![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Waarom zijn het oplichters? De vertegenwoordiger van Ethias heeft toch zelf uitgelegd dat de expert 2X voor een gesloten deur gestaan heeft.
Heb tot op heden nog geen problemen gehad met Ethias |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met Etias kunnen er geen problemen zijn.
Als ge ziet wie er in hun raad van bestuur zit en zat, al van in den tijd van omob tot nu, ... al die mensen gelijk Stevaert en al die mensen van de franstalige sossen PS .... die hun klanten en spaarders zo stevig beschermd hebben tegen oplichters uit Amerika ... die niet gehandeld hebben als banken-gelijk-geldwolven .... ahum ahum ... mijn twee verzekeringen bij etias worden vervangen; en ik licht hen zelfs niet in dat ik niet meer zal betalen; laat ze zich maar in kosten steken met herinneringsbrieven; geen woord krijgen ze nog van mij, en geen €-sent ook niet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iemands adres achterhalen is toch niet moeilijk ofwel, kijk maar met wat voor rommel van reklame men uw brievenbus vol propt, allemaal op uw naam en adres zonder dat u ooit enig contact hebt gehad met de afzenders ervan. Waar zouden die de adressen halen? Dus, waarom zou een ethias dit dan niet kunnen voor één van hun klanten? ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Als ik 'Ethias' hoor, denk ik aan hun ex-voorzitter, Steve Stunt, die in volle financiële crisis, toen het bedrijf enkel met overheidsgeld in leven werd (en wordt) gehouden, op T.V. voor het eerst uit zijn rol viel: 'Euuu, eigenlijk weet ik niet zoveel over verzekeringen, hoor.'
Geweldig, dat hij zo dom is om publiekelijk af te gaan. En nog geweldiger is het dat niemand hem buiten schopte, toen het duidelijk was dat hij daar enkele een dikke vergoeding opstrijkt zonder de minste inbreng. En wat het geweldigste van alles is, is dat populaire Steve zijn ontslag als gouverneur heeft gegeven, omdat hij zo voltijds in talrijke raden van bestuur van openbare en semi-openbare instellingen kan gaan zitten. Kassa, kassa, voor Steve zonder talenten maar ook zonder schaamte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Wimpeus : 14 augustus 2009 om 07:53. |
|
![]() |
![]() |