![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Toch de moeite om de foto van deze spin even in te studeren.
Waarschuw eventueel ook de kinderen voor dit beest…. >>> >>>Nieuwe gevaarlijke spin !!!! (doorzenden aub!) geen grap!!! >>> >>>Dit jaar is er in België een epidemie van de Afrikaanse >>> >>>spin +/- 15 mm grootte.(Met dank aan de vliegtuigen). >>> >>>(In de tuin, schaduwplekken en frisse plaatsen). >>> >>>Ingeval u gebeten wordt haast je binnen het kwartier naar het >>> >>>dichtsbijzijnde ziekenhuis !!!!! Indien u er langer mee wacht zal het >> gif >>> >>>al onherstelbare schade hebben toegebracht. >>> >>>Als u dat niet lukt.... in 88 % van de gevallen volgt er amputatie >> binnen >>> >>>de 10 dagen!!!!! >>> >>>Er zijn geen andere oplossingen beschikbaar en ook geen tegengif. >>> >>>Probeer zeker niet om deze spin te vangen >>> >>>Stuur dit aub zeker door !!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() urban legend
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/Article/Pri...MF31052007_044
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Slecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel grappige topic,mss zouden de modjes hier weer K&K kunnen overwegen,maar ja
![]() Goed gedaan ducan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Alez dan ist zever maarja ge kunt nooit weten hé ....tsss wa ze ne mens ni allemaal aandoen hé pffff
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is riskanter den '23' te pakken !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
µ Moh neej das mijnen fantasie maar die door draait zo men ons laat uitschijnen. Weetge ik zen is benieft hoe hard wij alles als kiekes zullen gebrand worden dezen zomer als de ozon drempel weeris door draait zoals ik ...diegeen die nu kankeren over men posts zullen dan lachen met die ozon waarschuwingen moh ik ni . Ik werk mé en voor mensen hé dus moet ik preventief zen en open om bij te leren...soms ![]() Kon ik nu weten dat het fout was ....achja stoem kiek da'k zen schande zo'n preventieven topic starten tssss....misschien moet ik vervolgd worden op nen straf rechtbank wegens mensen bang maken mé mijn gespookt gedrag tsss arg . Geen champagne dan ?! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd
![]() En dat terwijl die arme spin er niets mee te maken heeft ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Indien men twijfelt over de betrouwbaarheid, eventjes opzoeken.
Ik had al men voorgevoelens dat het een fake-bericht was en na 1 minuutje opzoekwerk werd dit ook bevestigd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Er is ooit een prachtige antropologische studie verschenen over hoe de racisten in de VS de mythe van de "African killer bees" lanceerden in de jaren '70 en '80.
Net toen een steeds grotere groep van blanke protestantse Amerikanen stilaan begon te aanvaarden dat negers ook mensen zijn, kroop het onderhuidse racisme toch waar het niet gaan kon. Een echte paniekgolf ging door de VS - alle lafaards konden er hun diepgewortelde angst voor zwarten mee botvieren. De wijze waarop deze "Afrikaanse killer bees" in de Amerikaanse media werden beschreven was echt plat racisme. En die media deden echt volop mee, hoewel er wetenschappelijk gezien natuurlijk niks aan de hand was. Het verbaast me niet dat ditzelfde soort grapjes ook onder blanke Europeanen wordt verspreid. Binnenkort lezen we nieuws over moslim-everzwijnen die in de Ardense bossen zijn waargenomen en die kleine kindjes aan stukken vreten. Ach ja, dit soort racisme is echt routine hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft racisme met dit nu te maken? Zelfs met de Killerbees is er geen sprake van racisme. http://www.tucsonweekly.com/tw/12-19-96/cover.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar niet deze spin, dit bericht las ik al meer dan een jaar geleden ook al ergens, en was het al bestempeld 'hoax'. Een goeie plaats om zulke 'beestjes' te zoeken is bvb eens aan de band bij een bananenimporteur te gaan werken, in de kisten durft af en toe wel eens iets meekomen, heb ik gehoord. in iedere geval, van beestjes met meer dan 4 ledematen moet ik niet veel hebben... eik... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |