![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Wat is het tijdsverdrijf van de gemiddelde linkse ziel die hier op het forum iets komt posten.
Wie studeert er nog en waar en wat? Wie werkt er en wat doe je? Is je werk leuk? Verdient het genoeg naar jouw normen? Wie weet zitten hier stiekem wel collega's zonder dat ze het weten. Zijn er mensen die bij de vakbond werken? zoja is dat tof? Btw. Ik ga volgend jaar naar de VUB politieke wetenschappen studeren. Als er mensen die dat ook gaan doen laat hier iets weten. Of als er mensen dat nu aan het doen zijn enzo. LIjkt me leuk, kunnen we is een discussie houden ![]()
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik, anti-marxistische linkse ziel, werk al bijna 20 jaar.
Eerst ambtenaar, dan werknemer, nu zelfstandige. Ik vind mezelf goed bezig, al krijg ik regelmatig te horen dat ik geschift ben om zekerheid na zekerheid op te geven.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 17 augustus 2007 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik studeer in Brussel, handelswetenschappen (economie dus)
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Afgestudeerd aan de VUB; kom er nog regelmatig om mensen te ontmoeten of om boeken te ontlenen. Misschien zien we elkaar wel eens (kunnen we praten over de V-SB
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klinkt mij raar in de oren, of draait je zaak zo slecht. ben zelf een democratische-solidarist. Wat dus niet links maar ook niet rechts is. Heb 28 jaar gewerkt en zit nu op invaliditeit thuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Waar haal je het vandaan dat ik tegen de vrijemarkteconomie zou zijn?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Het zit wel iets ingewikkelder in mekaar dan dat...
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Wat zijn je volgende plannen? Als ik zo de zaken bekijk is je volgende zekerheid die je kan weg laten vallen België verlaten... Ga je het doen?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Wat zijn de tijdverdrijven van deze linkse ziel? De nieuwste gadgets kopen, zoals digitale camera, gsm en playstation... Belggen op de beurs... Naar Amerika reizen... Elke week naar de carrefour... EN zopas een sociale woning van 200.000 euro gekocht en twee weken later verkocht voor 300.000 euro!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar wel onlangs wat spullen gekocht om mezelf te verwennen. Binnenkort wordt het waarschijnlijk heel erg strak de riem aanhalen, maar waar ik niet van dood ga, maakt me sterker. Nu ja, dat is mijn leven, ik voel niet de behoefte om mijn eigen kronkels te extrapoleren.
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() 9 maand per jaar studeer ik politieke wetenschappen aan de Ugent.
3 maand per jaar werk ik als emigrant in Portugal - Kayaks en aanhangwagens herstellen en kayak monitor spelen.
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() Ik studeer sociaal werk, vrije tijd bestaat uit speelpleinwerking projectwerking, acties, ...
Wel als ik werk ga ik wss belachelijk weinig verdienen voor de uren dat ik klop... but thats how I like it
"Anarchy" is an expression of social behavior that reflects the individualized nature of life. Only as living beings are free to pursue their particular interests in the unique circumstances in which they find themselves, can conditions for the well-being of all be attained. Anarchy presumes decentralized and cooperative systems that serve the mutual interests of the individuals comprising them, without the systems ever becoming their own reasons for being. Butler Shaffer |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() ik doe niks
nu ja, politieke wetenschappen aan de ua maar ik hoop dat ongeveer door te geraken met de eerste zin van deze post als leidmotief |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Anyway, ik ben vandaag beginnen werken als jobstudent bij de Post, tot en met 14 september. In de resterende tijd doe ik het gewoonlijke: surfen op het internet, tv kijken, lezen, uitgaan, filosoferen...
"Politiek is oorlog zonder bloedvergieten; oorlog is politiek met bloedvergieten" - Mao Zedong Laatst gewijzigd door Arch-Vile : 20 augustus 2007 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() student geografie aan de KUL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wijsbegeerte aan de UA, met keuzevakken uit pol/soc.
In vrije tijd: economie, politiek en nog een beetje geschiedenis.
![]() |
![]() |