![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Wat doet u nu? | |||
Ik blijf VLD stemmen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,33% |
Ik twijfel maar allicht weer VLD |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nu stem ik zeker VLD |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik stem niet meer voor de VLD maar voor een andere rechtse partij |
![]() ![]() ![]() |
10 | 41,67% |
Ik stem niet meer voor de VLD maar voor een andere linkse partij |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,33% |
Ik stemde nooit VLD, nu dus ook niet |
![]() ![]() ![]() |
8 | 33,33% |
Ik stemde nooit VLD, nu wel |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,17% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,17% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Deze vraag is enkel gericht naar de VLD-stemmers van 2003 en eerder. Wat doet u nu?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() wat voor vraag is dat nu, wie is er nu VLD stemmer
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() De optie: 'Ik twijfel, maar de kans dat het VLD zal zijn wordt met de dag kleiner.'
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ik stemde onder impuls van de burgermanifesten voor Verhofstadt in 1999.
Mijn stem gaat/ging nu naar N-VA. VLD is niet betrouwbaar, en heeft getoond een waardige opvolger van de CVP te zijn in het voorliegen en bedriegen van de kiezer, in oude politieke cultuur, in valse beloftes te maken, en de postjes belangrijker te vinden dan principes. De VLD is in feite de PVV gebleven. Ontgoochelend. ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik mis een aantal opties, meer bepaald degene die ik overweeg :
- ik stem niet meer voor de VLD, ik stem voor andere partijen (links-rechts, daar doe ik niet aan mee) - ik stem niet meer voor de VLD, ik ga blanco of ongeldig stemmen - ik stem niet meer voor de VLD, ik ga helemaal niet stemmen - ik stem niet meer voor de VLD, ik ga naar het verkiezingslokaal en vernietig daar op rituele wijze mijn oproepingsbrief. Waarna ik bevrijd maar tegelijk diepbedroefd huiswaarts keer. (Tenzij de reeds aanwezige lokale politieagenten, bliksemsnel en efficiënt bijgestaan door hun vanuit de perceptie van de politiehervorming opduikende federale collega's, mij voor mijn inciviek gedrag arresteren, verhoren, folteren enz.) - ik stem niet meer voor de VLD, ik stuur mijn oproepingsbrief naar Verhofstadt, na er de volgende aanbeveling aan de numero uno op te hebben geschreven: "Prop deze brief maar in uw paarse potentatenreet en rot op naar Toscane, ontgoochelende goochelaar. Tracht daar totaal mislukte olijfoogsten als een succes te verkopen op de lokale markt en laat me over een jaar of tien eens weten hoe het met u gaat."
#11 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |