![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 juni 2007 om 17:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, en Dehaene wordt informateur.
En Leterme mag daarna naar de Miss België verkiezing ipv naar de Miss Poepeloerekapelle verkiezing.
Laatst gewijzigd door Griffin : 7 juni 2007 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja. En VHS zei al krak hetzelfde over de Spa en de CVP. En Leterme over Paars. En groen! heeft zichzelf al uitgenodigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof er niks van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Er zijn ook al gesprekken geweest tussen tsjeven en sossen ...
Al wie stemme voor politiek correct zal stemmen voor een bestuur dat de ingeslagen weg alsmaar verder gaat uitdiepen. Dus nie komen blijten over een paar maanden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() VLD en Vlaams Kartel kwamen bijeen over mogelijke staatshervorming. Leterme en Vandelanotte kwamen ook een viertal keren bijeen, oa nog in dat ludiek TV-programma. De rest van de dagen kwamen SPa en VLD bijeen bij Verhofstadt , oa nog in Leuven en vorige week om 8 jaar Paars te vieren en afspraken te maken voor de verkiezingsdebatten. Misschien spraken ook Mr en PS af voor het boeiend toneelstuk in Franstalig België.
Op 11 juni komen ze weer bijeen om Paars te vormen, eventueel aangevuld met Groen of Oranje-geel. De kiezer zal alleen bepalen wie het meest kan vragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steldu voor dat ze mekaar nog nooit ontmoet hadden, en dat Berten Bibber op 't paleis hen aan mekaar zou moeten voorstellen !! Zo in de aard van: "voil�* voici, uwe camarade pour jouer les quatres années suivantes, allez-y"".
Wie daarin een probleem ziet (en zelfs durft stellen dat we daardoor zelfs niet meer moeten gaan kiezen), die moet een kursuske zin voor realiteit gaan volgen in plaats van op reis te gaan naar Plopsaland. Allez meisjes en jongens, wat een onzin wordt hier uitgekraamd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga stemmen (voor de eerste maal in mijn lang leven omdat het MOET) en verder omdat ik het leuk vind een heleboel (door mij gekende) mensen tegen te komen en nadien een terraske te doen (met of zonder deze kennissen). De verkiezingspropaganda gaat rechtstreeks de papierberg op (niet zozeer omdat ik me verplicht voel te sorteren, wel omdat de grijze zak duurder kost dan de papierberg). Ze hebben het goed gedaan gekregen! De informateur is gekend een aantal ministers zijn reeds gekend groen! mag inspringen als ze het zonder CDV kunnen "rooien" en dan de milieuminister leveren Enfin, laten we hopen dat het zondag terrasjesweer is, dan weten we tenminste waarom we de tocht naar het stemlokaal gemaakt hebben. Ik betwijfel zelfs of ik 's avonds naar de uitslagen ga kijken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 juni 2007 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |