Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 mei 2007, 08:43   #1
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard Kosovo: Islam binnen Europa

Waar de zovele "rechtse" ja-knikkers van de JewSA niet aan denken is dat naast de kwestie Turkijke, waar de zionisten alles zouden doen om het land in Europa te halen, ook willen dat er een nieuwe moslimstaat komt binnen Europa.

Ik heb al eerder gezegd als Vlaamse volksnationalist heb ik niets tegen de Islam als godsdienst of de Islamitische medemens, alleen moet men elkaars grondgebied respecteren. Wat mij betreft hoort de Islam absoluut niet thuis in Europa en dit is gewoon weer van die pogingen van de JewSA om enerzijds Europa te verzwakken en anderzijds om meer oorlog te krijgen tussen Christendom en Islam, een clash der beschavingen, iets waar de zionisten een natte droom van krijgen.

Ik vind dan ook dat Europese nationalistische helden als Mladic en Karadzic geëerd zouden moeten worden.

Ik vind ook niet dat men het volksnationalisme moet misbruiken om zo de Islam in Europa te halen. Daarom steun ik ook Rusland tegen Tjechenie. Straks zouden we nog moeten de volksnationale strijd in Borgerhout moeten steunen voor een Islamitische republiek Borgerhout . Waar zijn we mee bezig.

Mijn voorstel: de Islam uit Europa schotten, maar de Arabische wereld met rust laten door alle Europese landen zich terug te trekken uit Irak, de acties van de JewSA scherp te veroordelen en om Israël niet meer te erkennen.

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 17 mei 2007 om 08:48.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 09:04   #2
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Kosovo stelt zich helemaal niet op als een "islamitisch land". Het Kosovaarse verzet reageerde ook niet op islamitisch extremisme om hun zaak kracht bij te zetten. Dat heeft grotendeels te maken met dat er onder Kosovaren andere culturele banden zijn, en met het feit dat Albanezen in het algemeen veelal niet sterk religieus gericht zijn (cf. geschiedenis).

Bosnië is in dat perspectief ook een "islamitisch land", komende van de Bogomielen.

Laatst gewijzigd door lombas : 17 mei 2007 om 09:05.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 09:10   #3
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Daarom steun ik ook Rusland tegen Tjechenie.
Het islamitische Tsjetjenië dat zich afscheurt van het christelijke Rusland; dat zou jij toch net moeten steunen? Zo kan Rusland uniform-christelijk blijven. Die moslim-separatisten zorgen ervoor dat staatsgrens en religiegrens samenvalt. Vind jij dat niet goed?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 17 mei 2007 om 09:11.
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 09:12   #4
Max van Dietschland

Standaard

Op politics info had Guderian een mooi standpunt voor de herverdeling van de Balkan. Misschien wat cru gezegd, maar we kennen onze vriend Guderian wel.

Citaat:
Geplaatst: Di 8 Mei 2007, 19:37 | Onderwerp:
quote: Originally posted by wittmann
Kossovo is albaans en hoort eigenlijk bij albanië.De albanen kunnen er ook niet aan doen dat hun voorouders met geweld geïslamiseerd werden.Bij sommigen de anti-islamgedachte blijkbaar een echte obsessie geworden die al het andere opzijschuift.De rechten van de albanen worden niet beïnvloed door hun moslim-zijn.Hopelijk worden de door de ottomanen geîslamiseerde europeanen ooit geontislamiseerd.
Kosovo is volledig Servisch en Albanië moet opgedeeld worden tussen Servië en Griekenland. Elke islamitische Albanees (dat zijn ze vrijwel allemaal) moet zelfs het recht ontzegd worden Europese lucht in te ademen. *knip, de racismedrempel overschreden!*

[FONT=Arial][FONT='Times New Roman']http://www.politicsinfo.net/forum/viewtopic.php?p=667031#667031[/FONT][/FONT][FONT='Times New Roman'] [/FONT]

Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 17 mei 2007 om 09:22.
Oud 17 mei 2007, 09:16   #5
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Het islamitische Tsjetjenië dat zich afscheurt van het christelijke Rusland; dat zou jij toch net moeten steunen? Zo kan Rusland uniform-christelijk blijven. Die moslim-separatisten zorgen ervoor dat staatsgrens en religiegrens samenvalt. Vind jij dat niet goed?
Juist, de staatsgrens en religiegrens moet samenvallen, daar ben ik mee akkoord. Het is de Islam die daar naar het zuiden moet. Net zoals in de Balkan overigens, die moslims moeten naar Turkije.

Oud 17 mei 2007, 09:18   #6
Max van Dietschland

Standaard

De meeste mensen op politics info, zelfs sommige Amerika aanbidders zijn tegen de Kosovo-staat.

http://www.politicsinfo.net/forum/ab...4-0-asc-0.html

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 17 mei 2007 om 09:21.
Oud 17 mei 2007, 09:19   #7
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Juist, de staatsgrens en religiegrens moet samenvallen, daar ben ik mee akkoord. Het is de Islam die daar naar het zuiden moet. Net zoals in de Balkan overigens, die moslims moeten naar Turkije.
Die moslims zitten daar al zes tot zevenhonderd jaar. Gaan we misschien ook het Romeinse Rijk terug oprichten?
Oud 17 mei 2007, 09:20   #8
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De meeste mensen op politics info, zelfs sommige Amerika aanbidders zijn tegen de Kosovo-staat.

http://www.politicsinfo.net/forum/vi...=667031#667031
Het gaat ook niet om wat jij met Kosovo wilt, maar om wat Kosovaren met Kosovo willen.
Oud 17 mei 2007, 09:23   #9
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Die moslims zitten daar al zes tot zevenhonderd jaar. Gaan we misschien ook het Romeinse Rijk terug oprichten?
Keltische en Gemaanse godsdiensten manum militare herinvoeren, verdorie!!
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Oud 17 mei 2007, 09:24   #10
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gaat ook niet om wat jij met Kosovo wilt, maar om wat Kosovaren met Kosovo willen.
Nu wordt het verwarrend. Wie van jullie twee is nu de volksnationalist?

Oud 17 mei 2007, 09:28   #11
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik steek het in een Rothbardiaans jasje.

Oud 17 mei 2007, 10:15   #12
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vergeet u niet de servische minderheid binnen Kosovo? Die zouden in geval van kosovaarse onafhankelijkkheid ook het recht op afscheuring en evt. aanhechting bij Servië moeten krijgen maar daar hoor ik nooit over spreken.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 10:36   #13
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois Bekijk bericht
Vergeet u niet de servische minderheid binnen Kosovo? Die zouden in geval van kosovaarse onafhankelijkkheid ook het recht op afscheuring en evt. aanhechting bij Servië moeten krijgen maar daar hoor ik nooit over spreken.
Inderdaad, die gemeenten die als geheel aan Servië grenzen met een Servische meerderheid zouden zich moeten kunnen afscheiden, dat heb ik altijd verdedigd. Wat de gemeenten die niet aan Servië grenzen met een dergelijke meerderheid betreft, daar zou hetzelfde voor dienen te gelden, maar in de praktijk zal dat moeilijk blijken.
Oud 17 mei 2007, 10:57   #14
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Kosovo moet Servisch blijven, het kan niet dat een gebied dat eind 18de eeuw nog servisch was en begin 1960 nog maar 25% servisch afgestaan moet worden door een groep dat zich in een meerderheid heeft gekweekt.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 11:00   #15
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Kosovo moet Servisch blijven, het kan niet dat een gebied dat eind 18de eeuw nog servisch was en begin 1960 nog maar 25% servisch afgestaan moet worden door een groep dat zich in een meerderheid heeft gekweekt.
Inderdaad, stel dat vreemdelingen in Antwerpen of Brussel een demografische meerderheid halen en zich ook willen afscheiden. Bijvoorbeeld een Islamitische republiek Borgerhout kan bijna vandaag al.

Oud 17 mei 2007, 11:04   #16
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, stel dat vreemdelingen in Antwerpen of Brussel een demografische meerderheid halen en zich ook willen afscheiden. Bijvoorbeeld een Islamitische republiek Borgerhout kan bijna vandaag al.
Is nu al zo,wordt wel niet met zoveel woorden gezegd.....
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 11:39   #17
evilbu

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar de zovele "rechtse" ja-knikkers van de JewSA niet aan denken is dat naast de kwestie Turkijke, waar de zionisten alles zouden doen om het land in Europa te halen, ook willen dat er een nieuwe moslimstaat komt binnen Europa.
Bosnië is toch een moslimsstaat? (wel, de federatie)

Citaat:
Ik heb al eerder gezegd als Vlaamse volksnationalist heb ik niets tegen de Islam als godsdienst of de Islamitische medemens, alleen moet men elkaars grondgebied respecteren. Wat mij betreft hoort de Islam absoluut niet thuis in Europa en dit is gewoon weer van die pogingen van de JewSA om enerzijds Europa te verzwakken en anderzijds om meer oorlog te krijgen tussen Christendom en Islam, een clash der beschavingen, iets waar de zionisten een natte droom van krijgen.
Grappig, u wil Vlaanderen afscheiden, maar u ziet wel heel Europa als uw grondgebied waar zij niet op mogen. Als morgen elke autochtone Duitser of zo zich bekeert tot de islam, moet het hele Duitse volk dan maar opkrassen richting.. tja, waarheen?

Wat heeft u trouwens toch met zionisten? Volgens mij geeft u absoluut niet om de palestijnen maar heeft u gewoon een hekel aan joden....

Citaat:
Ik vind dan ook dat Europese nationalistische helden als Mladic en Karadzic geëerd zouden moeten worden.
Mooi, gaat in mijn maxvandietschland.txt documentje...

Citaat:
Ik vind ook niet dat men het volksnationalisme moet misbruiken om zo de Islam in Europa te halen. Daarom steun ik ook Rusland tegen Tjechenie. Straks zouden we nog moeten de volksnationale strijd in Borgerhout moeten steunen voor een Islamitische republiek Borgerhout . Waar zijn we mee bezig.
U vindt Turkije niet Europees, maar Tsjetsjenië wel? Dat is dan toch Azië in uw ogen, wat hebben wij daar dan mee te maken?
Oud 17 mei 2007, 11:45   #18
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik steek het in een Rothbardiaans jasje.

'k vond da maar ne raren tekst toen ik die eens las
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 11:51   #19
evilbu

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Hmmm, waar haalt u de cijfers vandaan?
Je moet ook het onderscheid maken tussen godsdienst en taal.

http://en.wikipedia.org/wiki/Demogra...tory_of_Kosovo
Hier staat bijvoorbeeld dat in 1838 moslims in de meerderheid waren, maar dat op vlak van taal de Serviërs nog in de meerderheid waren.
Oud 17 mei 2007, 11:56   #20
I amsterdam
Minister-President

I amsterdam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mijn voorstel: de Islam uit Europa schotten, maar de Arabische wereld met rust laten door alle Europese landen zich terug te trekken uit Irak, de acties van de JewSA scherp te veroordelen en om Israël niet meer te erkennen.
Iedere volk heeft recht op een eigen Staat ,dat recht bestaat al vanaf 1900
Dus de Albanezen in Kosovo hebben dat recht ook.
Godsdienst doet niet terzake.
I amsterdam is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be