![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() IK zit deze maand al 21 dagen van de 25 in de zon, en ik kan het enthousiasme voor de opwarming van de aarde dus goed appreciëren, als naturist en zonneklopper.
Dat doen ook de vijf leden van de VBOA, de vereniging ter bevordering van de opwarming van de aarde. Pas gesticht. Door een vijftal Vlamingen waarvan ik niet weet hoe ik ze moet kwalificeren voor hun positieve houding tegenover de derde wereldoorlog tegen de planeet, omdat mij de woorden ontbreken, of ontschieten van de alteratie.. Ik zal ze hier af en toe wat morele steun geven en lof toezwaaien. Morgen post ik een gedichtje dat een link legt naar de te verwachten paradijslijke toestanden die we hier zullen mogen beleven. www.geocities.com/leve de opwarming |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() Binnenkort kunnen we hier mss ook leven zoals deze Cubaanse herenboer, die hier zijn kostelijk bezit wat laat eten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dankzij de opwarming van de aarde heb ik nog nooit zo weinig CO2 uitgestoten als deze laatste 12 maanden. en velen met mij.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Maar CO2 is juist goed voor de aarde...volgens het nieuwe V.B.O.A-geloof.
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 april 2007 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Het nieuwe VBOA-geloof
Waarom leven de wilden naakt in de bossen? Omdat ze door moeder natuur in hun diepste zijn geraakt. En wij, die zweren bij de weldaden van de cultuur, zijn van haar afgeraakt. Moeten we het opnieuw proberen? Opnieuw bomen planten? Bossen? Weer de kleren afzweren? Naakt rondhossen? We krijgen toch al hogere temperaturen én méér zonne-uren. Het zal dus niet lang meer duren voor we weer naakt leven in stammen tussen de boomstammen en het loof. Sluit je aan bij het nieuwe VBOA-geloof! Laatst gewijzigd door eno2 : 26 april 2007 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() En moet er geen zand zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Zeker geen zand uit jouw verstand.
Ga in K&K onnozel doen, wil je, zandluis. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 april 2007 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Tja, 't zal een zandslag zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() U heeft geen airco in uw wagen of woonkamer, noch een ventilator?
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() wanneer hier water schaars word, en er in de zuiderse landen geen water meer is, en al die uitgehongerde, en dorstige mensen allemaal naar hier komen om te eten en te drinken...Een beetje zoals dat al een aantal jaren bezig is, maar in honderd keren meer en sneller....t'Zal nog plezant worden denk ik...En dan verbieden ze de wapens ook nog hier...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
In China hebben ze trouwens ook dorst, plaatselijk ...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 26 april 2007 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik vindt het anders behoorlijk onprettig die hitte, en nieuw Indonesië of niet, al die Nederlanders op dat kleine stukje klinkt ook niet zo aanlokkelijk...
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 27 april 2007 om 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Het zijn simpelen van geest die denken dat de opwarming positieve gevolgen heeft....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Nogthans, beste Tavek, wordt het ontstaan van onze beschaving gelinkt (u weet wel, agragisch sedentaire samenlevingen) aan een stijgende temperatuur, kenden de Romeinen hun grootste bloei en expansie ten tijde van een opwarming (Hannibal die met olifanten de Alpen oversteekt, gedocumentairde wijnproductie in het UK), kenden onze contreien een bloei ten tijde van de MWP, terwijl de Germaanse volksverhuizingen en de daarmee gepaard gaande val van de Romeinen, en de daaropvolgende donkere middeleeuwen plaatsvonden ten tijde van een afkoeling. Een status quo is nooit mogelijk, maar een, weliswaar beperkte, opwarming is te prefereren boven een afkoeling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dit heeft gevolgen. Indien jij seffes geen drinkwater meer hebt omdat het niet meer regent, heb je niet de kans gehad om te verhuizen naar betere oorden. Dit krijg je wel als het heel geleidelijk aan gebeurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Momenteel wel, en dat is net hetgeen wat de onderzoekers zorgen baart.
Uit een onderzoek van één van de ice cores is gebleken dat een stijging van koolstofdioxide met 30 ppm de grootste was in die 800 000 jaar, en deze vond plaats over een periode van 1000 jaar. De laatste stijging van 30 partikels pm van koolstofdioxide hebben wij klaargespeeld op 17 jaar tijd. http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/5314592.stm
![]() |