![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Hey,
na het zien van een presentatie van een onderzoek rond de maya kalender wou ik een discussie starten. De link:http://niburu.nl/index.php?showartic...rticleID=16146 deel 2:http://niburu.nl/index.php?showartic...rticleID=16146 Dit gaat over bewustzijn en kalender en de interactie tussen beide,geniet ervan.
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 3 mei 2007 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niburu is lache.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ja,maar dit is iets anders
![]() |
#4 |
|
![]() "over bewustzijn en kalender en de interactie tussen beide"
Dan hou ik het vaak al voor bekeken, sorry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Nochtans valt het de kern van onze civilisatie aan,namelijk de gregorian kalender welke heden de consumptie kalender geworden is.
![]() |
#6 |
|
![]() Niburu en zacharias zijn luie zwamzakken die opzoek zijn om aan aandacht te geraken van het publiek.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 3 mei 2007 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() De link die ik meegaf was van niburu omdat er onderschrift in het nederlands aanwezig is.Ik heb verder niks te maken met niburu en ik weet niet wat dat ander is.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() De 13 manen & zonnekalender van de foundation of law & time en die de betere new agers kennen als wave spel ....das pas ne graven kalender .
Gebaseert op maya kalender, de gregoriaanse zit er mee in en andere leukerds ...handig voor de slimmere magiër ofzo die de volle maanstanden nodig heeft voor zen grotere werken . t'Is nu elfde maan / spectrale maan dat loopt van 2 mei tot 29 mei en heeft als totem de slang . Hoe kan ik loslaten en bevrijden staat als maand regel deze maand ...intressant die steeds terug kerende veradenlijke slang hmm leerzaam. Datum van vandaag 1u15 13/05/2007 - rithmische gele zon ![]() cool lol....no? g.o.d ( galactische ordende dynamiek ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Hoezo valt het de Gregoriaanse kalender aan? Het is een andere kalender. Graden Fahrenheid valt graden Celsius toch ook niet aan? De foot valt de meter toch niet aan? Zelfs als ik ga beweren dat Fahrenheit als een soort heilige eenheid op allerlei punten precies in de natuurkunde past en de enige juiste manier om te meten is is alles nog net zo goed in Celcius op te schrijven...
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen en dan weer ja ....het is openbaar verkrijgbaar maar de meer gesofisticeerde tovenaar magiër kennen bijna allen deze kalender ja . Ook mensen die hmmm DICHT tegen de natuur staan ze omvat dan ook niet enkel onze kalender maar ook andere waaronder de maya . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() probeer deze eens http://niburu.nl/index.php?showartic...rticleID=16146
Klikken op spiritueel, klikken op The Mayan Calendar Comes North - Ian Xel Lungold ( deel 2 )
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 18 mei 2007 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() ahja niburu ik dacht ik zag die nog niet maarja ...khad die al tijdje terug gezien ...geeuw oud nieuws maar wel intressant hé lol .
![]() Goe dat die wilde indianen hogere kennis hadden en door leefden ...hmmm wat betekent dood gaan dan nog ...ahja justeu ...overGAAN/gang intressant . |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Meer info op de bovenvermelde links dat vooral handelt over de Tun.
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is zekers juist want mijnen kalender omvat het tzolkin gegeven MAAR wistge dat onze CODEX VATICANUS tot 18.500 jaar terug gaat + ....der zen wel VEEL oudere dingen dan de maya's ...ook al zouden ze ouder zijn dan Egypte. Wat ik hiermee bedoel of bij aankaart is dat er VEEL meer realiteiten & godszijn(S) bestaan...veel vormen van berekening en rekening ...sterren kaarten ...kalender(S).... . Wat WEL zo is dat deze indianen het dichtst bij de natuurlijke omloop der tijden verbonden waren maar ook met een andere tijdsgeest en soorten heilige boeken . ![]() p.s : de ha'ab werd ook gehanteert voor astrologische concepten ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 20 mei 2007 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Zoals?Seizoenen ofzo?
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Tjah ik combineer het met numerologie of de joodse kabbala om maar iets te noemen...zo krijg ik een duidenlijker beeld van de astrologische aspecten in zake gedrag van mezelf en anderen. Ja seizoenen hebben ook een reactie op de mens en zen planeten of ist het omgedraait dat de planeten hun werking op de mens uitoefenen. hmmm ![]() ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 23 mei 2007 om 00:13. |
![]() |
![]() |