Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2007, 17:30   #1
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard Bestrijden van Moslims door ontwrichten van hun sociale structuren

Het integratiebeleid heeft volkomen gefaald. Door de lakse houding van onze beleidsmensen de laatste decennia zitten we nu opgescheept met een explosief(!) groeiend contingent moslimallochtonen die uiteindelijk de moslimstaat willen invoeren in Europa.
Als we de repressieve aanpak willen beperken tot hun manifest crimineel gedrag hoe kunnen we dan een moslim-onvriendelijk klimaat scheppen voor de zogezegd gematigde Moslims?
Door hun familiale en sociale structuren ahw van binnen uit te destabiliseren. Enkele maatregelen:
-afschaffen schoolplicht voor allochtonen
-jaarlijks kindergeld uitsluitend voor diegenen die een schooljaar met succes afsluiten
-werkloosheidsuitkering beperken in de tijd
-gegarandeerde opvang en uitkeringen voor moslimvrouwen die hun man verlaten
-verbod op alle openlijke tekenen van Islamisme, dus ook op besnijdenissen, rituele slachtingen, hoofddoeken etc.
-collectieve uitwijzingen voor criminele families

Er zullen ongetwijfeld nog "zachte" maatregelen zijn die op een perfect geweldloze manier kunnen bijdragen tot de oplossing van het "Marokkanenprobleem". Hierbij nodig ik jullie uit om er ev. toe te voegen aan bovenstaand lijstje.

Europese groeten,
S.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 18:44   #2
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Hahaha.

Wel. Als we racisme definieren als op basis van bepaalde factoren mensen a priori veroordelen.

Dan ben je een racist.
En als we racisme niet als dusdanig definieren.

Dan ben je nog steeds een idioot die mensen veroordeelt op basis van wat ze zijn en niet op wat ze doen.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 19:30   #3
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
.

Dan ben je nog steeds een idioot die mensen veroordeelt op basis van wat ze zijn en niet op wat ze doen.
Wat doen moslims?
Oud 15 juli 2007, 19:40   #4
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:

Waar veroordeel ik wat dan ook? Islamieten mogen al hun dada's uitoefenen zoveel als ze willen, maar dan in hun eigen omgeving waar dat geen problemen voor andersdenkenden oplevert. Bekijk het zo eens: ik houd van katten maar mijn appartement is niet geschikt om er 80 te houden.
Oud 15 juli 2007, 19:41   #5
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Wel. Als we racisme definieren als op basis van bepaalde factoren mensen a priori veroordelen.
.
Dus veroordelen van pedofielen en verkrachters is racisme?
Oud 15 juli 2007, 19:42   #6
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN

nubian's schermafbeelding

Standaard

Naam: Shut%2520the%2520fuck%2520up.bmp
Bekeken: 276
Grootte: 803,1 KB

Laatst gewijzigd door nubian : 15 juli 2007 om 19:42.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 20:12   #7
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Het integratiebeleid heeft volkomen gefaald. Door de lakse houding van onze beleidsmensen de laatste decennia zitten we nu opgescheept met een explosief(!) groeiend contingent moslimallochtonen die uiteindelijk de moslimstaat willen invoeren in Europa.
Als we de repressieve aanpak willen beperken tot hun manifest crimineel gedrag hoe kunnen we dan een moslim-onvriendelijk klimaat scheppen voor de zogezegd gematigde Moslims?
Door hun familiale en sociale structuren ahw van binnen uit te destabiliseren. Enkele maatregelen:
-jaarlijks kindergeld uitsluitend voor diegenen die een schooljaar met succes afsluiten
-verbod op alle openlijke tekenen van Islamisme, dus ook op besnijdenissen, rituele slachtingen, hoofddoeken etc.

Er zullen ongetwijfeld nog "zachte" maatregelen zijn die op een perfect geweldloze manier kunnen bijdragen tot de oplossing van het "Marokkanenprobleem". Hierbij nodig ik jullie uit om er ev. toe te voegen aan bovenstaand lijstje.

Europese groeten,
S.
Zeker ervaring opgedaan in Oost-Europa?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 20:29   #8
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat doen moslims?
Maar dat zitten ook erge racisten tussen hoor. Don't worry.
Je zou er niet mis bij staan. ^^
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 21:14   #9
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Europese groeten,
S.
-Lijkt me niets. Wel zou ik er voor zorgen dat scholen zeker van godsdienst gescheiden blijven (en voor zover ze dat nog niet zijn worden.) Door de Moslims degelijk onderwijs aan te bieden zullen er misschien wel zijn die inzien dat bv. de evolutietheorie veel logischer klinkt dan de Koran. Ook kan onderwijs de Moslims normen en waarden bijbrengen die bij sommigen van hen ontbreken.
-Lijkt me niets. Zo ga je de ouders van minder intelligente kinderen ook straffen.
-Daar ben ik wel voor te vinden. (Of het voorstel dat LDd en VB hebben, zolang de profiteurs maar bestraft worden.)
-Opvang Ok, deze vrouwen moeten zich veilig kunnen voelen. Uitkeringen... Misschien in het begin, maar deze vrouwen moeten uiteindelijk ook zelf hun brood leren te verdienen.
-Hier ben ik tegen. Dan ga je de Islam achterstellen tegenover andere godsdiensten. Wel ben ik duidelijk tegen openlijke tekenen van "Islamisme" bij het bekleden van een openbare functie. En als Moslims bv tijdens hun vasten hun job niet correct uit (kunnen) voeren, moet dit een geldige reden van ontslag kunnen zijn.
-Criminele allochtonen zouden inderdaad uitgewezen moeten worden.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 21:21   #10
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat doen moslims?
Bruin zijn?
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2007, 22:38   #11
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Zeker ervaring opgedaan in Oost-Europa?
Hoe raadt je het! Ik kom regelmatig in Polen en Rusland, daar zal je geen groteske vertoningen als hoofddoeken, rituele slachtingen van dieren en verminkingen van mensen, moskees, groepsverkrachtingen etc.etc. zien hoor.Daar is de sociale en culturele cohesie vele malen groter dan hier.
Daar worden de achterlijke islamieten niet gepamperd en aangemoedigd zoals hier. Gelukkig is het tij hier ook langzaam aan het keren.
Oud 15 juli 2007, 22:41   #12
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Bruin zijn?
Welnee. Geloven in en handelen volgens het moordboekje van de pedofiel en maffiabaas Mohammed sluit ze uit van de moderne maatschappij. Ongeacht hun huidskleur.
Oud 15 juli 2007, 22:43   #13
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Maar dat zitten ook erge racisten tussen hoor. Don't worry.
Je zou er niet mis bij staan. ^^
IK ben geen racist! Steek dat nu toch s in uw kop, de islam is een politieke ideologie met een religieus sausje, vele malen verderfelijker dan het nazisme destijds. Zou jij tegenstanders van het nazisme ook racisten noemen?
Oud 15 juli 2007, 22:46   #14
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
T staat in een andere topic geloof ik, maar ik ben ook begonnen in de Koran(die jij kennelijk zo geniaal vindt) maar had na een 50tal bladzijden al een intellectuele indigestie van de achterlijke en haatdragende nonsens die daarin gepropageerd wordt.
Oud 15 juli 2007, 22:51   #15
nubian

Standaard

Citaat:
T staat in een andere topic geloof ik, maar ik ben ook begonnen in de Koran(die jij kennelijk zo geniaal vindt) maar had na een 50tal bladzijden al een intellectuele indigestie van de achterlijke en haatdragende nonsens die daarin gepropageerd wordt.
Waar heb ik ergens beweerd dat ik de koran geniaal vind? Een wijze raad: 1.Eens je in een boek begint, lees het dan ook uit en dan kun je er pas een mening over vormen of met argumenten afkomen.
2. Indien u over een bepaald onderwerp niets van afweet hou dan ook uw mond.
voila zo simpel is het!!
Oud 15 juli 2007, 22:56   #16
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Waar heb ik ergens beweerd dat ik de koran geniaal vind? Een wijze raad: 1.Eens je in een boek begint, lees het dan ook uit en dan kun je er pas een mening over vormen of met argumenten afkomen.
2. Indien u over een bepaald onderwerp niets van afweet hou dan ook uw mond.
voila zo simpel is het!!
Met de islam is het zoals met een drol die je op het tapijt vindt na een verkwikkende vakantie. Die bestudeer en analyseer je niet meteen(misschien later),neen, die moet zo snel mogelijk BUITEN !
Oud 15 juli 2007, 22:59   #17
nubian

Standaard

Citaat:
Met de islam is het zoals met een drol die je op het tapijt vindt na een verkwikkende vakantie. Die bestudeer en analyseer je niet meteen(misschien later),neen, die moet zo snel mogelijk BUITEN !
Ik snap het nu waarom je geen vrienden hebt.
Oud 15 juli 2007, 23:12   #18
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik snap het nu waarom je geen vrienden hebt.
Moslims zijn idd niet welkom in mijn huis.
Oud 15 juli 2007, 23:19   #19
nubian

Standaard

Begrijpend lezen is niet echt uw sterkste kant, dit verklaart veel

Laatst gewijzigd door nubian : 15 juli 2007 om 23:24.
Oud 15 juli 2007, 23:42   #20
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe raadt je het! Ik kom regelmatig in Polen en Rusland, daar zal je geen groteske vertoningen als hoofddoeken, rituele slachtingen van dieren en verminkingen van mensen, moskees, groepsverkrachtingen etc.etc. zien hoor.Daar is de sociale en culturele cohesie vele malen groter dan hier.
Daar worden de achterlijke islamieten niet gepamperd en aangemoedigd zoals hier. Gelukkig is het tij hier ook langzaam aan het keren.
Bezoek zeker eens Basjkortostan: een grote meerderheid aan moslims (vooral soennieten), naast tal van religieuze minderheden, verscheidene erkende talen, een zeer gemengde populatie (zelfs nog heuse afstammelingen van de Wolga-Duitsers), scheiding van kerk en staat, vreedzaam, economisch voorspoedig, etc. Ik ga niet beweren dat het het aards paradijs is, en Moskou houdt er strak de hand in, maar het beeld dat je hierboven schetst klopt gewoon niet.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be