![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ][/font]
Sorry - probleempje. Hoe krijg ik hier een e-mail-tekst gekopieerd zonder dat het krioelt van de "[ ] Font size3" enz dingens...? Laatst gewijzigd door andev : 24 augustus 2007 om 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Manueel de ¨[/.....] verwijderen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Te vinden op http://www.stevemiller.net/puretext/ ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Of plak het eerst eens in notepad (kladblok) en kopieer het dan terug in het forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een vraaggesprek met Jo Vandeurzen van de CD&V beschrijft Luc Van der
> Kelen in HLN wat het nieuwe "verstrenging" (!!!!!!) van > de snel-Belgwet zoal betekent. Het is werkelijk verbijsterend om te lezen > wat er achter de rug van de gewone Vlaming door dit > linkse parlement allemaal wordt uitgevreten. > Wat denkt u van deze: > Alle meerderjarige kinderen van een vreemdeling die Belg werd en in België > woont krijgen automatisch het recht op de Belgische > nationaliteit, zonder dat ze nog naar België moeten komen. > Ze zullen alles kunnen regelen vanuit hun eigen land. Ze hoeven verder > geen > enkele band met België te hebben! . Het volstaat dat > ze een ouder hebben die naar België emigreert en zich laat naturaliseren. > Daarna volgt de hele clan in het buitenland: > meerderjarige kinderen, hun kinderen enzovoort. > Na een tijd heb je in alle landen hele kolonies Belgen. > "De hele wereld Belg" lijkt wel een devies van de regering, dwars tegen > alle Vlaamse partijen in !! > Met nieuwjaar een kaartje sturen volstaat om de "band" aan te tonen tussen > de Belg en de kandidaat-Belgen!!! > Indien er twijfel bestaat over die band, die trouwens de enige voorwaarde > is (!) om Belg te kunnen worden, MOET HET PARKET NAAR HET LAND VAN DE > KANDIDAAT-BELG GAAN OM GINDER DE ZAAK TE GAAN ONDERZOEKEN !!!!! > Onze parketten hebben in België toch weinig of niets te doen. > Je moet hier dus nooit geweest zijn, maar je kan wel stemmen en alle > rechten van een Belg uitoefenen . > Een betere en snellere methode om de islam te verspreiden werd nog nergens > ter wereld uitgevonden, en het zal van België in de > kortste keren een islamstaat maken. > Een volgens Vandeurzen veel toegepaste "truuk" in België is de volgende: > zwangere vrouwen komen als toerist naar België en bevallen hier. > Ze geven het kind niet aan bij hun ambassade. Volgens de Belgische > wetgeving is dat kind dan statenloos, en heeft het dus recht op de > Belgische nationaliteit. > Op basis daarvan eist de moeder een verblijfsvergunning, waarmee ze naar > het OCMW stapt voor een leefloon. Tenslotte kan ze dan, > als ze lang genoeg in het land is, zelf de nationaliteit aanvragen. > Vandeurzen besluit: "Laurette Onckelinx heeft de aanpassing van de > snel-Belgwet weggemoffeld in een verzamelwet met diverse > bepalingen. Zo moet er niet apart over gestemd worden. Haar partij heeft > het er namelijk moeilijk mee." > Wanneer zullen de ogen van de ongeïnteresseerde, zelfgenoegzame, > volgevreten en ongelooflijk domme Vlamingen eindelijk opengaan? > Zich laten hersenspoelen door de linkse VRT en de gesubsidieerde media is > uiteraard gemakkelijker dan zelf een kritisch oordeel te vormen over deze > (zeker voor onze komende generaties) totaal rampzalige maatregelen !!!!!!!!!!! > Schol, en geef er ons allemaal nog eentje ... bon, het copy-pasten toch ongeveer gelukt - dank voor de hulp! Dit kwam tussen mijn e-mail berichten binnen als iets dat zo veel mogelijk rondgestuurd zou moeten worden enz... De inhoud is niet niets, en indien het allemaal klopt gewoon een kleine schande dat de bevolking op die manier om de tuin geleid wordt... Als dit klopt riskeert men inderdaad niet meer te overziene problemen die geen tientallen jaren op zich zullen laten wachten Laatst gewijzigd door andev : 24 augustus 2007 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Wat ik niet zo snap is het volgende. Zwangere vrouwen zouden naar hier komen met een toeristenvisum en blijven tot ze bevallen. Uit welk land komen die dan? Wij krijgen mijn schoonmoeder uit Syrië zelfs niet naar hier als we tekenen dat we alle verantwoordelijkheid/kosten op ons nemen dus laat staan met een toeristenvisum. Een Nigeriaanse potentiële klant van ons raakt niet aan een visum zonder een aanzienlijk voorschot op onze rekening te storten voor waar dat hij nog niet eens heeft gezien en dus mss zelf niet wil kopen.
Waarom wagen zoveel mensen hun leven om voet op Europese bodem te krijgen als hier wordt gesteld dat men zo gemakkelijk binnenraakt met een toeristenvisum? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Hoeveel daarvan zijn hier geboren denk je? Of raken illegaal binnen? Probeer maar eens iemand op een legale manier van buiten de EU naar binnen te krijgen... en dan nog niet eens om te blijven, gewoon om op bezoek te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() Geboren of niet : er zijn er meer dan genoeg.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snooty beetje last van profileringsdrang?
Spijtig dat de functie om grote letters te gebruiken er niet is eh?
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plakken in kladblok en van daaruit opnieuw kopiëren en hier plakken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik stel me wel eens de vraag hoeveel Turken en Marokkanen hier naar toe gekomen zijn om te werken en hoeveel er hier gekomen zijn via huwelijk en asielaanvraag. En hoeveel de bruidschat momenteel bedraagt want dit wordt wel eens vergeten. Zou het kunnen dat een Turks-Belgische man minder bruidschat moet betalen dan een Turk in Turkije ? En ook vraag ik me af hoeveel vreemdelingen Gent echt telt, deze met de dubbele nationaliteit inbegrepen. En daar mogen gerust de hollanders bijgeteld worden (maar oef ! die komen enkel eens een zaterdag shoppen. En al vind ik dat racisme niet kan, ik wil wel graag onder Belgen blijven wonen en dat is de rand van Gent zeker niet meer het geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En sommige sukkelaars zullen het wel moeilijk hebben om zich te laten doorgaan als toeristen, zonder bagage en zonder geld op zak, wanneer ze hier willen binnenkomen... Laatst gewijzigd door andev : 24 augustus 2007 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarom denk ik dat allen die met drugs gesnapt worden bij aankomst in Zaventem, verraden werk is.
![]() |