Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juli 2007, 23:18   #1
duncan
Banneling

Standaard Americaanse militairen zijn kennelijk sexueel gefrustreert

Het vast nemen van een mannelijk lid & daarna gaan inkerven met messen en dergelijke verkrachtings praktijken zijn een dagenlijkse hobby van geheime diensten ( cia ) en het leger aldaar in de States .

Zelfs TE Deurne ( in mijn land ) landen er cia privé vliegtuigjes allemaal legaal om mensen daarna verder te folteren....intriest/imoreel / & vooral mens onwaardig .

Ik vraag me af of der hier ook zo'n zotte militairen zen iemand ervaring in militaire werken ?!

Voor de ongelovigen is en wordt het niet moeilijk om feiten te leveren...

simpelen google info :

Guantánamo Bay - WikipediaGuantánamo Bay (ook wel Gitmo genoemd) is een marinebasis en omstreden detentiekamp van de Verenigde Staten aan de Guantánamobaai op Cuba. ...
nl.wikipedia.org/wiki/Guantanamo_Bay - 34k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Guantánamo Bay - Amnesty InternationalAmnesty International (AI) is a worldwide movement of people who campaign for internationally recognized human rights.
web.amnesty.org/pages/guantanamobay-index-eng - 7 juli 2007 - Gelijkwaardige pagina's

Guantanamo Bay: wat en wat nu? (1)Vaak werden ze gedurende lange tijd gevangen gehouden in geheime gevangenissen vooraleer ze per vliegtuig naar Guantanamo Bay werden getransporteerd. ...
www.aivl.be/index.cfm?PageID=3087 - 28k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Ongelukkige 5de verjaardag! Sluit Guantanamo Bay nu!Voor Amnesty International was deze ongelukkige vijfde verjaardag de ideale gelegenheid om haar eis kracht bij te zetten: de gevangenis op Guantanamo Bay ...
www.aivl.be/index.cfm?ThemeID=230 - 25k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Naval Base Guantanamo BayOfficial site. Information about commanding officers, housing, base newspaper, and departments.
www.nsgtmo.navy.mil/ - 36k - 7 juli 2007 - In cache - Gelijkwaardige pagina's
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2007, 01:46   #2
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

mja na een tijd beginnen soldaten wat door te flippen, is altijd al zo geweest.
Toen de moffen hier binnenvielen hebben ze ook onze vrouwen verkracht.
Zolang raamprostitutie niet gedoogd is in de usa gaat men zich vergrijpen op de ergste dingen
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2007, 18:53   #3
Lord Vader
Schepen

Lord Vader's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Het Rode Leger heeft zich in Berlijn anders ook wel goed geamuseerd...
Oud 9 juli 2007, 19:02   #4
Don Geronimo
Partijlid

Don Geronimo's schermafbeelding

Standaard

Misshien kan die Gaybomb toch nog gemaakt worden en tot iets dienen.

Don Geronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2007, 21:47   #5
Goldband
Parlementslid

Goldband's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron?
Oud 10 juli 2007, 09:17   #6
barfo
Banneling

Standaard

wie beslist om in het leger te gaan en vrijwillig op mensen te schieten die door "den baas" als vijand worden bestempeld meot eerder psychologische hulp zoeken, wie doet daar nu uit vrij wil aan mee

er is toch iets grondig mis met mensen die in het leger gaan, da kan nie anders
barfo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2007, 09:36   #7
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barfo Bekijk bericht
wie beslist om in het leger te gaan en vrijwillig op mensen te schieten die door "den baas" als vijand worden bestempeld meot eerder psychologische hulp zoeken, wie doet daar nu uit vrij wil aan mee

er is toch iets grondig mis met mensen die in het leger gaan, da kan nie anders
Als ik het goed begrijp, was er dus iets grondig mis met al die mensen die in de 2de Wereldoorlog tegen de nazi's vochten?
Oud 17 juli 2007, 00:49   #8
duncan
Banneling

Standaard

Eerder een foute instituut denk ik en collectief foute bedoeling wat typisch is bij een Amerikaanse comerciële instelling ( on topic) .

Da Amerikaans leger hé heeft DE korste wereld geschiedenis van deze gehéle planeet zo sociaal economisch bewust zen ze
Oud 19 juli 2007, 15:37   #9
duncan
Banneling

Standaard

Them American fruit cakes are fructiferous ....in there ( gaint ) heads .

Vrij vertaald ;

Die Americanen zijn zoals fruit - cake's ( Americaanse omschrijving voor gek zijn) die zaad dragend zijn....in hun ( reuzen) hoofden .
Oud 19 juli 2007, 17:46   #10
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
mja na een tijd beginnen soldaten wat door te flippen, is altijd al zo geweest.
Zolang raamprostitutie niet gedoogd is in de usa gaat men zich vergrijpen op de ergste dingen
Dat den Duits hier binnenviel en onze vrouwen verkrachte, zou u even kunnen mededelen uit welke boek, docu of ander materiaal u deze zaken hebt? Misschien ook verplicht te geloven door bepaalde personen en centrum's?

Dus graag echte feiten, datum's, plaatsen en mogelijk waarheidsgetrouwe getuigenissen. Dus niets uit de morgen, humo en de fabeltjeskrant. Is niet omdat een bepaalde politieke strekking of een bevolkingsgroep zich niet kan houden aan zaken als waarheid of werkelijkheid en al 62 jaar hun 'verhalen' mogen doen dat er nog wat prietpraat mag aan toegevoegd worden. In tegestelling tot sommige beweringen waren Duitse militaire correct en vasthoudend aan discipline, dit werd zelfs beweerd door wat men noemt de overwinnaars.

De reden dat dit me stoort en u misschien koud laat is, dat men deze personen al jaren strafloos door het slijk mag sleuren zonder schaamte en dat daar nog een publiek voor te vinden is ook.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2007, 17:54   #11
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Uit hetgeen ik vernomen heb van mijn voorouders en van mijn grootouders die nog in leven zijn is dat de Duitse bezettingstroepen tegenover de burgerbevolking over het algemeen goed reageerde. Enkel bij spanningsmomenten zoals na een aanslag van het verzet of zo was de toestand gespannen.
Mijn moeder was een opgroeiend meisje in haar tienerjaren in die tijd en zij heeft heel de oorlogsjaren onbezorgd en onbevrees door het leven kunnen gaan (behalve bij luchtaanvallen van de geallieerden.... Mortsel-Oude God he.....)
Bij de bevrijding was het binnenblijven... en dan niet uit angst voor de Duitsers hoor.....
Mijn ouders van mijn moeder waren totaal neutraal tijdens de oorlog en hielden zich ver van alle politiek trouwens.
De vader van mijn vrouw heeft ook als opgroeiende tiener slechts eenmaal geweten dat een duitse soldaat een geweer richtte op een burger. Dat was toen een "held" vanachter een haag een steen gooide naar die soldaat en hem raakte. Daarop nam die zijn geweer en zocht naar de aanvaller. Mijn schoonvader was daar in die straat. Hij denkt dat die soldaat misschien zou geschoten hebben als hij zijn aanvaller zou gezien hebben. De heldhaftige verzetstrijder was echter dadelijk achter de haag gaan lopen na zijn worp.
En in de stad van mijn schoonvader waren de Duitsers niet echt geliefd na hetgeen gebeurd was in WO1 in Ieper.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2007, 17:55   #12
Tegendradigaard

Standaard

Waarmee ik natuurlijk niet ga ontkennen dat er geen excessen zijn geweest natuurlijk he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2007, 18:16   #13
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Waarmee ik natuurlijk niet ga ontkennen dat er geen excessen zijn geweest natuurlijk he.
Excessen zullen er wellicht zijn geweest, maar verklaren dat de 'Duitsers' hier binnenvielen en de vrouwen verkrachte is een hele groep over één kam scheren. Zou hetzelfde zijn indien men de Amerikaanse militaire over één kam scheert met hen die tijdens hun verblijf in GB, Duitsland opgepakt werden voor verkrachting, moord en overvallen. Waren ook uitzonderingen en kan men dus ook niet toeschrijven aan alle Amerikaanse militaire.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2007, 22:22   #14
duncan
Banneling

Standaard

Waren het niet de Oostenrijkse duitsers die sex. frusto's zen ?

Oud 19 juli 2007, 22:24   #15
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Vader Bekijk bericht
Het Rode Leger heeft zich in Berlijn anders ook wel goed geamuseerd...
Om nog niet te spreken van de zgn. witte brigades na de beide wereldoorlogen... met straatgeweld EN publieke verkrachtingen van zgn. moffenhoeren....
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2007, 22:27   #16
duncan
Banneling

Standaard

Laat de stille stemmen maar is spreken en preken
Oud 19 juli 2007, 22:36   #17
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vraag me af of der hier ook zo'n zotte militairen zen iemand ervaring in militaire werken ?!
somalie.
Belgische blauwhelmen die mensen roosterden boven een kampvuurtje.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2007, 22:45   #18
duncan
Banneling

Standaard

Lybië dicht tegen BEPAALDE andere landen mé prostituële maffiosi wordt elke dag mensen verkracht & zo ....der zen zo'n nog landen zenne .
Oud 20 juli 2007, 08:45   #19
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Pastoors, onderwijzers, opvoeders en militairen zijn seksueel gefrustreerden.
Ik moet nog wel even nadenken in welke kategorie ik Dutroe en dien tsjiep die daar recent in Luik die feiten pleegde, moet steken.

En brandweermannen zijn piromanen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2007, 09:39   #20
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Niet zolang geleden is er een sekskliniek ontdekt in België waar men operatief vagina's dichtnaait of een testikel verwijderd voor seksueel plezier.

Eveneens is men een schandaal op het spoor gekomen waarbij homo's, op seksfeestjes, elkaar inspuiten met HIV-besmet bloed.

En dan gaat er een Belg het seksuele verval van de Amerikanen aanklagen? Even opmerkelijk als een of andere hoer die haar bordeel uitloopt en predikt voor de waarden van het huwelijk.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be