![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Na 2 weken is de tour vandaag eindelijk begonnen.
De meest belovende dingen mogen nog verwachten worden. Wie neemt het geel? En gebeurt er nog wat in de strijd om de groene trui? Blijven de bolletjes rond de schouders van Pellizotti? En pakt Andy Schleck, Martin of Nibali het wit? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Groen: Hushovd Bolletjes: Pellizotti Wit: Andy Schleck |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Doet Joop Zoetemelk nog mee ?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Mijn favorite is Contador! Ik hoop dat die ouwe inhalige Americaan van een Amstrong niet wint.
Helaas heb ik nog geeneens kunnen kijken wegens tijdgebrek.
|
|
|
#5 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Op kousevoeten helpt Riis de onfortuinlijke Voigt ...
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vooruit, vandaag eindelijk de eerste overwinning van een 'laaglander'.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 22 juli 2009 om 21:04. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Minister-President
|
Een klein beetje respect voor de ouderdomsdeken van het peloton, ja? We moeten dat ook voor die ouwe, inhalige Koningin-weduwe.
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gouverneur
|
Het was best wel spannend in de laatste week. Chapeau voor Armstrong die zich toch maar mooi handhaaft na zo'n lange afwezigheid en nog onbetaald zat te koersen ook.
Vervelend dat stomme pistool-gebaar van Contador elke keer opnieuw. Mooie spurt zondag op de C-E van Cavendish en ploeg. Ik had het allemaal niet beter gedaan.
|
|
|
#10 |
|
Minister-President
|
Wat een krabbers, niet eens koersen op de Ventoux.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- het afschaffen van de bonificaties, waardoor de traditionele strijd om de gele trui de eerste dagen helemaal wegbleef. Zelfs na de Pyreneeën kon Nocentini zo nog een week in het geel blijven met slechts een handvol seconden voorsprong, terwijl er verder niemand was om die trui te bedreigen. - in de tweede en derde Pyreneeënrit lag de laatste col al een flink eind voor de aankomstlijn, waardoor een eventuele aanval van enkele klassementsrijders in die ritten niet verwacht moest worden. Geen enkele kandidaat-tourwinnaar gaat immers na de laatste col nog een paar tientallen kilometers zijn reserves verspillen op het vlakke om één of twee minuutjes te winnen. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enne nou hebben ze het eerste dopingslachtoffer in de tour ook al weer te grazen....Astarloza, geëindigd op plaats 11 én ritwinnaar.... Wie volgt......... |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Minister-President
|
Ik snap dat toch niet hoor. Wie neemt er nu vandaag de dag nog EPO? Ik weet ook wel dat niet alle koereurs de eerste van de klas waren, maar zo stom kunt ge nu toch ook niet zijn...
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|