![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie laat nou een kind van bijna 4 en een tweeling van 2 alleen achter in een appartement om ergens anders uit te gaan eten.
Behalve die onverwachte ontvoering had er bv ook brand uit kunnen breken. Ik zou dat nooit hebben gedaan.
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind die hele maddie-mania opgeblazen.
Die ouders gaan al haast op toernee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik begrijp dat die ouders hun kind terug willen, maar ik denk dat Maddie (hopelijk niet postuum) zowat de bekendste kleuter ter wereld is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk ook dat de ouders spijt zullen hebben dat ze haar alleen hebben gelaten.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtige zaak, ja normaal gezien pakte uw kinderen mee of lette erop, langs den andere kant, ze zijn rapper gepikt dan ge denkt, ... ge staat in uw keuken om ne cola te halen en terzelfdertijd wordt uw kind uit uw living gepikt, perfect mogelijk,... |
|
![]() |
![]() |