![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Lager konden ze het echt niet gaan zoeken, maar ja, als je niet weet hoe je oppositie moet voeren zijn alle middelen goed....
De CD&V beter gekend als "de tjeeven" gaan nu proberen met enkele VRT-corifeën hun blazoen wat op te smukken en zodoende hun afgang op 13 juni enigszins wat af te remmen..... t'is te hopen dat het lukt........iemand uit een rood kot halen om uwe lijst op te smukken.... t'ja sé..... k'zie er eerder een ondermijningsaanslag van de sossen in dan een aanwinst voor hun partij.... ![]()
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Ja,ja........groen-links...... de ideale huwelijkspartner voor de Spa-sprit-artiesten..... geen paars niet meer maar katholiek-links-rood-allegaartje en een paar brabantse trekpaarden mee naar brussel.... de toekomst ziet er stralend uit ......... en gratis !
![]()
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Het "feit" geanalyseerd en tot de bevinding gekomen dat de VVd wint. Mag ik opmerlen dat de verantwoordelijke minister voor de "strenge" uitwijzingen iemand is van de VVD. Wat de VRT probeert is een verborgen agenda opleggen (zeker na de peiling - al dan niet gemanipuleerd - waarin CD&v als grootste uit de bus kwam) aan de politiek: spreek links, handel links!
Probeer het tegendeel maar eens te bewijzen! |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit enigzins duidelijk? ![]() |
||
![]() |
![]() |
#12 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Laatste berichten sterken mijn overtuiging. De verdeeldheid binnen de CDA is de reden van hun achteruitgang, niet de uitwijzingen op zich. Het is op zijn minst een subjectief gegeven dat de VRT de ganse opiniepeiling afdoet als "het gevolg van het strenge uitwijzingsbeleid". Dat is de analyse van, onze openebare omroep, astemblieft. Ik verwacht waar voor mijn geld (ook bij de VRT). Ik blijf bij mijn stelling tot iemand het tegendeel kan bewijzen.
|
![]() |