![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Moet Bart Somers zijn Minister-Presidentszetel afstaan. | |||
Neen, hij blijft op post |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,35% |
Ja, hij moet die afstaan aan CD&V |
![]() ![]() ![]() |
15 | 65,22% |
Ja, hij moet die afstaan aan SP.a-Spirit |
![]() ![]() ![]() |
7 | 30,43% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Kan Bartje Somers die vorig jaar Patrick Dewael moest depanneren in de Vlaamse Regering het tij nog keren en zo een tweede ambtstermijn als Vlaams-Minister President aanvatten, of was zijn bestuur maar van korte duur en moet hij die post afstaan aan een andere partij?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Laten we hopen dat ze hem in Mechelen nog terug willen, want anders blijven we ermee zitten...
|
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Somers, dada.
Spijtig voor hem, maar hij had beter in Mechelen gebleven. Ik denk idd dat hij weinig krediet zal krijgen bij de verkiezingen. Ik verwacht sowieso geen VLD-minister president. Want iemand als Patricia Ceysens zal het verschil nu ook wel niet maken hé. |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, zijn functie moet worden afgeschaft.
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor mij mag hij ook niet terugkeren naar Mechelen. Hij ging daar zogezegd blijven tot 2006, maar hij moest zonodig naar de Vlaamse regering.
#8 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
ik moet diene pipo hier niemeer hebben. das ne vuile racinger! en sinds em Burgemeester is geworden is em verhuisd van de Landbouwstraat (een chique straat in Mechelen) naar de chiquere buurten van Hombeek. Mechelen was ni veilig genoeg. En nu zit ik opgescheept met Broertje Anciaux, die in de straat naast mij woont. Dien doet wel meer voor de mensen, moet ik zeggen!! Raar maar waar! Dat de Somers maar in het VP blijft. kan em daar wa knoeien ipv in mijn stad!! MALINWA FOREVER!!
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zal veel indruk maken met het dode-rat-kapsel ![]()
![]() |
#10 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
wel gemakkelijk, alles naar de racingers schuiven dat hem de kakkers bekanst doodgeknuffeld heeft doet me eerder vermeoden dat hem simpatieën heeft voor een ander mechelse club, en als kakker zult ge wel doorhebben welke ![]() btw, ben het er zeker over eens dat hem ni meer terug naar mechelen moet komen. kunnen ze volkert van der graaf is ni naar hier sturen?