![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brian May promoveert in astrofysica
Uitgegeven op woensdag 25 juli 2007 om 12:29:30 ![]() ![]() (Novum/AP) - Brian May promoveert in de astrofysica, nadat hij meer dan dertig jaar geleden stopte met studeren om de rockgroep Queen te formeren. De gitarist is van plan om zijn proefschrift binnen twee weken in te leveren bij zijn docenten aan het Londense Imperial College. De 60-jarige Brit is momenteel op het Canarische eiland La Palma, waar hij bij een sterrenwacht astronomische observaties doet in het kader van zijn promotie. ![]() May studeerde astrofysica aan het Imperial College, toen hij samen met Freddie Mercury en Roger Taylor Queen oprichtte. Hij stopte met zijn studie toen de rockband succes kreeg. De gitarist hield altijd interesse in sterrenkunde. Vorig jaar schreef hij mee aan een wetenschappelijk boek over de geschiedenis van het universum. May vertelt aan de BBC dat hij alsnog wil promoveren. "Het was een onafgeronde zaak. Ik wil geen eretitel, maar een titel waar ik zelf voor heb gewerkt." Vijf jaar geleden ontving May van de universiteit van Hertfordshire een eredoctoraat, omdat hij de sterrenkunde een positieve uitstraling gaf. Na de dood van Freddie Mercury in 1991 ging Brian May als solo-artiest verder. Hij maakte twee albums, waarvan de laatste, 'Another world', negen jaar geleden verscheen. Overgens, ook Roger Daltrey van The Who en Bill Wyman (ex-Stones) schijnen weleens naar de sterren te kijken.
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij kan ook zingen.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn Brian May-steekkaart;
gitarist bij Queen, maar dat heb ik 'em ondertussen al vergeven speelt gitaar met een oud muntstuk, niet met een plectrum de gitaar waar hij op speelt heeft-ie ooit zelf gebouwd (gediplomeerd) sterrenliefhebber
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet, zolang ik er niet moet naar luisteren.
Toegegeven, ze hebben best enkele goei nummers, maar hun hoeveelheid crap overstijgt de kwaliteit moeiteloos. Ma ja, dat is een kwestie van smaak eh? En ik heb er nou eenmaal goeie. ![]()
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elke groep heeft nu eenmaal goede en slechte songs. Zelfs de Beatles en de Rolling Stones. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar draken als "Radio Gaga", "I want to break free", "Bohemian Rhaspody" en "We are the champions" heb ik van Jagger/Keef of Lennon/McCartney nooit gehoord.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn vader heeft hem geholpen met de bouw van die gitaar!
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van The Beatles is alleen Maxwell's silver hammer verschrikkelijk!
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Red Special samen met al de effecten van May klinkt dan ook wel lekker :kwijlsmilie:
http://www.youtube.com/watch?v=Xvsjvdw2qxw |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() 'k had als tiener bijna alle elpees van Queen. Ik heb zelfs een traantje geplengd op het afscheidsconcert van Freddy Mercury. Moet ik nu hulp zoeken?
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kijk, vier punten die alleen maar om respect vragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |