![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Spa en Groen noemen zich altijd progressief (even definities uit woordenboek).
Bron:www.vandale.nl con·ser·va·tief2 (bn.) 1 vasthoudend aan de bestaande toestanden pro·gres·sief (bn.) 1 [pol.] een hervorming van de maatschappij beogend => vooruitstrevend Spa en Groen zijn voor het behoud van België, in dat opzicht toch wel conservatief te noemen! N-VA, LDD en VB zijn voor onafhankelijk Vlaanderen, vooruitstrevend (hervorming van de maatschappij!) dus in dat opzicht progressief. Wat BUB is weet ik niet goed, terugkeren naar het verleden, hoe heet dat (ultraconservatief?). Laatst gewijzigd door kroa : 4 september 2007 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schattig. Semantische discussies.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() hitler was dus ook progressief
![]() Mja ik denk iedereen die als vlaming in belgie een beetje zelfrespect heeft, wordt schaamteloos met de vinger gewezen als "conservatief". Is maingain dan progressiever dan de Wever, mijn beste unitaristen? ![]() |
![]() |
![]() |