![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar zijn jonge mensen van onze tijd in Europa eigenlijk mee bezig?
Met wakkerliggen over onbestaande dreigingen als de 'islamisering van Europa' of met de pan-Europese Love Parade? Van het aantal deelnemers voor beide manifestaties valt af te lezen dat ze bezig zijn met serieuze zaken, zoals liefde, muziek en het leven. Niet met paranoïa, angst en en intolerantie. ![]() Citaat:
Da's misschien juist, maar de grote boodschap van de Love Parade blijft toch: liefde, geen haat. Dat is onze Westerse manier van zeggen dat wij de kleine fascistjes van bij ons niet luchten. De redelijken zijn tegen alle vormen van extremisme: tegen islamietische radicalen maar zeker ook tegen anti-islamietische extremisten van bij ons.
Laatst gewijzigd door C2C : 26 augustus 2007 om 00:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Waar blijft de poll?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Ik wou juist schrijven: waar blijft baseballpolitieker om weer lucht te komen verkopen?
Hij is al gearriveerd. Leeg als altijd.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ben je extremist als je vindt dat mensen die zich hier komen integreren eisen gaan stellen tegenover hen alleen, en dat zij hoger staan dan de rest enzo...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
Als je nagaat hoe zij hier in ghettos worden gepropt en op elk sociaal en economisch vlak worden gediscrimineerd, is het eigenlijk een wonder dat ze nog niet van hun mensenrecht tot verzet gebruik gemaakt hebben. We zouden beter wat beginnen ondernemen om die ghettos eens leefbaar te maken, in plaats van te wachten tot ze de bewoners daar overgaan tot radicalere acties dan wat handtassenpikkerij. Nergens ter wereld is het segregationisme zo groot als in Europa. Zelfs in Amerika zijn de ghettos niet zo monocultureel en de gemeenschappen zo gescheiden.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ze komen...is het om zeep. Hun geld investeren ze dan ook niet bij ons, maar in hun land ...waar wij op vakantie gaan. Voor de rest zijn al die "arme" allochtoontjes wel in bezit van onze huizen die momenteel peperduur te koop aangeboden worden. Zij zijn rijker dan wij dus!
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Amerika heeft een rat-race cultuur. Dan nog liever "gescheiden" culturen zoals hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() veel liever een goei strijdbare betoging.
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Nah, toch liever de love parade.
![]() http://www.videoradar.ru/video/13704.html OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo yeah. Een van de beste retro nummers ooit! Love Parade > politiek Laatst gewijzigd door Praetorian : 26 augustus 2007 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Dat is idd al retro, net zoals het liedje van Da Hool.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ik heb die tijd ook meegemaakt. Maar ik ben opgegroeid in het trance-milieu, voor mij is dat retro. Bonzai is evengoed retro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |