![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vlamingen hebben ( ondanks de transfers ) het meeste spaargeld van alle Europeanen.
En toch wensen ze 1. meer Vlaanderen 2. en ja, daaruit voortvloeiend .... meer geld Waarom toch die drang naar materiële zaken ? Is dat typisch Vlaams.... heeft de Vlaming naast een baksteen ook een gigantische pompoen met bakken geld in de maag ? Vanwaar die angst om ooit geld te ontbreken ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 13 juli 2007 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Je moet het zo niet in de etalage leggen dat je niet rijk bent en het ook nooit zal worden.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de vikingen dachten dat de vlamingen konden vliegen. omdat angst vleugels geeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is het niet, ik heb genoeg aan één huisje tuintje,één internetverbinding, één computer, één auto, enz......ik kan er toch maar één tegelijk gebruiken. Ik vraag me gewoon af waarom sommigen dat absoluut wensen te vemenigvuldigen. Wat heb je aan talrijke eigendommen ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je moet het niet zo in de etalage leggen dat je rijk bent en dat ook altijd zal blijven.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vliegen is vrijheid, genieten, los van alle ketens. Onnodige eigendommen zijn ketens, men moet ze onderhouden of laten onderhouden ( men moet er dus mee bezig zijn ) en heeft steeds angst ze te verliezen of dat anderen ze beschadigen.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad, verschrikkelijk die arrogantie en die speciale beurzen van rijke mensen.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest het CGKR ons er niet voor willen vervolgen, ik zou bijna durven zeggen "het zit ons in het bloed".
Niets is minder waar natuurlijk: bloed heeft niks te maken met spaarzaamheid en veilige beleggen. Het zal dus aan onze opvoeding liggen (als ik dat tenminste mag zeggen van Joussef).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nonchalance als het op geld aankomt, is exact de attitude die van een lottowinnaar op een paar jaar tijd terug een arme sloeber kan maken. Ach, we hebben weelde, dus hoeven we niet op de kleintjes te letten. Fout, labyrinth, fout... D�*t is slecht beheer en als er al enige legitimatie zou bestaan voor het 'rijk zijn', dan is het net dat je goed bent in het beheren van een vermogen. Het gaat dus niet om de zoveelste auto of de zoveelste computer; ik rij ook maar met één kar tegelijk en heb ook geen behoefte aan een computerzaal... Echt zotte kosten zitten er voor mij ook niet in. Het wisselgeld bij de bakker tel ik wel altijd na; tot op de eurocent... En daar zit hem het verschil. Nu is die 50 k wel een héél laag bedrag om al over 'vermogende burgers' te kunnen spreken; bekijk heel even wat een werkgever bruto betaalt voor een gemiddelde werknemer. Alles binnen proportie blijven bekijken.
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vlaamser kan het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Klagen is weer een ander gegeven. Over mijn persoonlijke situatie zal je me nooit horen klagen; zelfs niet als het allemaal wat tegenzit. Shit happens en er zijn oneindig veel zaken in het leven die veel belangrijker zijn dan dat getalletje op die spreadsheet. Maar inderdaad, het is leuker om vast te stellen dat de zaken goed gaan, tot extreem goed de jongste jaren. Het blijven echter getalletjes zonder al te veel repercussie op mijn levensstijl.
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Weet je trouwens wel wat een huis kost???
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 13 juli 2007 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Mijn Vlaams-nationalisme heeft niets te zien met geld.
Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlamingen zijn er gewoon niet mee opgezet dat hun geld in een bodemloze put beland. Zeg nou zelf, als ik systematisch elke maand een deel van jouw hard verdiend geld afneem om het vervolgens in brand te steken, maand na maand, zou je dat dan ook niet beu worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er mis met naast het bezit van een huisje, een appartementje aan zee voor de zonnige weekends, en een chalet in de Ardennen voor als het te warm is aan zee?
Het zit in de aard van het beestje: wij willen vooruitgaan. En op het op de kommunotaire toer te gooien: ik trakteer graag een pint, wat maakt mij die enkele €'s. Maar als de getrakteerde de pint voor mijn gezicht uitgiet op de vloer, in plaats van schol te zeggen en het te laten smaken, ja , dan word ik pistoff. Dat is wat de Walen doen met het Vlaamse geld: door ramen en deuren gooien. En dat kan niet blijven duren. Dat is de aard van het beestje.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al een geluk dat er nog zuurpruimen zijn die hun dagen vullen met klagen en zagen over wie Vlaamser is dan zijzelf.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arrogantie heeft zelden iets te maken met het wel of niet rijk zijn. De arrogantie van heel wat rijke lui haalt het vaak lang niet op die van bepaalde arme luizen en stikjaloerse nep-rijken.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |