![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() kobaf
administrator leefloner Offline Berichten: 967 Protest tegen huizensloop Doel « Gepost op: Vandaag om 10:09:29 » Citaat -------------------------------------------------------------------------------- Protest tegen huizensloop Doel De Vlaamse regering wil in Doel nog voor het einde van het jaar 126 huizen afbreken, dat is zo'n 2/3de van het dorp. Doel moet verdwijnen voor de uitbreiding van de Antwerpse haven. Maar volgens Vlaams Belang bestaat de kans dat er in Doel geen uitbreiding van de haven komt. De inwoners mogen nog tot augustus 2009 in hun huizen blijven. Daarna moeten ze onherroepelijk vertrekken Duncan : duncan syndicalist Online Berichten: 131 Re: Protest tegen huizensloop Doel « Antwoord #1 Gepost op: Vandaag om 16:13:45 » Citaat -------------------------------------------------------------------------------- BIJ hoge & BIJ lage machte mag ik schrijven en spreken om te zeggen dat ze het geweten zullen hebben DEZE keer ! BIJ ELK pand waor die VOZE politiekers hun VOZE vingers aan zetten brand ik een kaarsje om beetje energie om te zetten naar PURE WRAAK . Des te meer panden ZE zullen afbreken des te meer tegenwind van ALLE partijen zij zullen kennen . PER pand = 1 % minder stemmen op hun partij en geloof me als ik mij ermee bemoei ROLLEN er hoofden Gedaan met meneer den brave verzorger die werkt bij mensen thuis NU is het gemeend want ARMOEDE zit nu overal in België en in alle lagen en dit al jaar en dag da moet is stoppen . Wat ZEKERS ook is mag stoppen zijn die ROT feesjes die de burgemeesters van Bergen op zoom / Kapellen en Doel steeds doen ....ipv DUIZENDEN euro's weg te gooien zouden is wa meer rond zich mogen leren kijken . Ze zullen mijnen naam ni snel vergeten wacht maar .....BIJ deze roep ik ALLE doelenaars op tot crimineel gedrag zoals hun oversten en agenten en andere die op't & rond het gemeente huis werken . Bij deze is zelfs werken geen haalbare kaart dus slaagt ZOVEEL mogenlijk mensen want dan krijgt ge een brood en een huis anders niet ! * 50% MEER ambtenaren en politiekers die men BEST traag afslacht zodoende krijgtge eten, rechten en een cel kamer mé alles erop en er aan . Begint aub met onze nieuwe formateur die mag voor mij levenloos in de goot geklopt worden ....dat doet men met het eigen volk ook so NO PROBS . NU reeds stijgt de agressie bij anarchisten en andre groepen gelijk hebben ze ....iets verliezen ze toch niet dermee . * Raakt Doel aan en ik vervloek u MET krachte van het slechte EN het goede .....zekers proberen . België = apenland waar de apen noten ingevoerd of gestolen goud is ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik ben een enorme voorstander voor het behoud van Doel. Maar als ik dingen lees die zo slecht geschreven zijn, om over de spelling nog maar te zwijgen, dan krult mijn maag in duizend tangen.
![]() |
#3 |
|
![]() ik zal het wsl met duncan eens zijn, maar doe de moeite niet om zulk een gezever te ontcijferen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge moest is weten HOEVEEL mensen krullende magen hebben van den honger EN dan heb ik het hier over BELGEN hé ni iet anders ![]() Nederlands kent men toch niet ....vooral in hogere regionen ...merken mensen zoals mij ....ge zoudt veur minder . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wist u dat iemand die moeite doet & tijd vrij maakt ( al is het 3 seconden meer gewoon om te begrijpen ) meer sociaal bewust is en intelligenter dan de rest . Iets wat ik graag waardeer en koester ![]() * doordenkertje voor de slimme mensen : Als morgen Doel ontploft en der valt GEEN dode dan staat er overmorgen nog zo'n centrale ....vallen er doden als Doel ontploft DAN PAS reageren we als mens DAN PAS worden er acties ondernomen in deze comforte welvarende staat . * Democratie heeft nooit bestaat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enig idee waarom ik Duncan héét : ( betekent bruine soldaat ) denktge dat ik den enigen blanken belg zen die op dees forum & andere van men gat geef voor de show te stelen & aandacht ?! Hahahaha nee nee ni echt ; ik spreek inderdaad voor vele en in de naam van vele naast mij niet achter mij of voor mij nee nee NAAST mij . En of ik moeite doe om serieus over te komen op een democratische sociaal open manier dat merk ik nu al en voorhéén . Als ik VEEL in dialekt schrijf dan is dat NIET om jullie te pesten ....heeft eerder te maken met een doordachte manier van praktische psychologie waar ik op een natuurlijke wijze sellectieve dialoog voering kan vormen . Dat laatste kan mischien chinees klinken moh om de aardigheid zal ik ze her-formuleren : Men RARE houding is BEWUST ter bescherming & bewust ter bevordering van dialoogvoering ....diegeenen die daar ni mee omkunnen mogen alvast GRAAG oprotten want die waren en zijn hier niet op dit forum om blogs of posts te volgen die hebben vermoedenlijk andere motieven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Uw manier van schrijven is het geraaskal van een persoon die, in willekeurige volgorde, een bak Duvel en twee flessen jenever soldaat heeft gemaakt. Een hoop onsamenhanged geraaskal waarin de beschonken persoon in kwestie denkt dat hij de hele wereld geanalyseerd heeft en ineens de oplossingen ervoor gegeven heeft.
Ik zal niet ontkennen dat ik ook spelfouten en fouten in zinsbouw maak, maar het komt toch ook nooit in de buurt van dit...gebrabbel.
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Breek die rommel eens snel af (Doel).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]()
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() om de haven van Antwerpen te kunnen uitbreiden? indien we dit niet doen staat de toekomst op het spel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() om de groei van de haven te garanderen alsook het jobbehoud is het nodig dat de haven uitbreidt op linkeroever
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() correctie: om de stijging van de verhouding winst/jobs te garanderen. Snapt ge het verschil?
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 16 augustus 2007 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |