![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Diensten sector wordt misbruikt en aangerand in hun waarde en vooral normen.
Of we het nu willen of niet de diensten sector heeft te kampen met bepaalde doelgroepen van mensen die eigenlijk niet thuis horen in die sector of zelfs werknemers taken laten uitvoeren die niet kunnen. Daarna gaat men deze sector dan aanranden in hun waarde en melden dat deze werknemer niet zen job wou doen ....terwijl het in de wet staat dat het niet mocht . Bijvoorbeeld ik poets in de diensten secor maar recyclage doe ik niet alsge het mij verplicht want het staat zwart op wit dat dit niet mag & het waarom weet ik maar ga ik hier niet melden . Met gevolg gaan vettige rijke mens achtige wezens dan rond bazuinen dat belgen ni werken, taken ni willen uitvoeren, ni beter weten, verslaafd zijn aal dope of alcohool ....enz ........enz .......en VERDER... . Het wordt echt hoog tijd dat die zogenaamde sociale werkgevers die WEL hun job goed doen ondersteunt en gecontroleert worden want mensen voor 2 euro uitbuiten is ONDER het €uropees gemiddelde en per definitie crimineel . Ik vindt politici leven in een utopische welvarende maatschapij waar ze niet naar om kijken. Men maakt wetten en men volgt deze niet op men veréénvoudigd administratief en men volgt niet op men moderniseerd en men volgt niet op . Even dichter bij het volk ...men noteert tegenover een dienst die u uitlachen en ridiculiseren om achteraf mij gelijk te geven . Comité gelijke kansen kennen mij al en gaven mij op zekere hoogte gelijk . IDEM preventie diensten politie ![]() IDEM andere zogenaamde diensten en nu nog mijnen vakbond die hun dossiers ni goe kunnen opvolgen ....kunnen die wel lezen ?! Dat open vld nu plots vlak voor de kiezingen even uithaalt naar zwakkere groepen zoals druigs( zo spreken ze ) gebruikers en straks tabak verslaafden en pintelierders pffff das gewoon nen stunt om het grijze volk mee te krijgen pure media geile propaganda stunts ja het helpt de gewone mens geen ziel . Niets respect niets begrip niets communicatie zodoende geen waarden en normen . Dat een diensten sector problemen heeft met illegale arbeids circuits in gekend in meerdere sectoren hé & diene politiek tegenwoordig is 1 pot nat zo goed als bijna elke partij praat criminaliteit intern goed maar kleine criminaliteit van kleine burgers gaan we de nek omdraaien pfff triestig . Zo doende gaat men overal tekorten kennen NU al klagen mensen over de werking van vele diensten & misbruiken t'is een pure aanranding van mens en zen maatschapij / vrouw & kind - man & zen landgoed ....triest . Overigs dank u heren en dames politici voor het zoveelste geknoei...als ge een opdracht geeft voor een controle doet het dan goed hé . Ikzelf moet ook 41euro 26 betalen aan vakbond of rva omdat ik ZOGEZEGD teveel ontvangen heb voor februari 2006 hetgeen ik al tegenspreek . Men moet zo nodig kleine mensen aanvallen in woord en daad met grote boetes en grote woorden maar zonder resultaat uit angst en onbesef en het zogenaamde sollitariteits besef wa al ni bestaat denk ik zo . *Arm volk betaalt meer dan anderen. Diensten sector = thuis hulp maar zo hoorde ik men werkt met diensten cheques in den bouw,horeca.......raar hé bedrijfjes zen geen particulier of gewoon burgers hé ![]() |
![]() |
![]() |