![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Een familielid van mij zit in het zesde jaar Humane Wetenschappen. Op de school is er ieder jaar een projectdag waarbij men rond een bepaald thema werkt. Voor de zesdejaars is dit; burgerzin. Van iedere parij komt er dan een vertegenwoordiger naar de school en via een doorschuifsysteem stellen de verschillende partijvertegenwoordigers hun partij voor aan telkens een verschillende klas. Een heel goed initiatief, maar dat is nog niet alles... .
Het was de bedoeling dat wanneer een partijvertegenwoordiger zijn zegje had gedaan over z'n partij een applaus kreeg van de klas. De (homofiele) klastitularis (die binnenkort mogelijk onderdirecteur wordt van deze katholieke school) had de klas gevraagd om niet te applaudisseren voor de VB'er. Mijn familielid (die overigens geen VB-stemmer is) had opgemerkt dat dit niet netjes was. Uiteindelijk heeft de klas grootendeels toch geapplaudiseerd. Is dit democratie? Bestond er geen portaal om linkse leerkrachten aan te klagen? Mogen leerkrachten de klas manipuleren? Zoiets is echte discriminatie. (Voor de geinterreseerden: de zesdejaars mochten later op de dag ook hun stem uitbrengen. Het VB eindigde tweede met 20 procent. CD&V/NV.A werd eerste.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ps, Bedankt Dominatrix ![]() Laatst gewijzigd door Kweepeer : 10 mei 2007 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ieder jaar eentje minder
![]()
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Hooooooowla, zo straf is dat bij onze Julien niet hoor! Een wijs man als hij worden is alleen mogelijk als je heel veel scholen op je cv hebt staan!
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() In ieder geval, als ge morgen ergens een frietgeur tegenkomt in de gangen dan zou hij toch wel ergens kunnen ronddolen...
![]() |
![]() |
#13 |
Partijlid
|
![]() Die heb ik al geroken,
het bleek die homofiele leerkracht te zijn... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon even melden aan het Vlaams Belang. Met naam en toenaam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Dit is idd ongehoord, ik zou contact opnemen met http://www.njsv.org/stoplinkseles (mailke zal wel genoeg zijn) en vraag wat de procedure is die je moet volgen (anoniem hé) die leerkracht mag van mijn part op staande voet ontslagen worden, en dan kan ie meteen ook een tijdje naar z'n stempelgeld fluiten
![]()
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit gebeurt zeer regelmatig... de leerlingen behoeden van het "boze beest met slechte geest" ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit gebeurt wel in veel meer scholen dan je denkt ! vooral in de maand vóór de verkiezingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Partijlid
|
![]() Ik ben blij te zien dat velen hier mijn mening delen.
Ik ga hem niet aanklagen omdat ik zelf ook nog twee jaren op die school moet doorbrengen en liefst niet in de problemen geraak. Die leerkracht wordt binnenkort trouwens waarschijnlijk onderdirecteur. Daarom vermeld ik zijn naam en de naam van de school hier ook niet op het forum en spreek ik vaag over een familielid. Ik heb het verhaal gepost in het gastenboek van stoplinkseles.tk. Zo kunnen nog vele anderen die iets gelijkaardigs meemaken zien dat ze niet alleen zijn in dit apeland. |
![]() |
![]() |