![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Leer uzelf (en anderen) beter kennen aan de hand van uw geboortedatum.
Doe de beknopte numerologie-test: http://www.open.ou.nl//pmc/hobby/numerologie/ Ik moet toegeven dat het voor mij grotendeels klopt ( ![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Numerologie, gemaakt op zondag 5 aug 2007
geboren op: 11-04-1975 kind= 11/2 hoe je als kind was emotioneel gezin= 4 hoe je het gezinsleven ervaren hebt gestructureerd en dubbele moeder (van perfectionistisch naar genezende krachten) confrontatie= 22/4 hoe kijk ik tegen de wereld aan? Dubbele moeder, aan de ene kant perfectionistisch, andere kant genezende kwaliteiten. puber= 6 hoe je je naar de volwassenheid ontwikkelt lief, zie algemeen 6 uiterlijk= 3 hoe anderen tegen je aankijken makkelijk aanspreekbaar innerlijk= 3 waar je sterk in bent, wat je wezen is gezellig, geld, ambitieus, joviaal, behoefte aan manifestatie naar buiten toe. Hebben veel intuïtie. Kunnen alles horen, horen ook dat wat er niet gezegd wordt. Hebben behoefte aan sterk iemand (iemand met veel aarde), die hen een halt toeroept. levensles= 1 groei naar volwassenheid, wat je moet leren Je bent verlegen, afhankelijk, zelfstandig worden, eigen creativiteit naar buiten brengen, leren assertief te worden. totale confrontatie= 9 hoe je denkt dat de wereld in elkaar zit Loslaten, nooit kunnen vergeven. Laag zelfbeeld. De zon is nu de schaduwkant. Verlegen. Heeft het over: ja, maar, vroeger....Na ruzie zullen andere ruzies komen. Leren loslaten. blokkade= 9 waar je moeite mee hebt moeite om in de schijnwerpers te staan. Verlegen. Als de 11/2 op uiterlijk/aura, dan nog erger. werkwijze= 7 hoe je de dingen aanpakt invoelend, hulpvaardig, verzorgend en intuïtief. Mensen zijn spiegels voor hen. Intuïtief voel je aan wat goed voor je is, hoe je moet werken. Dienstbaar beroep. horizon= 7 hoe je naar jezelf kijkt, je innerlijke beweegredenen Vaag zelfbeeld. Van de hak op de tak springend, vlinderend door het leven. progressief jaar= 6 in welke fase jij je bevindt behangen, verven, uiterlijk huis, innerlijk jezelf behangen
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt bij mij niets van.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bullshit
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gezever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Ik heb een beetje ge-experimenteerd met diene numerologiesch teller, hierzie de uitkomst;
Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vertrouw meer op mijn INTJ-uitslag in de Jung-test.
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() *geeuw*
is er al koffie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() ![]()
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Riksken refereert naar zichzelf. Voor mij is K&K geen Politics.be en als je afdwaalt naar de serieuzere fora dan is het menselijke verleiding.
![]() Eens kijken wat deze onzin mij te vertellen heeft. Citaat:
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 5 augustus 2007 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() kind
hoe je als kind was stil klopt gezin hoe je het gezinsleven ervaren hebt alles is mogelijk daar kan je alle kanten mee uit confrontatie hoe kijk ik tegen de wereld aan? Kijkt tegen zichzelf aan. Ik, ik ben belangrijk. Kijkt altijd door de eigen bril. klopt puber hoe je je naar de volwassenheid ontwikkelt stil, drugs en andere verslaafdheid klopt uiterlijk hoe anderen tegen je aankijken creatief persoon, met mensen omgaan klopt innerlijk waar je sterk in bent, wat je wezen is creatief vormgeven, schrijven en poëzie, handelsgeest, publieksgericht, communicatie, rusteloos energiek. Dynamisch getal. klopt levensles groei naar volwassenheid, wat je moet leren Leren balans te vinden in het leren uiten. Is ernstig, wil zekerheid door materie, kan melancholisch zijn. Ze denken zelf dat ze alles zeggen en zich uiten. klopt totale confrontatie hoe je denkt dat de wereld in elkaar zit Initiatief nemen en keuzes maken klopt blokkade waar je moeite mee hebt Durf ik dat wel? Teveel fantasie, kunnen uitvluchten verzinnen. Moeite met vader klopt werkwijze hoe je de dingen aanpakt vuurteken, aanwakkeren met mensen, padwerk, vernieuwend bezig zijn, goede coördinator, goede regelaar. klopt nie horizon hoe je naar jezelf kijkt, je innerlijke beweegredenen leren emoties een plek te geven, als ze dat doen, dan voelen ze zich goed. klopt progressief jaar in welke fase jij je bevindt behangen, verven, uiterlijk huis, innerlijk jezelf behangen klopt |
![]() |
![]() |