![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() "Ten eerste is het een fictie thriller. Hoe kunnen mensen nu aanstoot geven aan een fictie? Dat betekent dat al die Hollywood films en boeken van bijvoorbeeld Tom Clancy destijds over de “slechte Sovjets” allemaal ophitsend waren en verboden moesten worden…idioot natuurlijk. Ten tweede stel ik voor, dat die mensen die het boek ophitsend vinden en het verboden willen zien, een openbare boekverbranding organiseren, waar alle boeken waar wat op aan te merken is door een groepering, zullen worden verbrand en verboden. Ik kan me vaag herinneren dat er zo’n zeventig jaar geleden al iets dergelijks heeft plaatsgevonden. Dat heette toen geloof ik “Kristalnacht”. Heb ik hiermee de strekking van uw vraag beantwoord"
Dit interview en meer van auteur W.G. Van Dorian over zijn fictie roman De Vijfde Colonne: kijk onder het hoofdstuk: religies en andere levensovertuigingen Uitgeverij Free Musketeers[/SIZE] Marketing: www.wisemanpublishing.com W.G. Van Dorian - De Vijfde Colonne - ISBN: 978-90-8539-785-4 V.a. NU verkrijgbaar bij o.m: bol.com en www.freemusketeers.nl |
![]() |