![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bron en volledig artikel: http://www.opinionjournal.com/editor...l?id=110010123
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan ik alleen maar aanmoedigen.
(Engelse tekst niet gelezen, beetje moe.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Het zal snel en heftig mogen zijn om de gedane (imago) schade goed te maken, positief bericht maar dus zeer benieuwd naar de praktijk ervan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() We Muslims should publicly show our strong disapproval for the growing number of attacks by Muslims against other faiths and against other Muslims.
Dr. Hamid, a onetime member of Jemaah Islamiya, an Islamist terrorist group, is a medical doctor and Muslim reformer living in the West. De schrijver, Dr. Hamid spreekt in de voorwaardelijke wijze. 'Zij zouden dat ...' Hij zelf maakt niettemin deel uit van een terreurgroep en is dan verbaasd dat 'de moslims' een slecht naam krijgen. Van een dubbele moraal gesproken ! In de stijl van : De Islam is een vredesgodsdienst en wie het niet wil geloven snij ik de keel over.
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Leer uw engels, hij is er lid van geweest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Yep, ik zal beter opletten.
Mijn excuses voor Twafik Hamid. Even gegoogled op zijn naam. Als deze man oproept tot het afzweren van de kwade kanten van de Koran en Islam dan neem ik mijn hoed af voor zijn moed en consequent gedrag. Zijn 'vredevolle' moslimbroeders zoeken hem voor een indringend gesprek.