Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juni 2007, 17:21   #1
duncan
Banneling

Standaard Democratie en vakbonden zijn er NIET voor de belgen enkel voor nieuwe belgen

Democratie en vakbonden zijn er NIET voor de belgen enkel voor nieuwe belgen .

Ik was ooit bij acv en hvw ( ministerliële hulpkas ) abvv een aantal keren en mijn eindresultaat is dat ik GEEN recht heb op vakbonds ondersteuning dank zij de voormalige & HUIDIGE bestuurders .

Morgenvroeg verstuur ik een aangetekend schrijven waar ik WEIGER lidgeld + verschuldigd bedrag te betalen .

Men gelooft eerder de rijkere managers dan nen kleine werkende belg die 6/7 GEKLOOT wordt om steeds deeltijds te werken + NIET vergoed te worden voor dagen dat ik thuis zat ...erger nog CORRUPTE vakbonden eisen hun geld terug & ik eis dat ze me gerust laten of naar arbeids rechtbank of zo iet mogen gaan

Eigenlijk zou ik STAD ANTWERPEN moeten aanklagen wegens discriminatie en corruptie + het NIET naleven van de wetgeving .....triestig hé !

Wie zei en schreef er ga maar verhuizen?!
JA & zéér zekerst ....ik zal zelfs eerst paar maanden tot 1 jaar reklame maken WAT er juist gebeurt met activeringen en andere ZOGENAAMDE uitkerings gerechtigden .

Het " inkomens garantie " bij diensten chequers klopt ook niet en is ook geen waarheid .

Zen der hier advocaten die vakbonden rauw lusten ?!
Ik ben niet DE enige ( +-15.000 Antwerpenaren) die politiek GEPEST wordt zonder dat heren en dames politici sociale voorkennis namen of sociaal bewust zijn .

Vakbonden bestaan dus gewoon niet tenzij ge een andere huidskleur dan blank hebt ....hetzelfde bemerken we met sociale wonings diensten

Wie sprak der ier over democratie ?!

12 jaar arbeidsmarkt maar op papier werk ik deeltijds 3 jaar +-....de leugenaars !
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 17:24   #2
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Democratie en vakbonden zijn er NIET voor de belgen enkel voor nieuwe belgen .

Ik was ooit bij acv en hvw ( ministerliële hulpkas ) abvv een aantal keren en mijn eindresultaat is dat ik GEEN recht heb op vakbonds ondersteuning dank zij de voormalige & HUIDIGE bestuurders .

Morgenvroeg verstuur ik een aangetekend schrijven waar ik WEIGER lidgeld + verschuldigd bedrag te betalen .

Men gelooft eerder de rijkere managers dan nen kleine werkende belg die 6/7 GEKLOOT wordt om steeds deeltijds te werken + NIET vergoed te worden voor dagen dat ik thuis zat ...erger nog CORRUPTE vakbonden eisen hun geld terug & ik eis dat ze me gerust laten of naar arbeids rechtbank of zo iet mogen gaan

Eigenlijk zou ik STAD ANTWERPEN moeten aanklagen wegens discriminatie en corruptie + het NIET naleven van de wetgeving .....triestig hé !

Wie zei en schreef er ga maar verhuizen?!
JA & zéér zekerst ....ik zal zelfs eerst paar maanden tot 1 jaar reklame maken WAT er juist gebeurt met activeringen en andere ZOGENAAMDE uitkerings gerechtigden .

Het " inkomens garantie " bij diensten chequers klopt ook niet en is ook geen waarheid .

Zen der hier advocaten die vakbonden rauw lusten ?!
Ik ben niet DE enige ( +-15.000 Antwerpenaren) die politiek GEPEST wordt zonder dat heren en dames politici sociale voorkennis namen of sociaal bewust zijn .

Vakbonden bestaan dus gewoon niet tenzij ge een andere huidskleur dan blank hebt ....hetzelfde bemerken we met sociale wonings diensten

Wie sprak der ier over democratie ?!

12 jaar arbeidsmarkt maar op papier werk ik deeltijds 3 jaar +-....de leugenaars !
Uwe post staat hier een dagje te laat op
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 17:26   #3
duncan
Banneling

Standaard

waarom :'( sorry da ik nu niet lachen kan hé
ligt me wa zwaar dat ik GEEN vakbond vindt en heb dankzij die PRUTSERS aan den top .
Oud 11 juni 2007, 17:31   #4
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ligt me wa zwaar dat ik GEEN vakbond vindt en heb dankzij die PRUTSERS aan den top .
Dan konden de mensen deze mening nog ff mee nemen in het kieshokje,CD&V heeft namelijk ook een hele grote vakbond,en met Uw beweringen dat nieuwe Belgen alles mogen en jij niet ,kunnen die niet lachen hoor.
Dus,begrijp je
Trouwens Uwe topic staat fout,hij moet onder maatschappelijke staan
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 19:13   #5
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Dan konden de mensen deze mening nog ff mee nemen in het kieshokje,CD&V heeft namelijk ook een hele grote vakbond,en met Uw beweringen dat nieuwe Belgen alles mogen en jij niet ,kunnen die niet lachen hoor.
Dus,begrijp je
Trouwens Uwe topic staat fout,hij moet onder maatschappelijke staan
just ja mor zo lezen ze het & anders niet ....zo ist duidenlijker & anders ni

ik wou dat inderdaad VOOR de kiezing plaatsen MAAR wa blijkt dat ENKEL deze website héél véél database errors heeft wat ik ook las op google .

Dus eerst had ik geenen internet & om het af te ronden kon ik maar 1 post plaatsen want ik had 4u lang database error's DAAROM lukte het me niet .

Waarom mogen de heren en dames politici en anderen zelf invullen .

Waarom ALLE vakbonden RAAR doen tegenover iemand mé nen raren voornaam kan ik me best wel indenken maar of ik da zo maar ga pikken weet ik zo nog niet .

Men aangetekend schrijven wordt met veel tam tam morgen verzonden en betalen voor lidgeld weiger ik frontaal ofge nu belg of nieuwe belg of kleur hebt ...blijkbaar worden sommigen gewoonweg gepest en ik ken men recht en neem het niet meer .

Dat heren en dames politici wetten opstellen die MIJ persoonlijk raken al +-12jaar neem ik ook niet meer .

Ge hebt gelijk het moet op maatschappelijke disputen ston morja zo werd het weer in het daglicht gesteldt .

Ik heb al besloten gelijk VELE belgen om geen vast verblijfplaats en paspoort te nemen één der volgende jaren want ik zen die onozel spelletjes en misvormde wet interpretaties behoorlijk beu geraakt mocht het je niet opgevallen zen.

Acv vond ik 1 van DE slechtste vakbonden - JAKKES en waar ik nu zen abvv mogen achter hun lidgeld fluiten dat ze maar naar het gerecht lopen .

Is zien of ze dan nog top managers hunnen administratie boven die van mij plaatsen en me uitlachen en zeggen ge waart wel ont werken Duncan.

Ik zen behoorlijk pissig kwaad & das nu voor jaren ...men heeft mij als belg zo ver gekregen dan moeten ze der moh tegen kunnen ook dat moest ik ook jaar en dag

Ik zat thuis ik krijg geen reet werk bij MEERDERE intrims ; boven men hoofd kunnen ze niet rekenen en beleid voeren DAN vakbonds spelletjes jaja behoorlijk amateuristisch .

EN inderdaad zéééééér jammerlijk dat het mij niet lukte voor 10/06 ook al probeerde ik " 3 " dagen lang om te posten .

Normaal werkt mijnen wireless zelf gemaakten brol VEEEEEL beter dan die avonden mor kom der zat onweer in de lucht ....das soms nodig dat het dondert en bliksemt.

Merci voor het melden dat deze discutie thuis hoort bij maatschappelijken zever inderdaad ....stoem van mij hé .

wow 26 mails gedaan zonder probleem maar 3 keer inloggen op deze site en zeker 6 keer database errors...straf .

Laatst gewijzigd door duncan : 11 juni 2007 om 19:14.
Oud 12 juni 2007, 22:07   #6
neutron
Banneling

neutron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

beste,

je kan hier zolang kankeren als je wil,
dat lost niets op

er is maar één (1) oplossing...
éénmaal raden

www.neutr-on.be
neutron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2007, 22:07   #7
duncan
Banneling

Standaard

probleem opgelost ....geen vakbonds ondersteuning meer want anders worden die topmanagers & millitanten en andere toch te rijk dan ze al zen .

sad old me
Oud 13 juni 2007, 10:45   #8
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutron Bekijk bericht
beste,

dat lost niets op

éénmaal raden

www.neutr-on.be

Ik geloof er ni in maar ik las je site een paar keer .

ALLE vakbonden was ik al lid bij & ALTIJD dezelfde rommel 1 of 2 werkgevers schrijven dat ik werkte die dagen terwijl ik overschakkel naar een andere werkgever en aangeef aan men vakbond dat ik thuis zit of zat dan zeggen ZE neen dat staat niet zo op het papier .

Dan zeg ik , ja ik moest dat ZO opschrijven van werkgevers + anders GEEN LEEF loon .

Is niks zever en gejammer ik vertrouw gewoon GEEN vakbond meer !

Moet ik nu NOGIS een vijfde vorm van soort vakbond nemen pffff waarom eigenlijk om lidgeld van mij af te trossen en mij in de toekomst zogezegd te helpen ????

De meeste vakbonden begrijpen amper nederlands laat staan luisteren pfff ik geloof je niet zenne ....zal der is goe over moeten slapen ....mé al die corrupties pfff.
Oud 13 juni 2007, 15:36   #9
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Als ik het correct begrijp claimt U werklozensteun voor dagen die U volgens een "tijdelijke" werkgever gewerkt heeft. In principe is dat eenvoudig : U heeft recht op loon voor die dagen, die de werkgever aangeeft dat ge gewerkt heeft - wat heeft de vakbond daarmee te maken ?
Oud 13 juni 2007, 15:52   #10
franke fritz
Schepen

franke fritz's schermafbeelding

Standaard

mag ik er u even aan doen herinneren dat een vakbond niet beslist over de toelaatbaarheid van een uitkering?
dat is een taak van de RVA die ook maar uw toestand afleiden aan de papieren die ze ontvangen en via de gegevensbank (dimona). Als jij of je werkgever daar foute dingen in inbrengen... tja dan klaag je bij de verkeerde persoon.
Wat een vakbond wel moet doen is uitzoeken waar het dan eventueel is foutgelopen. Normaal heb je daar wel recht op ook, maar je moet dat wel kunnen aantonen.
Oud 13 juni 2007, 19:14   #11
neutron
Banneling

neutron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geloof er ni in maar ik las je site een paar keer .

Is niks zever en gejammer ik vertrouw gewoon GEEN vakbond meer !

Moet ik nu NOGIS een vijfde vorm van soort vakbond nemen ?

.

beste,

Wij begrijpen uw ongenoegen over de andere vakbonden, maar bij Neutr-On
zijn er al veel leden aangesloten die door hun vorige vakbond bedrogen zijn.
Juist daarom is de neutrale vakbond opgestart, er is dringend een vierde vakbond nodig.
Blijven kankeren op forums als politics.be lost niets op, er moet geageerd worden, actie dus.
Steun dus Neutr-On zodat wij zo vlug mogelijk een erkende vakbond worden en zeg het voort.

www.neutr-on.be

Laatst gewijzigd door neutron : 13 juni 2007 om 19:16.
neutron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 19:17   #12
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutron Bekijk bericht
beste,

dat lost niets op

éénmaal raden

www.neutr-on.be
Duncan,

Je kan gewoon bij een Hulpkas gaan voor Werklozen en aansluiten bij een neutraal zieknfonds. Wars van elke politiek en kleur.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2007, 20:13   #13
TommyMax2
Provinciaal Statenlid

TommyMax2's schermafbeelding

Standaard

Wie zijn de verantwoordelijken van neutron? Ik vind niet meteen de namen van de mensen die het initiatief genomen hebben of de lokale voorzitters...
TommyMax2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 16:46   #14
half en half
Banneling

Standaard Brussel, de rand en de realiteit

Het tweetalige statuut van Brussel is niet langer houdbaar, argumenteerde Walter Zinzen gisteren op deze pagina's. Mark Demesmaeker dient hem vandaag van repliek: ,,Meertaligheid ja, maar Nederlandstaligen moeten in alle omstandigheden kunnen rekenen op het Nederlands.''
WALTER Zinzen verwijst in zijn bijdrage ,,Brussel, de rand en de mythes'' in De Standaard van gisteren naar de radicale afwijzing van de Brusselse uitbreidingsplannen van Pascal Smet (SP.A) door de Vlaams-nationalisten. Vervolgens verwijt hij me dat ik naast de feiten kijk'.
Het is alvast duidelijk dat Walter Zinzen zelf een erg beperkt blikveld heeft. Niet alleen de Vlaams-nationalisten wijzen de uitbreiding van Brussel af, ook de CD&V, Spirit, de VLD en de SP.A, de partij van Pascal Smet zelf, lieten weten dat de uitbreiding van Brussel geen optie is. Toch vreemd dat Walter Zinzen dat niet heeft gezien. Want, of men het nu leuk vindt of niet, ..
half en half is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2007, 21:58   #15
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Duncan,

Je kan gewoon bij een Hulpkas gaan voor Werklozen en aansluiten bij een neutraal zieknfonds. Wars van elke politiek en kleur.

ZEG mannekes !

HOEVEEL keer MOET ik da hier nu nog typen ik DEED DAT AL en N E E N dat helpt geen REET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jullie doen N I E T S voor de gewonen BELG enkel alsge een kleurtje hebt helpen jullie ik HEB & WIL geen vakbond meer als het zo verder gaat dan WEIGER ik OOK lidgeld te betalen aan een corrupt zieken verzekering !

***** HULPKAS - CHRISTELIJKE AC FUCKING V - ABVV - EN ANDERE BETALEN NIETS EN DOEN GEEN REET VOOR HET VOLK ENKEL DE GEKLEURDEN ZOALS OCMW EN ANDEREN DIENSTEN ZOALS VELE JONGE BELGEN REEDS WETEN AL JAREN !

Zevert op een andere en stalkt iemand anders zennen email .

* millitanten gelijk nen neutron en andere CORRUPTEN zijn er om politiekers te poepen niet om de gewone belg te helpen ; ze moesten mensen van z'on diensten TRAAG de keel over snijden met hun eigen leugens en bedrog .

Ga op een andere corrupte reklam maken en mokt datge wa gaat poepen mé uw politieke vriendjes .
Weg uit mijnen topic aub .
Oud 22 juni 2007, 22:06   #16
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Pff, democratie, zo'n gezever.
Oud 22 juni 2007, 22:42   #17
duncan
Banneling

Standaard

inderdaad in alle klasses
Oud 22 juni 2007, 23:47   #18
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
inderdaad in alle klasses
Zijt ge zeker dat de fout bij de vakbond ligt en niet bij uzelf... Ik zou uit zo'n uiteenzettingen ook niet wijs geraken. Ik ben content dat ik U in zo'n geval niet moet begeleiden in de vakbond.

Feit is dat ik precies niet inzie waar de vakbond in deze tekort is geschoten... Dat het aan de top voor een groot stuk corrupte systeemhoeren zijn die aanschurken bij het establisment -ongetwijfeld- ; dat ze er alle aan doen om de hun eigen basis in te tomen -zeer zeker- ; dat ze vooral oog hebben voor hun eigen postjes en belangen en niet in eerste plaats die van hun leden - misschien-...

Maar dat zijn wel enkel kritieken op de top van de vakbonden en niet op de vakbonden zelf.
Oud 23 juni 2007, 00:06   #19
Bert Bubber
Provinciaal Statenlid

Bert Bubber's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ZEG mannekes !

HOEVEEL keer MOET ik da hier nu nog typen ik DEED DAT AL en N E E N dat helpt geen REET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Weg uit mijnen topic aub .
De hulpkas is geen vakbond, enkel uitbetalingsinstelling voor werklozen en het Vlaams neutraal ziekenfonds is neutraal maar Vlaams.
Als je dat al DEED, waar ben je nu dan bij ?
Uit de vakbond (ACV)hebben ze me ook uitgebonjourd (veel te laat) en ja, dan ga ik hun zusje , de CM, ook niet meer steunen hé...dus VNZ.
Idem m'n vriend Pierre Pienter met z'n ABVV en Voorzorg.

NVA, Nergens Van Aantrekken, Nieuwe Vlaamse(of Vic) Ansio.

Leve het buiten de wet gestelde VB!!

BB.(nee, niet Brigitte B de ex- knappe stoot)
Oud 24 juni 2007, 00:44   #20
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Zijt ge zeker dat de fout bij de vakbond ligt en niet bij uzelf... Ik zou uit zo'n uiteenzettingen ook niet wijs geraken. Ik ben content dat ik U in zo'n geval niet moet begeleiden in de vakbond.

Feit is dat ik precies niet inzie waar de vakbond in deze tekort is geschoten... Dat het aan de top voor een groot stuk corrupte systeemhoeren zijn die aanschurken bij het establisment -ongetwijfeld- ; dat ze er alle aan doen om de hun eigen basis in te tomen -zeer zeker- ; dat ze vooral oog hebben voor hun eigen postjes en belangen en niet in eerste plaats die van hun leden - misschien-...

Maar dat zijn wel enkel kritieken op de top van de vakbonden en niet op de vakbonden zelf.

J A HEEEEEEEEEEEL zekers !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be