen thuis houden zoals vele kappitalistische modern uitgebuite zelfstandige en co.

Op 1 jaar tijd koopt die 6 tuigen, gaat lening aan & abbonomenten terwijl er nen arme onder dit dak woont geholpen wordt door kerk en gemeente maar mé zen 1300euro loon + extra's ook van vele vrienden kon hij het niet redden .

Waarna hij door negatief roddel gedrag zen vrienden manipuleerde zonder dat ze het beseften; mijn volgende stap is praatje doen WEERAL met wijkagent .

Vele jonge mensen kennen geen waardering voor huis & tuin eigen zin / motivatie of hygiëne...de meeste mensen negeren dit gedrag ik niet meer .

Bij deze woon ik tegen 250€ en HIJ kan mij wettenlijk niets maken want breekte meerdere keren zijn woord en zake consumptie(s)
Deze belg is dan ook laag van aard en heeft gemeentelijke conecties en adenlijke JAKKES !

Neen ik werk graag met zo'n mensen maar sommige zijn ronduit guur en profiteren terwijl ze paar hondert € meer betalen aan huur en dergelijke, mens uitbuiten en gebruiken zonder rekenigshap te houden met zichzelf en een andere.
Men kweekt gewoon knelpunt beroepen pfff arg verschrikkenlijk arg brrrr.

Bij deze ontnam hij niet enkel mijn bijverdiensten via internet maar ook ontnam hij waarden en de rechten van een arme man .

Ja ik dreigde dit indivudu met vrede gerecht want hij heeft 50% meer netto loon dan mij en heeft geen regelmaat in betaling , winkelen, hygiëne..ect zelfs in zijn werk en handelen.

Triestig dat men zo vrienden misbruikt in vertrouwen omzo leningen en andere dingen gedaan te krijgen waneer men beloofde ik ga je helpen Duncan .

Ben heeeeeeeeeeeeel blij dat ik uit de sociale sector ben en poetsman ben amai zo weinig waardering tgo een tuinman/poetman en recyclagist pfff al deze functies mocht ik doen want hij deed het niet en betaalde voor 5u per week .

NA huur contract verhuis ik en zal huisbaas niet dreigen want dat deed ik al 5 �* 6 maand geleden daar ik hem melde dit voelt niet goed en opt vredegerecht win ik zekers hierom en daarom zei ik hem en hij zei ja das zekers waar .

Kortom de druk die deze persoon kweekt van familie / gemeente / vriendjes op sociale wijze is slechts schijn en is ergenlijk voor de arbeids markt.

Werk recht telt niet en diensten cheques worden door sommige gewantrouwd zo bleek .

Deze sociale persoon ( Roeland D.) beloofde me geen problemen maar dat geloof noch vertrouw ik maar zo zien wij mensen dat zelfs ik en andere NA 12 jaar vriendschap zich kunnen vergissen in iemand .

Dit gezegd zijnde woon / werk recht bestaat niet & wordt ons wijsgemaakt dat ze bestaat .

Alez mensen tot ....één dezers de webmasters en techniekers zullen nu wel happy zen joeppiiii den Duncan weg

Groetjes iederéén hmmm ik schreef ieder 1 .

Laatst gewijzigd door duncan : 11 april 2006 om 22:42.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 22:56   #2
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Door de aanhoudende negatieve economie tgo eigen volk kan ik mezelf geen internet meer permiteren.

Vanaf volgende week trekt men huis genootje ( technieker van beroep en ex elektrikker/+-98 kilo) eruit en gaat hij kabel & internet afsluiten.

Ik voel me WEERAL is geluist en gebuikt door nen gekostumeerden klown in dees geval technieker van servo - alcatel ofzo iet .

Zijn overcosumptie gedrag en negatief geroddel leidde ertoe dat zen vriendjes hun poten en gedrag niet kunnen thuis houden zoals vele kappitalistische modern uitgebuite zelfstandige en co.

Op 1 jaar tijd koopt die 6 tuigen, gaat lening aan & abbonomenten terwijl er nen arme onder dit dak woont geholpen wordt door kerk en gemeente maar mé zen 1300euro loon + extra's ook van vele vrienden kon hij het niet redden .

Waarna hij door negatief roddel gedrag zen vrienden manipuleerde zonder dat ze het beseften; mijn volgende stap is praatje doen WEERAL met wijkagent .

Vele jonge mensen kennen geen waardering voor huis & tuin eigen zin / motivatie of hygiëne...de meeste mensen negeren dit gedrag ik niet meer .

Bij deze woon ik tegen 250€ en HIJ kan mij wettenlijk niets maken want breekte meerdere keren zijn woord en zake consumptie(s)
Deze belg is dan ook laag van aard en heeft gemeentelijke conecties en adenlijke JAKKES !

Neen ik werk graag met zo'n mensen maar sommige zijn ronduit guur en profiteren terwijl ze paar hondert € meer betalen aan huur en dergelijke, mens uitbuiten en gebruiken zonder rekenigshap te houden met zichzelf en een andere.
Men kweekt gewoon knelpunt beroepen pfff arg verschrikkenlijk arg brrrr.

Bij deze ontnam hij niet enkel mijn bijverdiensten via internet maar ook ontnam hij waarden en de rechten van een arme man .

Ja ik dreigde dit indivudu met vrede gerecht want hij heeft 50% meer netto loon dan mij en heeft geen regelmaat in betaling , winkelen, hygiëne..ect zelfs in zijn werk en handelen.

Triestig dat men zo vrienden misbruikt in vertrouwen omzo leningen en andere dingen gedaan te krijgen waneer men beloofde ik ga je helpen Duncan .

Ben heeeeeeeeeeeeel blij dat ik uit de sociale sector ben en poetsman ben amai zo weinig waardering tgo een tuinman/poetman en recyclagist pfff al deze functies mocht ik doen want hij deed het niet en betaalde voor 5u per week .

NA huur contract verhuis ik en zal huisbaas niet dreigen want dat deed ik al 5 �* 6 maand geleden daar ik hem melde dit voelt niet goed en opt vredegerecht win ik zekers hierom en daarom zei ik hem en hij zei ja das zekers waar .

Kortom de druk die deze persoon kweekt van familie / gemeente / vriendjes op sociale wijze is slechts schijn en is ergenlijk voor de arbeids markt.

Werk recht telt niet en diensten cheques worden door sommige gewantrouwd zo bleek .

Deze sociale persoon ( Roeland D.) beloofde me geen problemen maar dat geloof noch vertrouw ik maar zo zien wij mensen dat zelfs ik en andere NA 12 jaar vriendschap zich kunnen vergissen in iemand .

Dit gezegd zijnde woon / werk recht bestaat niet & wordt ons wijsgemaakt dat ze bestaat .

Alez mensen tot ....één dezers de webmasters en techniekers zullen nu wel happy zen joeppiiii den Duncan weg

Groetjes iederéén hmmm ik schreef ieder 1 .
Amai, wat een tegenslag en teleurstelling voor jou.
Je gaat verhuizen zeg je, sta je op de lijst voor een sociale woning? Voor 250 euro zal je vrees ik anders niet vlug iets vinden.
Wat je internet betreft, ik weet dat er ook heel goedkope formules bestaan. Ik zal eens informeren en het je laten weten.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2006, 00:56   #3
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

duncan je kunt altijd in de bib surfen *heb moed*

Laatst gewijzigd door pinbag : 12 april 2006 om 00:56.
pinbag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2006, 08:16   #4
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

we zullen je missen hier duncan - ik hoop dat je er toch nog iets op vindt.
Je kan op onze site altijd een oproep plaatsen om een roommate te zoeken of zoiets.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 april 2006 om 08:16.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2006, 15:46   #5
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
duncan je kunt altijd in de bib surfen *heb moed*
Om 10 uur s'avonds, omdat poetsmannen veel werk hebben in de dag.
Ik hoor het graag zeggen"de bib"?
Oud 12 april 2006, 18:26   #6
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Steun het Duncan-internetfonds! Nog nooit iemand online geweest die kon schrijven zoals hij sprak...tot Duncan op de proppen kwam... Hij zal gemist, bejubeld en betreurd worden maar iets in mijn linkerkleineteen zegt me dat hij snel weer het net onveilig zal maken...
[SIZE=4]Duncan is offline, Lang leve Duncan![/SIZE]
Oud 12 april 2006, 18:33   #7
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws Bekijk bericht
Steun het Duncan-internetfonds! Nog nooit iemand online geweest die kon schrijven zoals hij sprak...tot Duncan op de proppen kwam... Hij zal gemist, bejubeld en betreurd worden maar iets in mijn linkerkleineteen zegt me dat hij snel weer het net onveilig zal maken...
[SIZE=4]Duncan is offline, Lang leve Duncan![/SIZE]
WEES DAAR MAAR ZEKER VAN!!!!!!!!
Oud 13 april 2006, 00:09   #8
pinbag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Om 10 uur s'avonds, omdat poetsmannen veel werk hebben in de dag.
Ik hoor het graag zeggen"de bib"?
Oke het was maar een optie die ik aanbood en minder kost.
Oud 13 april 2006, 00:24   #9
duncan
Banneling

Standaard

zoveel kameraadschap en sollidariteit veur 1 burgertje ....mai ... da te Antwerpen phew ....kstaan er paf van , politie diensten, kerken, ander & symphatisanten pfff kijk mé grote oogjes hierzo d'euhmmm.

Oprechte bedanking mensen ...KING khem stout geweest : s please vergeef het me ...khem u email adres (ai) doorgegeven aan 1 iemand die ik al jaren ken .

Kgaan ni zeggen wie moh euhmmm t'is alvast een chique dame die me tracht te helpen.

Merci ...wie weet zalt me nog lukken online blijven ...ben benieuwt volgende week.

wat samenhorigheid ni allemaal kan doen pfff heavy

Laatst gewijzigd door duncan : 13 april 2006 om 00:25.
Oud 13 april 2006, 00:30   #10
pinbag
Parlementsvoorzitter

Standaard

vergeet nie duncan wisselwerking, en richten op het positieve ge weet zelf wel welke stuff een maatschapelijk werker doorgetimmert krijgt tijdens zijn opleiding ;p
Oud 13 april 2006, 09:45   #11
Ambiorix

Standaard

duncan kerel, mijn sympathie hebt ge ook.
het is niet zó een ramp dat je internet mist, zorg gewoon voor een menswaardig bestaan en zorg dat ge geen luxe pakt in de plaats van goed eten, enz.
Maar goed, ik hoop dat het allemaal lukt.
groeten uit Leuven
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 16:51   #12
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
het is niet zó een ramp dat je internet mist, zorg gewoon voor een menswaardig bestaan en zorg dat ge geen luxe pakt in de plaats van goed eten, enz.
groeten uit Leuven
,Chic van U zoiets te horen zeggen hoor!
Oud 13 april 2006, 17:46   #13
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
,Chic van U zoiets te horen zeggen hoor!
Oud 13 april 2006, 18:08   #14
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
groeten uit Leuven
Cookie zit vanavond ook in Leuven btw
Oud 13 april 2006, 18:15   #15
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Cookie zit vanavond ook in Leuven btw
gezellig stadje hé8)
Oud 13 april 2006, 18:21   #16
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
gezellig stadje hé8)
Alle dagen feest en zeg maar stad hoor
Oud 13 april 2006, 18:45   #17
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
vergeet nie duncan wisselwerking, en richten op het positieve ge weet zelf wel welke stuff een maatschapelijk werker doorgetimmert krijgt tijdens zijn opleiding ;p

Inderdaad & nen hartige merci voor de waardering tijdens deze feest dagen....als ik da hier allemaal zo lees moet hoog dringend naar de kerk gaan & kaarsje opsteken voor ieder 1 die me steunt en begrijpt ...enz .
Men luxe geoderen ga ik nu direct ophalen sé bij de toevlucht lekkere voedsel pak met eendepaté ofzo hmm lol.
Waw hihi

Zalig & vredevol pasen iederéén kweet het is wa vroeg morja jezus had in der tijd ook geen digitaal klokje om te weten waneer dat hem moest opstaan ...achja het leven en verdriet is tijdenlijk mensen....oorlog...miserie...allemaal tijdenlijk zelfs dit eigenste leven is stoffenlijk en kent zen tijd .

Bedankt voor de positieve reacties en enrgieën die ik al voel en merk en mij enorm sterkt ...mensen in mijn sector moeten het doen mé laag loontje en kleine waarderingen dat sterkt hen in hun sociale omgang/ reflecties .

Dadaaaaa

Laatst gewijzigd door duncan : 13 april 2006 om 18:50.
Oud 13 april 2006, 19:27   #18
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

moet dit eigenlijk niet in K&K?
Duvelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2006, 19:35   #19
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
moet dit eigenlijk niet in K&K?
Duncan was één der grootste posters en threadstarters op maatschappelijke.... dus waarom?
Oud 13 april 2006, 19:39   #20
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Duncan was één der grootste posters en threadstarters op maatschappelijke.... dus waarom?
omdat dit over een prive probleem gaat e, niet over een maatschappelijk.
zou hetzelfde zijn als ik in religies en andere levensovertuigingen zou schrijven dat ik van geloof ga veranderen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be