![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bengels zagen de oren van mijne kop, iemand van de vriendjes heeft zo'n ding in zijnen DS zitten en dan kan je;
-mp3's luisteren op de DS -filmpjes kijken op de DS -MSN op de DS (mits pc met WiFi) -gedownloade spelletjes spelen (dat is natuurlijk niet de bedoeling want illegaal, maar het kan wel voor de durvers) -en nog vanalles Iemand ervaringen met dat ding? Komt er rook uit de DS nadat je dat ding erin gestopt hebt ofzo?
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() En is het duurder dan een tv?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() nee, goedkoper p.s ik hoop dat de klein mijn poging niet even doorzichtig vindt als jij
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Als je straks hoort zingen: 'wow tv op mijn kamer én R4DS-Nintento DS uitbreiding' weet ge hoe laat het is...