![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoals de titel al zegt : Als Vlaanderen ONafhankelijk wordt, zullen er enige sportlui en artiesten zijn, die nu "van eigen bodem" zijn, maar het dan niet meer zullen zijn. Maken we een lijstje? Wie zal je het hardste missen? Wie het minste? Hoe zal onze nationale voetbalploeg er uitzien?
Gaat uw gangen ![]() Henin zal ik NIET missen. Axell Red ook ni... ow, sh*t, da IS een Vlaamse ![]()
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 18 augustus 2007 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Phillipe Gilbert zal ik het meest missen, een redelijk goeie coureur waarvan we volgens mij nog niet alles gezien hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is...Ah. Dank je.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Adolf Sax
Historisch mag ook he ![]() een stuk "cultureel erfgoed" zijn we in ieder geval kwijt...
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Le Roi Philippe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand. Die mensen gaan niet dood omdat Vlaanderen onafhankelijk wordt, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ja, we wisten al langer dat belgicistische "argumenten" geen steek houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "We" gaan toch niemand missen? Niemand uit het andere landsgedeelte zal toch van de aardbodem verdwijnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo moeilijk???
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest den Boudewijn nog geleeft hebben zou ik stiekem de boudewijn wel missen
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik heb de Waalse atleten, artiesten, etc... nooit "van mij" beschouwd, maar mensen waar de Walen trots op kunnen zijn.
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() waarom "missen"?
ik ga diezelfde mensen op de radio of tv kunnen zien hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand is "van mij". Het zijn dan geen landgenoten meer, maar ach, wat geeft dat. Je kan toch nog altijd voor bepaalde sportlui supporteren of naar de muziek luisteren van anderen. Ik zie het probleem niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer?? Als Monaco zich afscheurt van Vlaanderen?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Ik zal zeker voor haar blijven supporteren, ongeacht wat er met België gebeurd. Ik bedoel vooral dat het sportief wel een aderlating is voor de nieuwe staatkundige constellatie. Weer een medaille minder op de Spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Filip als Koning, moet toch hilarisch zijn, niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie: ex-Vlamingen.
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 18 augustus 2007 om 15:04. |
![]() |
![]() |