Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2007, 14:50   #1
duncan
Banneling

Standaard Vele wensen en geluk voor diegene die rijk zen & WEL sociaal zen

Vele wensen en geluk voor diegene die rijk zen & WEL sociaal, solidair en prestigieus zijn in omgang met hun bedrijf en als persoon zelve .

Omdat ik zo veel kaffer en negatief spreek en schrijf over DE rijkeren .....begin ik me zoal wa MEGA schuldig te voelen omdat wetende dat ikzelf van een arbeiders gezin kwam die toch wel rijkenlijk leefden of is het leven .

Rijk volk bestaat ni enkel in hogere sferen van onze maatschapelijke ladder en men spreekt er dikwijls over dat deze soort mensen prestigieus zijn , aankijk bezitten en ze niet commercieel uitbuiten gelijk veel ander.

Meestal zijn deze laat ons ze nu even goede rijkere noemen jonger van generatie dan hun oudere collega's niet dat er toffe oudere rijkeren zijn hé om maar iet te verduidenlijken .

Ik ken 3 rijkere den énen kan me gestolen worden en den anderen is zéér sociaal de laatste van de drie is een regel rechte gangster en ik hou die op afstand ...zo ver ik kan en ik hoorde er dan ook al jaren niets meer van ....algoe

Ook ken ik rijker volk vanop afstand die ook wel fijn lief zen en zekerst sociaal ...vindt ik best fun als ze geld zien rollen mensen helpen en inkomsten zien stijgen .

De rijken die beetje of veel commercieel zen daar heb ik het totaal niet zo voor en het is deze groep die ik graag bevooroordeel zoals zijzelf in houding / woord en gedrag zijn zowel privé als in de socialen omgang deze groep wil ik echtig int echt ZIEN vertrekken mé hunnen prestigieuze polieken boecht naar 't buiteland .

Dit om maar even aan te geven dat lang niet ALLE rijkeren slecht of goed zijn ; gevaarlijk en of crimineel .

Moge het sociaal rechtvaardig systeem en communicaties maar snel in vrede komen in dit land ipv soepjes te brouwen want mensen zen het beu aan het geraken al die onrechtvaardige wetten en houdingen, uittingen ....enzovoort en verder .

Mocht het niet baten om men bek open te trekken en blijven ze hier wa wonen dan zien ik mezelf toch wel ooit is verhuizen naar het buitenland zoals vele anderen.

Ik schrijf deze topic om alzo DE goei en lieve rijkeren een hart onder de riem te steken & moed in te spreken .
De hoofd rede is dat ik ze toejuich datze het gewone volk en de armeren sociaal trachten te motiveren, en andere maatschappelijke verrichtingen plegen ten voordelen van deze doelgroepen om ze ook zelf in de economie van vandaag te laten meedraaien .

Als ik juig dan is dat met de kracht/kennis en geweten van het goede en het hogere die ons allen meehelpen en ondersteunen in het onzichtbare eender welk geloof

Lot olle ni doen , houdt goe vol want spijt komt steeds te laat en hard werken en bidden wordt steeds beloond en ondersteund.
Kijk ni naar al die stakingen en verzuurde mensen maar het positieve want de juiste rijkeren en politiekers krijgen toch vroeg of laat het hele volk mee of men dat nu wilt of niet das karma ( oorzaak geeft gevolg) .

Deze topic is veur de socialere onder ons die mekaar begrijpen en meeleven eender welke klasse,achtergrond,voorgrond en levens beschouwing .

Goedheid is leven en leven mag niet opgegeven worden want we leven samen en niet naast elkaar leren we in & van de natuur .

Goei mensen mogen het ni opgeven nergens !
* do what thou wilt - selah .

Laatst gewijzigd door duncan : 2 juni 2007 om 14:55.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2007, 14:56   #2
Don Quichote
Banneling

Standaard

Bedankt, Duncan.

Want ik ben een rijke die oog heeft voor de pechvogels.
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2007, 15:02   #3
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
Bedankt, Duncan.

Ja,ducan deze mens is idd erg rijk,maar arm van geest,versta je,daarom is hij ook sociaal te noemen,ik zal er eens een gebetje voor doen zé

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 2 juni 2007 om 15:02.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2007, 18:04   #4
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Duncan, ik weet dat het een cliché is maar ieder huisje heeft z'n kruisje.
Hoe rijk iemand ook is of hoe hoog hij die schijn ook kan ophouden naar buiten toe, dat wil niet zeggen dat het ook zo is, en noch minder dat alles daar koek en ei of peis en vree is.
Ik zou je dus niet blind staren op de zogenaamde rijkdom van anderen. Wat is rijk zijn trouwens?
Echte rijkdom zit van binnen. Die kan je niet kopen, net zoals je ook geluk niet kopen kan, zelfs niet als je schatrijk bent.
Dus erger je je er zeker niet aan. De kans is reëel dat ze een leven leiden dat jij in geen 1000 jaar zou willen, zelfs niet al werd je er heel erg vet voor betaald.
En geen enkele groep is homogeen, niet de armen, noch de rijken.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 2 juni 2007 om 18:07.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2007, 00:46   #5
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
Bedankt, Duncan.

Waaaaw hihi der zen der nog goeikes aah da doet me deugd sé - merci en ook graag gedaan .

Op wa gaat gij stemmen als ik vragen mag ?
Oud 3 juni 2007, 00:48   #6
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Duncan, ik weet dat het een cliché is maar ieder huisje heeft z'n kruisje.
Hoe rijk iemand ook is of hoe hoog hij die schijn ook kan ophouden naar buiten toe, dat wil niet zeggen dat het ook zo is, en noch minder dat alles daar koek en ei of peis en vree is.
Ik zou je dus niet blind staren op de zogenaamde rijkdom van anderen. Wat is rijk zijn trouwens?
Echte rijkdom zit van binnen. Die kan je niet kopen, net zoals je ook geluk niet kopen kan, zelfs niet als je schatrijk bent.
Dus erger je je er zeker niet aan. De kans is reëel dat ze een leven leiden dat jij in geen 1000 jaar zou willen, zelfs niet al werd je er heel erg vet voor betaald.
En geen enkele groep is homogeen, niet de armen, noch de rijken.

Das zekerst waar & blind staren doe ik niet zenne integendeel ik wind er geen doekjes om en openbaar men kennis hé .

Wat je schreef over echte rijkdom is zeer zekerst waar . thnx
Mens ik erger me ni lol
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be