![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kon ook in koetjes en kalfjes, maar vermits "codes" tot het maatschappelijke fenomeen zijn gaan behoren, plaats ik het hier.
Ik vraag me af: hoe gaan andere mensen ermee om? Daarom heb ik leeftijdscategorieën gemaakt, en mogelijke toepassingen. Vermits ik (alhoewel jarenlang getraind, eerder dan de meesten, in computercodes en andere beveiligingstoestanden) er compleet NUTS van word, vraag ik me af hoe andere mensen dit oplossen. Men heeft verschillende eisen: "deze code is strikt persoonlijk, en mag NERGENS worden opgeschreven" "onthoudt deze code, schrijf ze NERGENS neer" " uw paswoord is...., je mag het veranderen, maar gebruik nooit hetzelfde paswoord tweemaal" " uw paswoord is..., je mag het veranderen maar schrijf het nergens neer" "we hebben u volgende code toegekend" "gelieve uw registratienummer te vermelden" "uw registratienummer is geheim, noteer het nergens" "uw pin code is zus, uw puk code is zo, uw shit code mag je neerschrijven" "uw geheime code is niet hetzelfde als uw pin uw puk of uw shitcode, je mag die niet noteren" "uw geheime shitpuncut code kan je komen afhalen in ons bureel" "uw nummer van uw creditcard moet je doorgeven, maar mag je in feite nergens laten weten" enfin... U begrijpt waar ik het over heb? dus: hoe doe je het?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men zal het dus zonder enquete moeten doen, en zeker niet op leeftijd. vragen waren:
(heb gisteren toevallig een zoveelste "whatever is this" verfrommelde post-it weggegooid die mijn code tot toegang tot remote internet bevatte... en nu heb ik twee laptops op bezoek! )
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 augustus 2007 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=circe;2860062]leuk! zelfs met copy paste lukte het me niet om 20 mogelijkheden te posten binnen 5 minuten, ik tik nochtans rap hoor.QUOTE]
Waarom doe je het niet tegelijkertijd? Het is niet verplicht om je openingspost te bewerken voor een poll toe te voegen, je kan dat ook onmiddellijk doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=DaBlacky;2860072]
Citaat:
code nodig daarvoor? ------------ En? hoe hou jij je pas/wacht/code/pin/en cutdinges bij?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 augustus 2007 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() de meesten zullen het wel raar vinden maar ik gebruik de cijfercombinaties op mijn bankkaart als geheugensteuntje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() gewoon 3 codes voor alles die ik vanbuiten ken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn gsm pincode gebruik ik wel voor andere zaken ook. Anders zou ik het vergeten. En als ik het opschrijf vergeet ik waar ik het geschreven heb.
Andere code's durf ik wel een telefoon nr te geven die ik dan vervolgens opsla in een code. Kwestie van te coderen.
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar als pin/cut/shit/fuck en andere codes die je in je strot geduwd krijgt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Pin kan je veranderen eh, puck niet...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Mijn codes zijn zó obsceen dat dieven ze gewoon niet durven intypen.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burgemeester
|
![]() Ik maak er telefoonnummers van, om een niet op mij van toepassing zijnt voorbeeldje te geven:
Een code van een bankkaart van de KBC, dan schrijf ik op een kaartje van choice juwelen: Karel Baelens (de initialen staan voor KBc.) 0474 38 27 10 (de laatste vier zijn de code van mijn bankkaart). Sommige onthou ik gewoon zoals die van mijn mail, die schrijf ik nergens neer. De belangrijkere codes die ik moeilijk kan onthouden verwerk ik in een trukje. Af en toe heb ik denk ik meer werk met te ondhouden hoe een code nu weer in een truukje verwerkt zit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hoeveelheid opgelegde codes (allez: telenet! naar het schijnt moet ik daar een code voor hebben om "vanalles" te doen, alleen weet ik verdomd niet meer welke, of waar ik dat postitje gelaten heb.. kan dus ook geen filmen aankopen, extra programma's bestellen etc... (niet dat ik er nood aan heb, maar zelfs indien ik zou willen vragen ze me: JE CODE ![]() zelfde dus nu: ik weet wel dat mijn remote internet beveiligd is (en moest zijn, alhoewel ik toch full-whatever heb, maar kom), maar ik wens wel dat mensen die me hier thuis komen bezoeken, VRIJ van mijn "full-whatever-internet-download" kunnen gebruik maken.. waar is mijn "code"?? ik heb het dus écht niet over je simpele bankcode die ongeveer iedereen wel vanbuiten kent hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Eens tellen hoeveel codes ik moet onthouden die ik regelmatig gebruik, de andere van op fora waar ik lang niet ben geweest vergeet ik gewoon en mag ik me opnieuw inschrijven... Niet zoveel denk ik... 1, 2, 3, 4, 5... mijn code van mijn e-id kaart is weg uit het geheugen!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je het gemakkelijk wil maken doe je altijd: 1,2,3,4,5,... naargelang de lengte van de code of a,b,c,d,e,... En als je echt moet onthouden: opschrijven en thuis bewaren. Laatst gewijzigd door Dycore : 19 augustus 2007 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burgemeester
|
![]() Bij de meeste internetsites moet je een mailadres opgeven waar ze je wachtwoord naartoe kunnen sturen als je t zou vergeten.
Hier gebruik ik ook heel heel heel erg veel gebruik van ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Een mapje: registraties/wachtwoorden enternainment (moppen, grappige filmpjes) veilingsites (kapaza,...) divers al de rest in de prullenmand, of markeren als spam. En opgeruimd is het mailaccount ![]() Laatst gewijzigd door Isabella : 19 augustus 2007 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |