![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het integratiebeleid heeft volkomen gefaald. Door de lakse houding van onze beleidsmensen de laatste decennia zitten we nu opgescheept met een explosief(!) groeiend contingent moslimallochtonen die uiteindelijk de moslimstaat willen invoeren in Europa.
Als we de repressieve aanpak willen beperken tot hun manifest crimineel gedrag hoe kunnen we dan een moslim-onvriendelijk klimaat scheppen voor de zogezegd gematigde Moslims? Door hun familiale en sociale structuren ahw van binnen uit te destabiliseren. Enkele maatregelen: -afschaffen schoolplicht voor allochtonen -jaarlijks kindergeld uitsluitend voor diegenen die een schooljaar met succes afsluiten -werkloosheidsuitkering beperken in de tijd -gegarandeerde opvang en uitkeringen voor moslimvrouwen die hun man verlaten -verbod op alle openlijke tekenen van Islamisme, dus ook op besnijdenissen, rituele slachtingen, hoofddoeken etc. -collectieve uitwijzingen voor criminele families Er zullen ongetwijfeld nog "zachte" maatregelen zijn die op een perfect geweldloze manier kunnen bijdragen tot de oplossing van het "Marokkanenprobleem". Hierbij nodig ik jullie uit om er ev. toe te voegen aan bovenstaand lijstje. Europese groeten, S. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahaha.
Wel. Als we racisme definieren als op basis van bepaalde factoren mensen a priori veroordelen. Dan ben je een racist. En als we racisme niet als dusdanig definieren. Dan ben je nog steeds een idioot die mensen veroordeelt op basis van wat ze zijn en niet op wat ze doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waar veroordeel ik wat dan ook? Islamieten mogen al hun dada's uitoefenen zoveel als ze willen, maar dan in hun eigen omgeving waar dat geen problemen voor andersdenkenden oplevert. Bekijk het zo eens: ik houd van katten maar mijn appartement is niet geschikt om er 80 te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laatst gewijzigd door nubian : 15 juli 2007 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat zitten ook erge racisten tussen hoor. Don't worry.
Je zou er niet mis bij staan. ^^
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
-Lijkt me niets. Zo ga je de ouders van minder intelligente kinderen ook straffen. -Daar ben ik wel voor te vinden. (Of het voorstel dat LDd en VB hebben, zolang de profiteurs maar bestraft worden.) -Opvang Ok, deze vrouwen moeten zich veilig kunnen voelen. Uitkeringen... Misschien in het begin, maar deze vrouwen moeten uiteindelijk ook zelf hun brood leren te verdienen. -Hier ben ik tegen. Dan ga je de Islam achterstellen tegenover andere godsdiensten. Wel ben ik duidelijk tegen openlijke tekenen van "Islamisme" bij het bekleden van een openbare functie. En als Moslims bv tijdens hun vasten hun job niet correct uit (kunnen) voeren, moet dit een geldige reden van ontslag kunnen zijn. -Criminele allochtonen zouden inderdaad uitgewezen moeten worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hoe raadt je het! Ik kom regelmatig in Polen en Rusland, daar zal je geen groteske vertoningen als hoofddoeken, rituele slachtingen van dieren en verminkingen van mensen, moskees, groepsverkrachtingen etc.etc. zien hoor.Daar is de sociale en culturele cohesie vele malen groter dan hier.
Daar worden de achterlijke islamieten niet gepamperd en aangemoedigd zoals hier. Gelukkig is het tij hier ook langzaam aan het keren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() IK ben geen racist! Steek dat nu toch s in uw kop, de islam is een politieke ideologie met een religieus sausje, vele malen verderfelijker dan het nazisme destijds. Zou jij tegenstanders van het nazisme ook racisten noemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. Indien u over een bepaald onderwerp niets van afweet hou dan ook uw mond. voila zo simpel is het!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |