![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry! bij gebrek aan werkende zoekfunctie een herhaling van een topic die ik vanmiddag zag, over de toch zo erge racistische uitingen in europa door die stout blanke facisten:
Een groepje Indiase mannen werden door een menigte achtervolgd, raakte gewond en moesten in een pizza-restaurant schuilen. Dat wordt dus in de media en door PC politici (vooral de linxen) geduid als racisme begaan door neo-nazies. Want geweld door groepen kaaskoppen is per definitie rechts-extremistisch. Maar nu dagen later komt uit politieverhoren naar voren dat die slachtoffers wel eens daders kunnen zijn. Het verhaal gaat nu: er was lol en feest op zijn Duits, dus biergarten, tenten, hoempapa, dansen, schweinebraten, worst en zuurkool. Het ruime handjevol Indelaars zag het aan, zag twee mannen met elkaar dansen en werden daar opgewonden van. Ze wachten buiten de tent totdat de 'homo' naar buiten kwam en gingen hem in elkaar slaan. Maar het publiek bleef niet schaapachtig toekijken en greep met dito geweld in. De Indelaars sloegen op de vlucht. That's all folks! http://www.idea.de/index.php?id=298&tx_ttnews[tt_news]=56911&tx_ttnews[backPid]=25&cHash=e113e73a17 _________________
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die stoute racisten toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik kan totaal geen duits, maar uit jou samenvatting maak ik op: de indiers stonden buiten te wachten toen ze werden aangevallen.
Ik heb het artikel niet gelezen, zou iemand kunnen vertalen?
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tja, geweld oplossen met geweld is ook not done
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() http://www.idea.de/index.php?id=298&tx_ttnews[tt_news]=56911&tx_ttnews[backPid]=25&cHash=e113e73a17De zaak wordt nog onderzocht, maar zou een iets andere wending kunnen nemen dan de veroordeling vooraf door de media van "rechtsextremen". Er was een feestje in een tent. Een Duitse man werd door een Indiër lastig gevallen omdat hij met een andere man danste. Er was een woordenwisseling gevolgd. Bij het buitenkomen werd de Duitser door de Indiër afgerammeld. Daaruit is een massa-gevecht gevolgd, die met de vlucht van de Indiërs in een nabije pizzeria eindigde. Intussen vond ik in Die Welt dat er reeds beslist is dat het niet om een georganiseerde extreem-rechtse misdaad gaat ...
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 30 augustus 2007 om 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Tip: ga naar google, pak 'geavanceerd zoeken', vul bovenaan je zoekterm in en vul bij domein forum.politics.be in. Werkt altijd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Grappig verhaal
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Tja, de media .... zucht.
Waarom moet ik nu plotseling denken aan diverse 'hoofdpunten' uit het VRT-journaal: uitgebreide nieuwsreportages over een demonstratie tegen het gesloten asielcentrum van Steenokkerzeel ... door 7 (zeven!) betogers, waarvan de helft zelf (ex-)asielzoekers. Dat is natuurlijk maar één van de vele voorbeelden van de 'politiek correcte' (what's in a name!) manipulatie van de media, die ervoor zorgen dat ik hoe langer hoe minder politiek correct ben. En ik ben blijkbaar niet de enige. Als het V.B. ooit de meerderheid haalt, hebben ze geen keuze. Dan moeten ze wel een standbeeld oprichten voor Martine Tanghe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() mooi voorbeeld van integratie in onze Westerse maatschappij