![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duupje is een lieve forummer,iemand met een goude hart !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is da lief wezen een vrouw?
ps: Waarom worden er de laatste tijd zoveel persoonlijke topics geopend? Ik heb er niets op tegen hoor, das amusant, maar wel vreemd! ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 23 juni 2007 om 21:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
@ Duveltje382 : sèèèèèèg ! ![]() Eerst ben'k bloedmooi, nu al lief met gouden hart.. Ik ga nog echt blozen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en dat houden we maar zo !
![]() Ik moet geen persoonlijke topic hebben. Geeft die maar gerust aan de liefhebbers door ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind Kim lief.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, you just blew my cover... ![]() Ik ben (niet volgens mezelf trouwens !) bloedmooi, lief, bezit gouden hart en heb pittig kantje (dat laatste wel volgens mezelf). |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#12 |
|
![]() Duveltje382 je liefde in het openbaar verklaren is mooi, maar je schiet geen stap op, vraag haar email ofzo.
![]() Als je dat natuurlijk nog niet gedaan hebt hé! ![]() ps: Ik zie hier juist dat duupje een msn heeft daar zal duveltje382 wel al op hebben geklikt! ![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() Toen ik hier kwam kende ik nobody en dat is in de tussentijd niet veel veranderd! ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is door toeval dat ik te weten ben gekomen wie hij was. Ik had hem al een hele lange tijd niet meer gezien, dus leuk mekaar op die manier nog eens tegen te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwerpenaren, hé...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |