Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2007, 21:31   #1
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard Jihad TV

http://www.youtube.com/watch?v=KUdReNqhic0

Videos of smiling suicide bombers and insurgent attacks have become as important a weapon as explosives in Al Qaeda's global jihad against the West. The jihadis have seized on the power of the internet and their message cannot be silenced. But who actually watches these videos and what effect are they having on young people in the Muslim world? And - for that matter - on their enemies in West?
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 14:51   #2
schaveiger
Minister-President

schaveiger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht

Videos of smiling suicide bombers and insurgent attacks have become as important a weapon as explosives in Al Qaeda's global jihad against the West. The jihadis have seized on the power of the internet and their message cannot be silenced. But who actually watches these videos and what effect are they having on young people in the Muslim world? And - for that matter - on their enemies in West?
Die zal wel een heel pakje joints gerookt hebben en enige lijntjes gesnoven, op kosten van Allah natuurlijk.

Waar ik moeilijk bijkan is hoe min of meer intellectuelen, zoals onlangs die dokters in GB, zich tot deze praktijken verlagen.

Denkelijk zit er een soort chantage achter zoals gebruikelijk bij de maffia, je doet dit voor ons of je familie gaat er aan.
Oud 1 augustus 2007, 15:03   #3
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaveiger Bekijk bericht
Die zal wel een heel pakje joints gerookt hebben en enige lijntjes gesnoven, op kosten van Allah natuurlijk.
Zou best wel eens kunnen.

Citaat:
Waar ik moeilijk bijkan is hoe min of meer intellectuelen, zoals onlangs die dokters in GB, zich tot deze praktijken verlagen.
Dat vraag ik mij ook af, maar:
Heeft iemand die dokters echt getest? En dan bedoel ik meer dan naar een papiertje kijken natuurlijk!!

Ik heb -meen ik hier op het forum- eens gelezen dat die zelfmoordpiloten genoeg studeren om voor dokter te kunnen doorgaan.
Iets vergelijkbaars met die zelfmoordpiloten in de US, die leerden ook alleen maar vliegen, niet opstijgen of landen. Het eerste moesten ze niet doen en het laatste ging nooit gebeuren.

Citaat:
Denkelijk zit er een soort chantage achter zoals gebruikelijk bij de maffia, je doet dit voor ons of je familie gaat er aan.
Nooit aan gedacht, maar ZOU een mogelijkheid kunnen zijn.
Alhoewel: ik denk dat islam genoeg indoctrineert om echt fanatiek (de 72 maagden weet je wel, vooral als je van in het begin leert dat een vrouw maar voor twee dingen [sex en voortplanting] rondloopt) te zelfmoorden en x-aantal mensen (die door je geloof toch maar verwerpelijk zijn - ongelovigen) in het graf mee te nemen.

Doet mij denken aan die discussie over de Oostfronters, waarbij sommigen stellen dat ze de dood verdienden want ze wisten allemaal wat de slechte Duits deed. (zonder TV, radio, kranten, internet).
Wij bezitten al die media toegang en toch denken we dat islam vredelievend is en blijven we de misdaden ervan ontkennen of zelfs goedkeuren. Wie zijn er hier de collaborateurs?
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 15:42   #4
schaveiger
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
Zou best wel eens kunnen.

Dat vraag ik mij ook af, maar:
Heeft iemand die dokters echt getest? En dan bedoel ik meer dan naar een papiertje kijken natuurlijk!!

Ik heb -meen ik hier op het forum- eens gelezen dat die zelfmoordpiloten genoeg studeren om voor dokter te kunnen doorgaan.
Iets vergelijkbaars met die zelfmoordpiloten in de US, die leerden ook alleen maar vliegen, niet opstijgen of landen. Het eerste moesten ze niet doen en het laatste ging nooit gebeuren.

Nooit aan gedacht, maar ZOU een mogelijkheid kunnen zijn.
Alhoewel: ik denk dat islam genoeg indoctrineert om echt fanatiek (de 72 maagden weet je wel, vooral als je van in het begin leert dat een vrouw maar voor twee dingen [sex en voortplanting] rondloopt) te zelfmoorden en x-aantal mensen (die door je geloof toch maar verwerpelijk zijn - ongelovigen) in het graf mee te nemen.

Doet mij denken aan die discussie over de Oostfronters, waarbij sommigen stellen dat ze de dood verdienden want ze wisten allemaal wat de slechte Duits deed. (zonder TV, radio, kranten, internet).
Wij bezitten al die media toegang en toch denken we dat islam vredelievend is en blijven we de misdaden ervan ontkennen of zelfs goedkeuren. Wie zijn er hier de collaborateurs?
- Tja, de Britse tegenhanger van de Orde vd Geneesheren zou dat toch moeten gedaan hebben, alhoewel de mogelijkheid bestaat dat ze vervalste diplomas hadden.

- Als je ziet wat er zoal gebeurd in die zgn Koran-scholen is het inderdaad niets anders dan puur brainwashing.

Ik kan ook moeilijk begrijpen waarom internationale organisaties zoals de UNO, Human Crime Watch en andere Amnesty International daar geen vat op hebben door gewoon klacht in te dienen bij de bevoegde internationale rechtbanken. Want zeg nu zelf, onschuldige burgers gebruiken als levend schild, kinderen aanzetten tot terreuracties en verplichten soldaat te worden, geestelijke en morele druk uitoefenen op kinderen zoals in die scholen enz... zijn toch een regelrechte aanfluiting van de Rechten vd Mens en/of vh Kind. De daders hiervan zijn alom bij naam bekend, zij het individuelen of organisaties.
Ze zijn er wel als de kippen bij om in het Westen klacht in te dienen tegen zgn misbruiken op gebied van de behandeling van illegalen, wantoestanden in gevangenissen, virtueel racisme en noem maar op.
Men zou soms geneigd zijn om ook Moslim te worden, om van al die salonmoraalridders af te zijn
Oud 1 augustus 2007, 19:01   #5
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

De video laat ook duidelijk zien dat de extremisten slechts een heel kleine minderheid vormen (een extremistische betoging van 100 mensen, waaaw).
Extremisten zijn zeer gevaarlijk en moeten bestreden worden, maar de Islam zelf is dus NIET slecht.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 19:06   #6
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
De video laat ook duidelijk zien dat de extremisten slechts een heel kleine minderheid vormen (een extremistische betoging van 100 mensen, waaaw).
Extremisten zijn zeer gevaarlijk en moeten bestreden worden, maar de Islam zelf is dus NIET slecht.
Bolsjewiek, het is reeds lang duidelijk dat je vlag in de verste verte niet je lading dekt.

Natuurlijk is de mohammedaanse ideologie een perfide ideologie. Zij is extreem totalitair en extreem intolerant.
Oud 1 augustus 2007, 19:14   #7
schaveiger
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Een kleine minderheid die honderduizenden de dood in jaagt.
Waarom is het dan zo moeilijk die "kleine" minderheid achter slot en grendel te plaatsen ?
Oud 1 augustus 2007, 21:42   #8
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is er laag aan het martelaarschap, en waarom zouden intellectuelen zich niet vinden in radicale politieke islam?
Oud 1 augustus 2007, 21:51   #9
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een kleine minderheid die honderduizenden de dood in jaagt.
Que?
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 21:56   #10
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

"Intellectuelen" kan men die mensen bezwaarlijk noemen. Ik heb niet onmiddellijk een verklaring van "intellectueel" in het Nederlands gevonden, daarom deze in het Engels, en ik weet het, van Wikipedia.
An intellectual is one who tries to use his or her intellect to work, study, reflect, speculate on, or ask and answer questions with regard to a variety of different ideas.
Die heerschappen zijn zelfs geen "min of meer intellectuelen". Waarschijnlijk waren zij verstandig en gedreven genoeg om een diploma te verwerven -- aan welke universiteit weet ik niet, maar nadenken zat er waarschijnlijk niet in. Dat soort mensen zet zijn verstand op nul.
Oud 1 augustus 2007, 22:45   #11
bolle
Partijlid

bolle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Wat is er laag aan het martelaarschap, en waarom zouden intellectuelen zich niet vinden in radicale politieke islam?

Omdat allah en islam KUT is.
Oud 1 augustus 2007, 23:06   #12
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
"Intellectuelen" kan men die mensen bezwaarlijk noemen. Ik heb niet onmiddellijk een verklaring van "intellectueel" in het Nederlands gevonden, daarom deze in het Engels, en ik weet het, van Wikipedia.
An intellectual is one who tries to use his or her intellect to work, study, reflect, speculate on, or ask and answer questions with regard to a variety of different ideas.
Die heerschappen zijn zelfs geen "min of meer intellectuelen". Waarschijnlijk waren zij verstandig en gedreven genoeg om een diploma te verwerven -- aan welke universiteit weet ik niet, maar nadenken zat er waarschijnlijk niet in. Dat soort mensen zet zijn verstand op nul.
De rede is weg..........men denkt niet meer als individu maar als deel van het onfeilbare islam-organisme. Islam is larger than life!

Laatst gewijzigd door colargo : 1 augustus 2007 om 23:10.
Oud 1 augustus 2007, 23:27   #13
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik herinner me de beelden van de bombardementen op Bagdad: wel een grotere schaal!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 23:55   #14
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik herinner me de beelden van de bombardementen op Bagdad: wel een grotere schaal!
Misschien zal je die beelden ooit live hier kunnen meemaken als we lang genoeg nalatig blijven!
London, Madrid, Pim Fortuyn,....herinner ik ook nog.

Laatst gewijzigd door colargo : 1 augustus 2007 om 23:57.
Oud 2 augustus 2007, 05:58   #15
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien zal je die beelden ooit live hier kunnen meemaken als we lang genoeg nalatig blijven!
London, Madrid, Pim Fortuyn,....herinner ik ook nog.

pim fortuyn.... haha lol

dat zegt genoeg over je.... lol

haha lol Pim Fortuyn mensen lol haha

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 07:39   #16
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bolle Bekijk bericht
Omdat allah en islam KUT is.
Als je tegen een varken of een hond de Qur'an zou voorlezen zal het dier het niet begrijpen. Het bezit niet de noodzakelijke intelligentie om dat te doen.

Het lijkt me logisch dat het de dwazen zijn die niet bekeren tot Islam.

Laatst gewijzigd door Raven : 2 augustus 2007 om 07:41.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 08:19   #17
schaveiger
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hoe hoog schat jij een martelaar die tientallen onschuldige mensen de dood injaagt ?
Radicalisme heeft geen uitstaans met intellect maar wel met patologische schizofrenia.
Oud 2 augustus 2007, 08:21   #18
schaveiger
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Herriner je je ook wat vooraf ging ?
Oud 2 augustus 2007, 08:23   #19
schaveiger
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als je tegen een varken of een hond de Qur'an zou voorlezen zal het dier het niet begrijpen. Het bezit niet de noodzakelijke intelligentie om dat te doen.

Het lijkt me logisch dat het de dwazen zijn die niet bekeren tot Islam.
Dan moet je toch eens uitleggen of die fundamentalisten dan de noodzakelijke intelligentie hebben om de koran te begrijpen.
Oud 2 augustus 2007, 09:17   #20
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe hoog schat jij een martelaar die tientallen onschuldige mensen de dood injaagt ?
Onschuldige mensen?

Een brave amerikaanse huisvader die werkt op een bank bv is helemaal niet onschuldig. Hij hanteert dan wel niet de bommenwerper die een Iraaks ziekenhuis aanvalt, of een geweer om te schieten op Iraakse kinderen.... Hij steunt deze atrociteiten door elke dag te gaan werken om zo winst en energie te geven aan het Amerikaanse Imperialistische oorlogsapparaat.

Het is aan Allah om te oordelen of de daden van mensen. Niet wij.

Citaat:
Radicalisme heeft geen uitstaans met intellect maar wel met patologische schizofrenia.
En dat weet jij omdat.... ?

Dit is gewoon een schermutseling van principes. De ene zijn terrorist is de andere zijn vrijheidsstrijder.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be