![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: waarvoor zou je je leven geven? meerdere antwoorden mogelijk!!! | |||
de natie |
![]() ![]() ![]() |
7 | 12,73% |
niet zomaar voor de natie maar eerder voor de onderdrukte mensen, waar ook ter wereld |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
mijn bezittingen, geld, rijkdom en eventueel voor het systeem dat ervoor zorgt dat ik nog meer verdien |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,82% |
voor gezin, familie en lief |
![]() ![]() ![]() |
22 | 40,00% |
religie en god |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,64% |
ik sterf voor niemand niet, laat anderen voor mij sterven |
![]() ![]() ![]() |
7 | 12,73% |
wat is dit voor een belachelijke poll |
![]() ![]() ![]() |
29 | 52,73% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() polll spreekt voor zich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk is het nooit nodig , maar m'n gezin gaat altijd voor ....
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Voor het overleven van het blanke ras.Ik denk echter dat ik levend nuttiger zal zijn.Een goede soldaat is het tegenovergestelde van een zelfmoordkandidaat.Weet dat je dood je vijanden zal verheugen, en hen sterker maakt, je eigen kamp verzwakt.Men moet dus zijn leven enkel opofferen als het écht niet anders kan, vooral de dood niet zoeken.Leven vraagt meer moed dan sterven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ik sterf voor niks of niemand.
land, natie, volk, ras... kan mij allemaal geen reet schelen. als er oorlog komt en ze roepen mij op om te vechten dan fake ik een psychische stoornis zodat ik eronderuit kom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Sorry, ik kon het niet laten...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 28 mei 2007 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In bepaalde gevallen, zoals bijvoorbeeld oorlogstijd, zou ik best wel voor mijn burgerplicht willen opkomen en mijn leven geven voor de natie. Ook indien mijn familie bedreigd wordt ben ik bereid mijn leven te wagen in een poging mijn gezin te redden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() nogmaals erop wijzen dat er meerdere keuzemogelijkheden zijn, hé
En waarom zijn er zoveel mensen die dit een belachelijke poll vinden? graag uitleg |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik hem geen familie of gezin ofzo alez ik hoor die nooit ni de meeste dusja en om een gezin te hebben moetge al een lief hemme pfff erg .
Mocht ik morgen dan toch gezin hebben dan wil ik gerust wel even de eeuwigheid trotseren om ze te beschermen ...iets wa de meeste vrouwen ook bezitten dus goe dat ze in het leger geintegreerd zen ( eindelijk!!!) Voorlopig koos ik - voor niemand dat de andere mor dood vallen :-/ ni echt intressant maar ik vond de mogenlijkheden zo beperkt uitgedrukt en weergegeven. Mocht er nu staan ...de perfecte droomstaat ...zoals men een welvarende staat afbeelt dan had ik die gekozen. Mocht er nu staan een goddelijk opperwezen of den éne levende wereldgod ofzow dan had ik da ook kunnen kiezen achja mensen hé ![]() Laat ons stellen dat het zo moest zijn en dat ik ni anders kon dan deze optie kiezen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zullen je dus op de meest gevaarlijke plaatsen inzetten als afleidingsmaneuvre en zo dankzij jou andere levens sparen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij zijn kids het enige waarvoor ik ooit nog bereid zal zijn om mijn leven in de weegschaal te leggen. En mijn eigen kids in de eerste plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() er zijn mensen die het blijkbaar belachelijk vinden dat men voor iets kan/wil sterven.
Zie de stemmers op de laatste optie. Ik vind dat toch wel hypocriet. Het kan goed zijn dat ze hun situatie in België voor ogen hebben, zonder levensbedrijgende situaties ofzo, en dan is het wel gemakkelijk om het idee alleen al belachelijk te vinden. Maar de situatie van België dan, is die uit hemel komen vallen als een geschenk? Is er niet voor gesteden? zijn er geen mensen voor gestorven? Mss zijn deze mensen ook voorstander van bv. "meer blauw op straat". dus mensen die de risico's moeten nemen opdat anderen goed en veilig zouden leven. Zij mogen dus risico's nemen (=kans dat ze sterven) maar o nee, zij zelf voor iets sterven,dat is belachelijk. Misschien hadden deze mensen op de voorlaatste mogelijkheid kunnen stemmen. En dan nog dit voor deze mensen: als uw huis in brand staat, bel dan niet de brandweer hé, want dat zijn mannen de hun leven op het spel zetten. of is dit opeens wat minder belachelijk, de brandweer bellen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() ook hypocriet is de keuze van percy.
Altijd grote voorstander va keuzemogelijkheid drie, maar ervoor sterven, o nee, dat niet. Dat mag dan gedaan worden door een privé-bedrijf met huursoldaten, zeker? percalion? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Dan te hopen of ze naft of materiaal krijgen van hun rijke oversten ...achja politie diensten hebben ook tekorten .
Een idee zou zijn in de zomer te gaan werken in hunnen flikker zodat België is wa meer wereld nieuws mag brengen en de wereld aangenaam sociaal mag doen verschieten. Wedden dat DAN plots men genoeg geld heeft om politie en brandweer of ander volks groepen te helpen nog VOOR ze dood vallen voor die rijkere wetmakers & over verhitting van de zomer sfeer en onmogenlijke tekorten/kosten. Achja mensen hé pfff ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 28 mei 2007 om 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zorg dat ze mij geen geweer in m'n handen durven geven. en dat ze niks maar dan ook niks met mij kunnen aanvangen in 't leger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Het leger ?!
c'est qua sa ? ![]() Hebben die al wa meer geld gekregen want ik zien die weinig zenne men zou denken dat ze geimigreert zijn naar Irak ofzow ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() God (religie) en gezin, denk ik.
|
![]() |
![]() |