Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari "De man die niet uit het nieuws is weg te branden. De opgang van zijn partij, het Vlaams Blok stond ook garant voor zijn persoonlijke carrière. Als grote tegenstander van het stemrecht voor migranten is hij ook nu actueel present. Als Bruggeling zete

Discussietools
Oud 17 februari 2004, 16:53   #1
Spelev
Minister

Spelev's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Spelev
Standaard

Zoals iedereen wel al weet gaat er ook via het internet een petitie tegen het migrantenstemrecht, maar ik heb tot mijn ongenoeg gehoort dat mensen soms onwillig hun naam eronder zouden hebben gezet. In die mail stond dat je binnen een bepaalde tijd (indien je niet wou tekenen) de brief moest terugsturen of anders had je getekend. Ik persoonlijk vind het onaanvaardbaar wat is u meening en natuurlijk ook die van andere forumleden.
Oud 17 februari 2004, 16:58   #2
Omega
Burger

Standaard

Dat zou me sterk verwonderen eerlijk gezegd. Dat moet zelfs op 't randje van de illegaliteit zijn...
Omega is offline  
Oud 17 februari 2004, 17:01   #3
Spelev
Minister

Spelev's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Spelev
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Omega
Dat zou me sterk verwonderen eerlijk gezegd. Dat moet zelfs op 't randje van de illegaliteit zijn...
Ook ex-voorzitter Karel DG heeft zoon mail gekregen.
Oud 17 februari 2004, 17:17   #4
Filip Dewinter
Vreemdeling

Standaard

Om de petitie te ondertekenen moet men zijn emailadres opgeven. Omdat het eenvoudig is om het emailadres van iemand anders in te vullen, wordt een bevestigingsvraag gestuurd naar het opgegeven emailadres. Als betrokkene bevestigt, dan weten we dat het mailadres geldig was, dat de betrokkene echt wilde tekenen, en dat is een handtekening erbij. Komt er geen bevestiging, dan was het emailadres wellicht vals, en dan komt er geen handtekening bij.

Op die manier zorgen we ervoor dat de tienduizenden handtekeningen die we overhandigen aan Verhofstadt ook echte geldige handtekeningen zijn.

Filip Dewinter
Filip Dewinter is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be