![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Daarnet zag ik de allerlaatste uitzending van TerZake 07 met alle kopstukken.
Bart De Wever <--------------- Bart Somers Jean-Marie Dedecker Jo Vandeurzen <--------------- Vera Dua Johan Vande Lanotte Frank Vanhecke Ik miste wel Lambert van Spirit in het rijtje, niet dat zijn praat mij kan boeien. Aan de andere kant hadden we dan wel een dubbelvertegenwoordiging door CD&V en NVA (Vandeurzen en De Wever)!?! Wat mij opviel was dat Vanhecke naast Dedecker de enige waren die gevat een duidelijk antwoord konden geven. Zonder zich in de uitzending meermaals te moeten betrappen op tegenstrijdigheden zoals de mensen van 'traditionele' partijen. Verder kon Dua ook niet echt veel zinnig uitkramen. Naast de verscheidene zware lachbuien kwam ze dan ook zoals haar partij zelf 'onprofessioneel' over. Toch kwam ze soms vrij stout uit de hoek tegenover Dedecker. CD&V / NVA zit met een zéér groot probleem. Door zich enerzijds te profileren als het alternatief voor paars (en noodgedwonden moeten samenwerken met één of meerdere afgestrafte partijen) en anderzijds Vlaams Belang standpunten in te nemen die ze toch niet gaat kunnen uitvoeren. Zéér opmerkelijk was hoe Vandeurzen de 'rechtsere' standpunten al begon te afzwakken. We zijn pas één dag na de verkiezingen en het bedriegen en loochenen kan al beginnen. En ik die dacht dat Verhofstadt heer en meester was in kiezer bedriegen, stevige concurrentie uit het tjevenkamp zit er aan te komen Guy!!!
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Yaaay!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bijkomende vraag op dit antwoord, heeft U wel de uitzending (volledig) bekeken? Anders lijkt me dit antwoord vrij plausibel als dit niet zo was
![]()
#5 |
|
![]() De voorzitters van de Vlaamse partijen die een kamerzetel behaalden, waren uitgenodigd. Daarom dus geen spirit maar wel nva en cd&v.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Kan dit online bekeken worden ergens?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() De herhalingen. Maar of die ook op de website worden geplaatst weet ik niet.
Laatst gewijzigd door K. De Baerdemaeker : 11 juni 2007 om 21:48. |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Dua gaf Dedecker lik op stuk. Was wel hilarisch bij momenten.
Flupke Somers was weer hemeltergend. Laatst gewijzigd door Praetorian : 11 juni 2007 om 21:49. |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat vooral Vande Lanotte zich uitstekend herpakt heeft. Ook Dedecker kwam er iets beter uit, ik vond dat hij zich tijdens de campagne vaak nogal gebeten gedroeg.
Vanhecke was vaneigens weer de kalmte zelve en benadrukte de zaken zoals hij dat al tien jaar doet. Dua zat er wat bij voor te giechelen, en als Vandeurzen zijn stem nog veel gaat verspringen, heb ik die man liever niet in een topfuctie - stel je voor dat je er elke dag moet naar luisteren. De Wever, tja, goed gerepliceerd op het gedrag van Somers, maar toch niet je-dat. Die laatste deed het overigens redelijk ambigu. De analyse van Bracke en Cools was dan ook juist imno: niemand wil al te veel in zijn kaarten laten zien en de prijs wordt opgedreven. En de markt wérkt.
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Dedecker zette zich echt boven het gewauwel uit en had zeer scherpe analyses, net als De wever zegt hij volgens mij wat de meeste vlamingen denken. Ook Vanhecke vond ik niet slecht alleen was het heel voorspelbaar.
Maar die Somers, tjonge jonge. Je zou hem zo vijf frank geven. En Dua vind ik wel een heel "zuur" persoon voor een verdraagzame.
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 11 juni 2007 om 21:50. |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Hoe? wanneer?
#13 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wat Dua betreft viel het mij ook op hoe kribbig die te werk ging tegen De Decker. Vooral de zin: ''ik zal anders wel eens in Wallonié gaan uitleggen welke persoon gij juist bent'' tegen De Decker was daar een goed voorbeeld van. Laatst gewijzigd door daiwa : 11 juni 2007 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als die mislukt komt het VB als dé winnaar uit de bus in 2009 (ik dacht dat dit in het Algemeen Dagblad van Nederland stond) Ik peins dat het dus rap afgelopen zal zijn ![]()
![]() |
#16 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Open-minded zijn noemen ze zichzelf dan... ![]() Laatst gewijzigd door K. De Baerdemaeker : 11 juni 2007 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die verstond zelfs niet waarom de Walen mr hadden gestemd. Gedurende jaren heeft hij gezegd dat ze zelf hun miserie zochten door de PS aan de macht te helpen en te houden en nu ze eindelijk anders denken en stemmen zegt hij dat dat het bewijs is dat ze in een ander land wonen. Van een logica gesproken. ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe minder partijen hoe minder concurentie. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
VLD speelt de zot door naar de CD&V met de grote mond.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 11 juni 2007 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De PS is afgestraft vanwege de onophoudende stroom aan schandalen, die stemmen gingen integraal naar Ecolo. Hij zegt net al het Vlaams Blok en Belang al jaren dat we verschillende landen zijn. Hou jij de politiek nog maar recent in de gaten?